• Eurydike

Vem betalar för att få se Linda Skugge utan kläder?

Det är människor som vill se Linda Skugge utan kläder 🤔

• Eurydike
    Anonym (AR) skrev 2024-06-22 23:13:46 följande:
    Undrar bara vilken typ av människor som ser henne som så pass snygg att man vill se hennes fitta och bröst?
    Det är omöjligt att svara på för utomstående. Den informationen sitter nog endast Linda Skugge på och varje enskild betalande ?kund? känner bara till sig själv och kanske någon runkkompis eller så. Någon statistik finns säkert inte.
  • Eurydike
    Anonym (AR) skrev 2024-06-24 01:04:08 följande:

Jag kan förstå om någon vill betala en 5-hundring för att se Taylor Swift eller Mona Sahlin onanera, men att man vill se LS göra detsamma och dessutom betala för det är desto svårare att förstå.

Vissa människor betalar stora summor pengar när de håller kuken i ena handen och plånkan i den andra. Här på FL vill folk betala flera tusen bara för att någon ska lyssna på när de runkar eller för att få köpa använda trosor. Jag tror att de blir upphetsade av att se tusenlapparna flaxa iväg på lätta vingar 🤑🦇
  • Eurydike
    Anonym (E) skrev 2024-06-24 02:04:11 följande:
    Är det nåt slags rus av maktkänsla de upplever då menar du? Att de kan få precis vad de vill, bara de betalar? 
    Misstänker det, men jag kan omöjligt veta. Kanske är det känslan av att ingenting är heligt och att allt går att köpa för pengar 🤔
  • Eurydike
    Anonym (AR) skrev 2024-06-24 17:36:05 följande:
    Pågår det handel här? Får du bra betalt för trosorna?
    Nope. Jag säljer inte trosor. Dels för att jag inte har några trosor att sälja, dels för att jag inte säljer trosor. Däremot säljer jag kukväxter, men försäljningen går trögt 🥺
  • Eurydike
    JJ19 skrev 2024-06-24 17:43:03 följande:

Kukväxter? 

Var växer såna någonstans!?:P

Det är kukliknande växter. Spontana mutationer som uppstår då och då. De växer överallt där växter kan växa. I rabatter, kukor och i skogen. Det gäller bara att hålla ögonen öppna så hittar man dem när man minst anar det 👀🌲🍆🥒

Men nu har jag hamnat alldeles OT 😅
  • Eurydike
    JJ19 skrev 2024-06-24 18:07:36 följande:

Haha där ser man! 

Säljer du även fittväxter?

Med tanke på hur dåligt det går med försäljningen så kommer jag inte utöka sortimentet 😔
  • Eurydike
    Man 78 skrev 2024-06-25 00:08:44 följande:

Jag tycker det är taskigt att beskriva någon med så pass nedvärderande ord, alldeles oavsett vad man tycker om personen i fråga. Tack för ordet. 

Det håller jag med om!
Svar på tråden Vem betalar för att få se Linda Skugge utan kläder?