• Anonym (M)

Du är inte slappare än någon annan

Har fött barn och misstänker att jag blivit vidgad i underlivet. Tar alltid så lång tid för min man att komma och ibland kommer han inte. Kniper och gör knipövningar men känns inte som de blivit bättre? frågade om ett helt ärligt svar om han tyckte jag va stor där nere och han svarade att han inte tyckte det och att jag inte varit större ön någon annan han legat med?
    känns konstigt att han ens jämför? Tror ni de här va ett ärligt svar? 

• Svar på tråden Du är inte slappare än någon annan
  • Anonym (Z)

Varför känns det konstigt att han ?jämför?? Det klart han gör om du frågar om du är stor. Han får ju utgå från någon sorts referenspunkt då och det är ju andra han varit med. Dessutom sa han väl kanske det för att få fram sin poäng och lugna dig med att du är helt normal utifrån vad han har för erfarenheter med andra tjejer. Det är tydligt att det är du som gör detta till en grej när det inte alls är en grej, pga din osäkerhet. Du är osäker, du frågar honom, han svarar lugnande att du är inte större än nån annan han varit med utan alltså helt normal, du tar det som att han jämför dig och tycker det är konstigt att han ?ens? jämför dig och undrar om han talar sanning. Du tycker det är konstigt för du är osäker och letar tecken på att han tycker du är så stor som du befarar att han är. Släpp det. Oavsett hur stor eller liten du är så är du ju som du är, skulle det hjälpa dig och kännas bättre om han sa ?ja älskling, du är skitstor??

• Anonym (klimakteriekossa)

Han gav det enda svar en man kan ge på den frågan om han inte är dum i huvet, så gör alla en tjänst och plåga inte den stackaren med det.

Vill du veta om du är slapp, fråga gynekologen istället. De har betydligt mer erfarenhet än din man i ämnet och kanske kan föreslå riktiga åtgärder om det är något som skulle behövas.

• Anonym (Vih)
    KimLinnefeldt skrev 2024-06-13 16:13:49 följande:

Fråga inte. Bara njut.

Njuta av vad? Att hennes man inte kommer längre?
  • Anonym (M)
    Anonym (klimakteriekossa) skrev 2024-06-13 19:01:46 följande:

Han gav det enda svar en man kan ge på den frågan om han inte är dum i huvet, så gör alla en tjänst och plåga inte den stackaren med det.

Vill du veta om du är slapp, fråga gynekologen istället. De har betydligt mer erfarenhet än din man i ämnet och kanske kan föreslå riktiga åtgärder om det är något som skulle behövas.

Vad menar du med att jag inte ska ha plåga han? Han vet att jag har en förlossningskada, vilket kan göra en vidare i vaginan. bättre att man är ärlig och hoppas han va det 
  • Anonym (M)

Menar vidgare *

• Anonym (M)

Vadå ska jag boka en tid hos gyn om enbart de här? Är dom ens ärliga?

• Anonym (C)
    Anonym (M) skrev 2024-06-13 22:41:57 följande:

Vadå ska jag boka en tid hos gyn om enbart de här? Är dom ens ärliga?

Din man säger sådär för att han tycker att det är konstigt att du frågar. Han är nöjd med dig och livet. Och sen ligger du och frågar..

Vad män inte fattar och hur båda könen fungerar annorlunda. Är att kvinnor när de frågar detta vill höra en försäkran. Du frågar i princip detta för att du är osäker på om han är nöjd med dig... Och det du vill höra är att du är mycket tajtare än någon annan...

Men tyvärr fungerar inte killar så, eller tänker som ni kvinnor gör. Så när han svarar såhär är det för att han är förvånad för det har han fasen inte tänkt på innan eller märkt.

Gör såhär istället. Säg till honom att när du frågar något sånt så är det för att du vill höra att du är tajtare än någon annan och därför var det där ett ganska dåligt svar, att det är så som kvinnor funkar, och han ska säga att han älskar dig om han vill att du ska vara nöjd. 

Och varför skulle gynekologer sitta där och ljuga...? Tror inte dom får betalt för att säga det du vill höra. 
  • Anonym (C)

"Du är inte slappare än någon annan"

Betyder i princip... "Du jag jobbar... detta är inget som jag märkt..? Vad fan i helvete är det för jävla fråga? Ser du ej att jag är nöjd? "

• Anonym (C)
    Anonym (C) skrev 2024-06-14 02:15:46 följande:

"Du är inte slappare än någon annan"

Betyder i princip... "Du jag jobbar... detta är inget som jag märkt..? Vad fan i helvete är det för jävla fråga? Ser du ej att jag är nöjd? "

Vilket i sin tur betyder att det är inte han som ljuger för dig... Det är DU som är osäker på om du fortfarande duger och är trång. 
Svar på tråden Du är inte slappare än någon annan