• Anonym (M)

Du är inte slappare än någon annan

Har fött barn och misstänker att jag blivit vidgad i underlivet. Tar alltid så lång tid för min man att komma och ibland kommer han inte. Kniper och gör knipövningar men känns inte som de blivit bättre? frågade om ett helt ärligt svar om han tyckte jag va stor där nere och han svarade att han inte tyckte det och att jag inte varit större ön någon annan han legat med?
    känns konstigt att han ens jämför? Tror ni de här va ett ärligt svar? 

• Svar på tråden Du är inte slappare än någon annan
  • Skeppshund

Det var ett ganska bra och ärligt svar skulle jag gissa på utan att veta hur du kändes innan/efter barn. 
    Men om jag ser till min fru och hur det har utvecklats tycker jag att hon upplevs trängre efter andra barnet än innan. Det kan ha att göra med knipövningar osv också.
    Men om inte mödravården har sagt något om knipet/i övrigt är det ingen fara. 
    Är du osäker kan du alltid boka tid på bl.a gyn och kolla.

• Anonym (XL)

Min flickvän sedan över ett decennium har fött tre barn och jag har aldrig märkt av någon skillnad på hur det var innan. Kanske skulle märka om jag låg med en 20-25-åring som inte fött barn

• Anonym (Förstår inte?)

Men är det någon annan som läser att hennes man knappt kommer när de har sex? 

Det är väl inget man bara kan ignorera eller njuta av?

• Anonym (Ena)

Kolla upp det. Jag blev vidare pga en förlossningsskada.

• Xenia
    Anonym (M) skrev 2024-06-13 22:41:57 följande:

Vadå ska jag boka en tid hos gyn om enbart de här? Är dom ens ärliga?

Varför skulle gynekologen inte vara ärlig? De har verkligen erfarenhet av olika underliv efter förlossning.

Din man däremot kan aldrig svara rätt.

Han sa att han inte tyckte att du var slappare än någon annan. Det svaret dög inte. Du gillar inte att han jämför dig med andra han legat med. (men hur ska annars kunna svara?) Dessutom misstänker du att han ljuger.

Skulle han sagt "ja, du känns slappare" så hade helvetet brutit loss. Du hade blivit jätteledsen/jättesur och kanske t o m vägrat ligga med honom.

Det är ju däremot ett klart problem om han fått problem att komma. Ligger problemet hos honom?

Men eftersom det här med att du blivit "för slapp" verkligen är något du oroar dig för och grubblar på, så tycker jag du ska kolla upp det hos en gynekolog.
  • Anonym (Wildcat)

Om du är slapp kan du ju leka lite mer, man blir trång av att fista. Finns hur mycket som helst att utforska

• Anonym (Förstår inte?)
    Anonym (Wildcat) skrev 2024-06-25 17:05:35 följande:

Om du är slapp kan du ju leka lite mer, man blir trång av att fista. Finns hur mycket som helst att utforska

Borde det inte vara tvärtom, att man blir större, vidare?
  • Anonym (Förstår inte?)

Träna knipövningar med kulor är bra att göra vare sig man är stor eller vill förebygga.

• XDX

Min frus vagina har inte ändrats efter födslar vad jag och hon kan känna. Lika tight som innan. 

• Anonym (Tror min gick sönder)

Jag tror min gick sönder (men läkte ihop) av mitt ex som gillade att stoppa upp handen och föremål. (Han utsatte mig för övergrepp) även samma analt.

Jag tänkte att nu är mina hål förstörda för alltid för någon som jag egentligen vill ha inne i dem kommer jag inte kunna få att njuta längre med dem. Det var verkligen slappt och jag tror det dröjde flera månader innan det läkte ihop. Men jag kan få min man att skrika (på ett bra sätt) med dem så de är läkta.

• Anonym (Normal)
    Anonym (Tror min gick sönder) skrev 2024-06-28 07:01:07 följande:

Jag tror min gick sönder (men läkte ihop) av mitt ex som gillade att stoppa upp handen och föremål. (Han utsatte mig för övergrepp) även samma analt.

Jag tänkte att nu är mina hål förstörda för alltid för någon som jag egentligen vill ha inne i dem kommer jag inte kunna få att njuta längre med dem. Det var verkligen slappt och jag tror det dröjde flera månader innan det läkte ihop. Men jag kan få min man att skrika (på ett bra sätt) med dem så de är läkta.

Detta tarvar en förklaring.
    Hur gör man för att skrika med blygdläpparna och framförallt för att uppnå nästa steg - Att skrika med någon annans blygdläppar?
  • Anonym (Tror min gick sönder)
    Anonym (Normal) skrev 2024-06-28 08:26:58 följande:
    Detta tarvar en förklaring.
    Hur gör man för att skrika med blygdläpparna och framförallt för att uppnå nästa steg - Att skrika med någon annans blygdläppar?
    Haha! 
  • Anonym (Bra ju)
    Anonym (M) skrev 2024-06-13 13:57:02 följande:
    Du är inte slappare än någon annan

Har fött barn och misstänker att jag blivit vidgad i underlivet. Tar alltid så lång tid för min man att komma och ibland kommer han inte. Kniper och gör knipövningar men känns inte som de blivit bättre? frågade om ett helt ärligt svar om han tyckte jag va stor där nere och han svarade att han inte tyckte det och att jag inte varit större ön någon annan han legat med?
    känns konstigt att han ens jämför? Tror ni de här va ett ärligt svar? 

Har din man alltid tagit tid på sig att komma? Alla män är ju olika och en förklaring kanske är åldern, att det tar längre tid att komma ju äldre man blir? Jag hade en omskuren, mycket yngre kille för några år sedan. Han kom oftast inom några minuter. Jag har fött två barn och är 45+ och min nuvarande, som är i min ålder (inte omskuren) är betydligt mer uthållig. Jag märker att han tycker det är skönt för han stönar precis som jag under akten. Jag hinner ofta komma ett par gånger innan han kommer. 
  • XDX
    Anonym (M) skrev 2024-06-13 13:57:02 följande:
    Tar alltid så lång tid för min man att komma och ibland kommer han inte. Kniper och gör knipövningar men känns inte som de blivit bättre? 
    Finns fler anledningar till att det kan ta lång tid för mannen att komma. Även FÖR tajt kan leda till detta, att man tappar en del känsel om samlaget är för långt - så är det för mig och min fru. Har jag inte kommit efter 10 - 15 minuter så kan det vara kört för mig den gången, bara att acceptera. Det kommer fler chanser :) 

En annan grej är om ni försöker vara tysta, t ex för att barnen inte ska höra er. Då går man miste om det extra upphetsning som stön och erotiskt prat ger. Jag har mycket svårare att komma när min fru är tyst för att inte störa tonåringarna hemma. Man får välja strategiska tillfällen, när de sitter långt bort i huset med hörlurar eller är ute :D
Svar på tråden Du är inte slappare än någon annan