Inlägg från: Anonym (Hh) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hh)

Orgasmtips för kvinnor

Jag svarade i en annan tråd angående orgasmer men tänkte jag kanske skulle göra ett eget inlägg om det. 
    Har ni några bra tips för att nå klimax?

Jag kan  komma snabbt. Faktum är att om orgasmen ska vara bra måste det gå fort, annars blir det som ett antiklimax. Ni vet som en nys som visserligen kommer men den är vek.
    Detta gäller med min satisfyer - med partner kommer jag inte alls. Har hänt en gång, och det tog jättelång tid och blev en sån där "nys" som inte riktigt känns bra. Men det var ändå roligt att veta att det går så jag blev jätteglad :)

Det är inte partnerns fel att det inte går, jag måste spänna kroppen och knipa med benen otroligt hårt och det är svårt för någon att komma in/göra något i området då.
    Jag njuter jättemycket av sex ändå och 9 av 10 partners gör verkligen sitt bästa men det hade ju varit roligt även för mig om jag kunde sälla mig till den lyckliga skaran av kvinnor som får orgasm tillsammans med partner.

Ibland även med satisfyern orkar jag helt enkelt inte spänna mig tillräckligt länge/hårt och blir utan orgasm men får träningsvärk istället 🙄 

Det är ju klart att det finns lika många sätt att komma på som det finns kvinnor men jag tänker ändå att lite tips inte skadar.

Så kom igen nu kvinnor och tipsa hur ni gör! 💦

• Svar på tråden Orgasmtips för kvinnor
  • Anonym (Hh)

Puff

• Anonym (Hh)
    Anonym (VARNING - runktråd) skrev 2024-06-14 21:17:31 följande:

Det där är något privat som var och en får upptäcka med och på egen hand. 

Nej jag är kvinna. Tänker ffa om det (förmodligen) finns fler med samma problem som lyckats hitta en lösning eller tränat upp sin förmåga att få till det. 
    Det är klart det är privat, det är ju därför vi kan skriva anonymt.
    Jag hade gärna tagit till mig tips från andra eller om jag helt enkelt får se mig besegrad. Visst är sex kul ändå men hade ju varit ännu roligare om jag kunde nå klimax. 
  • Anonym (Hh)
    Anonym (VARNING - runktråd) skrev 2024-06-14 21:30:11 följande:
    Ja, jag vet att du söker sexiga svar från forumets kvinnliga medlemmar så du har något att dra i spaken till på fredagskvällen.

Du kommer dock inte att få det av mig. Det är inte heller okej att utnyttja andra medlemmar sexuellt på det där tarvliga sättet. Sluta med det. 
    Snark. Ge dig. 
  • Anonym (Hh)
    Anonym (Lycklig man) skrev 2024-06-15 08:03:11 följande:

Jag är man men har en sambo som oftast kommer när vi har sex. Har märkt att ställningen är viktig - det går absolut enklast och snabbast om vi börjar med att skeda där jag tar henne bakifrån. Sen lyfter jag hennes högra ben så jag kan stöta in djupare där min penis blir lite vinklad i henne. Då blir det tydligen jätteskönt och hon kommer ofta inom någon minut.

Missionären fungerar också men där är min teknik viktigare. Brukar stöta i henne medan jag låter min penis rotera från ena sidan till andra så att säga under varje in och ut rörelse. Det är inte helt lätt, särskilt inte när hon börjar knipa men jag får oftast till det. De gånger det inte fungerar så knullar jag henne hårt och djupt så brukar hon komma efter en stund. 

Det är förstås väldigt individuellt och sen spelar andra saker in också, som din partners storlek t ex, men det är iallafall tips på sånt som fungerar för oss.

Tack för ditt svar men det var väl inte riktigt vad jag tänkte mig. Är mer intresserad av svar från kvinnor som också upplevt svårigheter med orgasm och om de på något vis kunnat träna upp sig för att lättare komma. 
    Alla möjliga storlekar och ställningar har jag provat och det är jätteskönt men inte på "klimaxvis" och det känns också som att just den vägen är lång att vandra eftersom det inte alls stimulerar mig på rätt sätt. 
    Som det är nu måste jag uteslutande ha klitorisstimulans plus enorm muskelspänning från min sida. Det är liksom mycket jobb som hittills inte gått att få till med en partner och ibland fixar jag det inte ens själv. 

Det är verkligen jätteskönt och jag är "avslappnad i huvudet" men det går ändå inte. 
Svar på tråden Orgasmtips för kvinnor