Pojkvän hade sex med mig när jag hade tagit sömnpiller
Dessutom finns det inget samtycke alls med en främmande, med en make eller sambo finns det i alla fall ett "generellt" samtycke till att man har sex med varandra.
Vilket parti är det? Hoppas det inte är SD du menar för det går inte riktigt ihop med vad du skriver här ..
Jag röstar på SD och jag skulle aldrig uppmana nån att inte anmäla en våldtäkt.. En av anledningarna till att jag röstar på dom är att jag själv har varit utsatt för saker och att jag har döttrar. De pratar ju mycket om hårdare straff och hårdare tag mot kriminella osv, det går verkligen absolut inte ihop med att en våldstäktsman ska gå fri för att man är rädd för att det ska diskuteras på Flashback.. eller att man ska låta bli att anmäla för att nån kan ha kriminella kompisar (vilket vi iförsej inte har fått några indikationer på att TS kompis har).
Att våldstäktsmän ska gå fria låter faktiskt mer som vänsterpolitik..
Ja vänsterfolk brukar ju ofta tycka att det ska daltas med kriminella och att förövarna också är offer.. och du har ju skrivit flera gånger i princip att det här inte är så farligt för de är tillsammans och en massa sånt.
Det finns inget som tyder på att han är gängkriminell eller tillhör nån klan.
Och ja det du säger går helt emot vad SD och andra högerpartier tycker. Att man ska låta bli att anmäla brott vilket alltså leder till att brottslingar går fria för att man är rädd för gängkriminella. Isåfall kan man ju vara rädd för det om man blir rånad eller misshandlad också, då tycker du alltså att ingen nånsin ska anmäla något brott och vi ska ha ett helt laglöst samhälle där alla får göra precis som de vill? Det låter ju verkligen som nått SD skulle skriva under på.. eller absolut inte.
Kanske du är anarkist då helt enkelt?