• Mia04

Kåt

Jag älskar verkligen att vara i förhållande men tyvärr har jag alltid lyckas vara otrogen. Det har slutat med att
    man har blivit påkommen och dumpad. När mina ex hsr berättat hur svikna dom har blivit och berättar vilket avi. Dom tycker jag är så skäms jag i början. Men blir köt dä jag känner att andra tycker att manr snuskig och ett äckel. 

Det sjukar att vissa stunder vill jag inte alls att någon ska tycka att jag är snuskig/svinig. Någon som känner min liknande? Varje gång jag har blivit kallad för snuskig så kommer jag på mig själv att jag börjar pulla. Förstår inte varför 

• Svar på tråden Kåt
  • Mia04
    Anonym (Kalle) skrev 2024-06-12 16:42:10 följande:

Terapi?

För vad?
  • Anonym (Kalle)
    Mia04 skrev 2024-06-12 16:57:08 följande:
    För vad?
    Vad tror du?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Hmm)

Jag kan känna igen mig, men som man. Jag verkar ha någon koppling till skammen. Förstår inte varför.

• KimLinnefeldt

Skam kan vara kittlande. Om du träffar någon du verkligen vill behålla, berätta för honom om din böjelse. Då kan ni utveckla det tillsammans. Han kan kalla dig slyna och hora i sängen, smiska dig eller mer - allt som du vill. Hålla kvar snusket i en lång relation.

Jag tror att alltför många är blyga för att visa sitt rätt väsen för sin partner, och istället söker den njutningen hos andra.

• Anonym (Hmm)
    KimLinnefeldt skrev 2024-06-29 05:30:22 följande:

Skam kan vara kittlande. Om du träffar någon du verkligen vill behålla, berätta för honom om din böjelse. Då kan ni utveckla det tillsammans. Han kan kalla dig slyna och hora i sängen, smiska dig eller mer - allt som du vill. Hålla kvar snusket i en lång relation.

Jag tror att alltför många är blyga för att visa sitt rätt väsen för sin partner, och istället söker den njutningen hos andra.

Det ligger säkert mycket i det. Men om ens partner bara inte har det i sig är det svårt. 
  • Anonym (Jo)

Du behöver en cuckold med andra ord! De finns. Du kan börja din sökning hos darkside.

• Anonym (Hmm)
    Anonym (Jo) skrev 2024-06-29 11:09:37 följande:

Du behöver en cuckold med andra ord! De finns. Du kan börja din sökning hos darkside.

Kanske lite väl enkelt att dimensionera hela sin relation enbart efter detta. Dessutom, med en cuck så är det ju inte ?fel? och kanske inte framkallar samma skam eftersom partnern är med på det.
    Det här är ingen enkel fråga med en enkel lösning anser jag.
  • 044Quinnan
    Anonym (Hmm) skrev 2024-06-29 10:54:19 följande:
    Det ligger säkert mycket i det. Men om ens partner bara inte har det i sig är det svårt. 
    Ja det blir så svårt när man inser partnern inte alls har det i sig inte vill förstå vilket behov det är. Då blir det smyga och söka det på annat håll igen
  • Hjärtslaget
    044Quinnan skrev 2024-07-18 10:56:21 följande:
    Ja det blir så svårt när man inser partnern inte alls har det i sig inte vill förstå vilket behov det är. Då blir det smyga och söka det på annat håll igen
    Tycker det är märkligt att den gängse normen är att begränsa varandra i ett förhållande. Älskar man någon borde man låta den andre få vara den är och respektera varandras olikheter. 
  • Anonym
    Mia04 skrev 2024-06-12 16:22:41 följande:
    Kåt

Jag älskar verkligen att vara i förhållande men tyvärr har jag alltid lyckas vara otrogen. Det har slutat med att
    man har blivit påkommen och dumpad. När mina ex hsr berättat hur svikna dom har blivit och berättar vilket avi. Dom tycker jag är så skäms jag i början. Men blir köt dä jag känner att andra tycker att manr snuskig och ett äckel. 

Det sjukar att vissa stunder vill jag inte alls att någon ska tycka att jag är snuskig/svinig. Någon som känner min liknande? Varje gång jag har blivit kallad för snuskig så kommer jag på mig själv att jag börjar pulla. Förstår inte varför 

Det här stämmer inte riktigt. Det har du förklarat i din andra tråd.
    Du är mycket restriktiv och vuxen. 
  • Anonym

Har du visat syrran den här tråden, så hon ser att du inte menar den lama ursäkten och faktiskt gick igång på att göra något som sjukt "syndigt" när du gjorde det?

Svar på tråden Kåt