Inlägg från: Anonym (Lycklig man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lycklig man)

Orgasmtips för kvinnor

Jag är man men har en sambo som oftast kommer när vi har sex. Har märkt att ställningen är viktig - det går absolut enklast och snabbast om vi börjar med att skeda där jag tar henne bakifrån. Sen lyfter jag hennes högra ben så jag kan stöta in djupare där min penis blir lite vinklad i henne. Då blir det tydligen jätteskönt och hon kommer ofta inom någon minut.

Missionären fungerar också men där är min teknik viktigare. Brukar stöta i henne medan jag låter min penis rotera från ena sidan till andra så att säga under varje in och ut rörelse. Det är inte helt lätt, särskilt inte när hon börjar knipa men jag får oftast till det. De gånger det inte fungerar så knullar jag henne hårt och djupt så brukar hon komma efter en stund. 

Det är förstås väldigt individuellt och sen spelar andra saker in också, som din partners storlek t ex, men det är iallafall tips på sånt som fungerar för oss.

• Anonym (Lycklig man)
    Anonym (Hh) skrev 2024-06-15 09:53:27 följande:
    Tack för ditt svar men det var väl inte riktigt vad jag tänkte mig. Är mer intresserad av svar från kvinnor som också upplevt svårigheter med orgasm och om de på något vis kunnat träna upp sig för att lättare komma. 
    Alla möjliga storlekar och ställningar har jag provat och det är jätteskönt men inte på "klimaxvis" och det känns också som att just den vägen är lång att vandra eftersom det inte alls stimulerar mig på rätt sätt. 
    Som det är nu måste jag uteslutande ha klitorisstimulans plus enorm muskelspänning från min sida. Det är liksom mycket jobb som hittills inte gått att få till med en partner och ibland fixar jag det inte ens själv. 

Det är verkligen jätteskönt och jag är "avslappnad i huvudet" men det går ändå inte. 
    Ja jag tänkte att jag skulle inflika min erfarenhet då du inte fått några vettiga svar i tråden. Låter jobbigt att du behöver spänna dig så mycket. Hoppas att du hittar fram till ett sätt där du kan komma lättare.
Svar på tråden Orgasmtips för kvinnor