Vem betalar för att få se Linda Skugge utan kläder?
Jag bara undrar. Sunkig söndertatuerad mamma.
Vika betalar för att få se detta?
Kukväxter?
Var växer såna någonstans!?:P
Kukväxter?
Var växer såna någonstans!?:P
Jag kan förstå om någon vill betala en 5-hundring för att se Taylor Swift eller Mona Sahlin onanera, men att man vill se LS göra detsamma och dessutom betala för det är desto svårare att förstå.
Haha där ser man!
Säljer du även fittväxter?
De flesta betalar nog bara för att se spektaklet när en känd kulturkofta och feminist faller från kultureliten rätt ner i någon sorts porrträsk. Det är Skugge förstås högst medveten om och insåg att bara sensationslystnaden i sig skulle locka många köpare.
En viss andel kanske tycker att hon är attraktiv och gillar lite kinky stuff som jag har förstått att hon sysslar med. I de kretsarna behöver man ju inte vara särskilt snygg utan bara vara beredd att göra bisarra saker. Det klientelet går säkert också igång på själva förnedringsaspekten av kulturkoftan som överskrider alla gränser.
Jag tror att företag betalar en del Onlyfansmodeller som en slags investering av ideologiska skäl. "Det blir en vinst längre fram" och då inte direkt i pengar utan förändring av normer, moral och mänskligt beteende.
Så hennes Onlyfanspengar kommer kanske från Soros, WEF eller dylikt istället för riktiga kunder.
Haha där ser man!
Säljer du även fittväxter?
Jag tycker det är taskigt att beskriva någon med så pass nedvärderande ord, alldeles oavsett vad man tycker om personen i fråga. Tack för ordet.
Jag tycker det är taskigt att beskriva någon med så pass nedvärderande ord, alldeles oavsett vad man tycker om personen i fråga. Tack för ordet.
Jag tror att företag betalar en del Onlyfansmodeller som en slags investering av ideologiska skäl. "Det blir en vinst längre fram" och då inte direkt i pengar utan förändring av normer, moral och mänskligt beteende.
Så hennes Onlyfanspengar kommer kanske från Soros, WEF eller dylikt istället för riktiga kunder.