• Anonym (AR)

Vem betalar för att få se Linda Skugge utan kläder?

Jag bara undrar. Sunkig söndertatuerad mamma.

Vika betalar för att få se detta?

• Svar på tråden Vem betalar för att få se Linda Skugge utan kläder?
  • Anonym (E)
    Eurydike skrev 2024-06-24 02:08:00 följande:
    Misstänker det, men jag kan omöjligt veta. Kanske är det känslan av att ingenting är heligt och att allt går att köpa för pengar 🤔
    Förmodligen är det så.

Lite lustigt bara vad de lyckas inbilla sig själva. Dessa OnlyFans-gubbar har ju egentligen inte upplevt nånting. Endast tittat på lättklädda damer som utför sexuella akter genom en skärm. Likt miljoner andra män som hittar exakt samma innehåll i slumpmässig porrfilm. Helt gratis då som en väsentlig skillnad.
  • Anonym (AR)
    Eurydike skrev 2024-06-24 01:30:13 följande:
    Vissa människor betalar stora summor pengar när de håller kuken i ena handen och plånkan i den andra. Här på FL vill folk betala flera tusen bara för att någon ska lyssna på när de runkar eller för att få köpa använda trosor. Jag tror att de blir upphetsade av att se tusenlapparna flaxa iväg på lätta vingar 🤑🦇
    Pågår det handel här? Får du bra betalt för trosorna?
  • Eurydike
    Anonym (AR) skrev 2024-06-24 17:36:05 följande:
    Pågår det handel här? Får du bra betalt för trosorna?
    Nope. Jag säljer inte trosor. Dels för att jag inte har några trosor att sälja, dels för att jag inte säljer trosor. Däremot säljer jag kukväxter, men försäljningen går trögt 🥺
  • JJ19
    Eurydike skrev 2024-06-24 17:38:46 följande:
    Nope. Jag säljer inte trosor. Dels för att jag inte har några trosor att sälja, dels för att jag inte säljer trosor. Däremot säljer jag kukväxter, men försäljningen går trögt 🥺

Kukväxter? 

Var växer såna någonstans!?:P

• Eurydike
    JJ19 skrev 2024-06-24 17:43:03 följande:

Kukväxter? 

Var växer såna någonstans!?:P

Det är kukliknande växter. Spontana mutationer som uppstår då och då. De växer överallt där växter kan växa. I rabatter, kukor och i skogen. Det gäller bara att hålla ögonen öppna så hittar man dem när man minst anar det 👀🌲🍆🥒

Men nu har jag hamnat alldeles OT 😅
  • Anonym (M)
    Anonym (AR) skrev 2024-06-24 01:04:08 följande:

Jag kan förstå om någon vill betala en 5-hundring för att se Taylor Swift eller Mona Sahlin onanera, men att man vill se LS göra detsamma och dessutom betala för det är desto svårare att förstå.

Mona Sahlin? Ja, var och en blir salig på sitt sätt.
  • JJ19
    Eurydike skrev 2024-06-24 17:50:06 följande:
    Det är kukliknande växter. Spontana mutationer som uppstår då och då. De växer överallt där växter kan växa. I rabatter, kukor och i skogen. Det gäller bara att hålla ögonen öppna så hittar man dem när man minst anar det 👀🌲🍆🥒

Men nu har jag hamnat alldeles OT 😅

Haha där ser man! 

Säljer du även fittväxter?

• Anonym (M)

De flesta betalar nog bara för att se spektaklet när en känd kulturkofta och feminist faller från kultureliten rätt ner i någon sorts porrträsk. Det är Skugge förstås högst medveten om och insåg att bara sensationslystnaden i sig skulle locka många köpare. 

En viss andel kanske tycker att hon är attraktiv och gillar lite kinky stuff som jag har förstått att hon sysslar med. I de kretsarna behöver man ju inte vara särskilt snygg utan bara vara beredd att göra bisarra saker. Det klientelet går säkert också igång på själva förnedringsaspekten av kulturkoftan som överskrider alla gränser. 

• Anonym (TK)
    Anonym (AR) skrev 2024-06-12 21:50:58 följande:
    Vem betalar för att få se Linda Skugge utan kläder?

Jag bara undrar. Sunkig söndertatuerad mamma.

Vika betalar för att få se detta?

Ja det kan verkligen undra. Så otroligt tragisk människa.
  • Anonym (Kanske inte en privatperson?)

Jag tror att företag betalar en del Onlyfansmodeller som en slags investering av ideologiska skäl. "Det blir en vinst längre fram" och då inte direkt i pengar utan förändring av normer, moral och mänskligt beteende.

Så hennes Onlyfanspengar kommer kanske från Soros, WEF eller dylikt istället för riktiga kunder.

• Eurydike
    JJ19 skrev 2024-06-24 18:07:36 följande:

Haha där ser man! 

Säljer du även fittväxter?

Med tanke på hur dåligt det går med försäljningen så kommer jag inte utöka sortimentet 😔
  • Man 78

Jag tycker det är taskigt att beskriva någon med så pass nedvärderande ord, alldeles oavsett vad man tycker om personen i fråga. Tack för ordet. 

• Eurydike
    Man 78 skrev 2024-06-25 00:08:44 följande:

Jag tycker det är taskigt att beskriva någon med så pass nedvärderande ord, alldeles oavsett vad man tycker om personen i fråga. Tack för ordet. 

Det håller jag med om!
  • Anonym (AR)
    Anonym (Kanske inte en privatperson?) skrev 2024-06-24 18:45:41 följande:

Jag tror att företag betalar en del Onlyfansmodeller som en slags investering av ideologiska skäl. "Det blir en vinst längre fram" och då inte direkt i pengar utan förändring av normer, moral och mänskligt beteende.

Så hennes Onlyfanspengar kommer kanske från Soros, WEF eller dylikt istället för riktiga kunder.

Är OF normaliserat om 10 år? Vad tror ni?
  • Anonym (E)
    Anonym (AR) skrev 2024-06-25 16:42:35 följande:
    Bara för torskar som inte får nåt i riktiga livet. Incels med andra ord.
  • Anonym (E)
    Eurydike skrev 2024-06-25 00:18:26 följande:
    Det håller jag med om!
    Linda är varken bättre eller sämre än de nättorskar som betalar för att titta på henne.
  • Tecum
    Bra fråga. Man kan säga att en kändis av Lindas typ ger en viss legitimitet till OF. Hon är omvittnat tuff, erfaren och har integritet plus att hon är feminist, ingen kan påstå att hon blir utnyttjad. Vilket är det vanligaste argumentet i allt som på något sätt har med porr att göra. Men här är det hon som utnyttjar företeelsen.

Sen kan man undra om OF är något bestående eller en modefluga, en tillfällig innegrej som kunderna snart tröttnar på och återvänder till gratisporren?
  • Anonym (Kanske inte en privatperson?)
    Ja. Med psykologiska, kulturella- och samhällsförändringar som kommer med det. 
  • Anonym (AR)
    Anonym (Kanske inte en privatperson?) skrev 2024-06-25 18:57:20 följande:
    Ja. Med psykologiska, kulturella- och samhällsförändringar som kommer med det. 
    Vem vet. Tänk på allt som blivit normaliserat genom åren. 

Om 10 år har vi nog en gymnasieutbildning för de som siktar på att bli OF-stjärnor.

En tre årig OF-utbildning.
Svar på tråden Vem betalar för att få se Linda Skugge utan kläder?