• Lynx123

Pojkvän hade sex med mig när jag hade tagit sömnpiller

Han har våldtagit dig. Att han inte själv förstår det säger allt!

• Lynx123
    Anonym (J. Mascis) skrev 2024-06-12 20:55:55 följande:

En gång är ingen gång och två gånger är en gång för mycket, eller hur man brukar säga.

Det faktum att detta hänt flera gånger känns verkligen inte bra. Man kan fråga sig om detta är något han tänder på, vänta tills du blir utslagen av tabletten och sen stoppa in snoppen.

Gör inte slut för att ngn här tycker det, men kanske dags att verkjligen analysera vad som hänt. Det där känns inte ok.

Fast en gång våldtäkt, alltid våldtäkt.
  • Lynx123
    Cathariiina skrev 2024-06-13 04:13:00 följande:
    Absolut, men det är ändå en gradskillnad mot om en främmande man skulle klättra in genom fönstret...
    Intressant! Vad är skillnaden?
  • Lynx123
    Cathariiina skrev 2024-06-13 06:41:10 följande:
    Det inser du väl själv? Chocken skulle bli mycket större om man var ensamboende, och ändå plötsligt vaknade av att någon man höll på med en... Han skulle ju till och med kunna döda en, man vet inte vad det är för galning som gör sådant. 

Dessutom finns det inget samtycke alls med en främmande, med en make eller sambo finns det i alla fall ett "generellt" samtycke till att man har sex med varandra. 
    Chocken av att bli våldtagen av en person man trodde att man kunde lita på är väl ännu större?
  • Lynx123
    Anonym (T) skrev 2024-06-13 17:15:47 följande:
    Våldtäkt handlar om makt och kontroll, inte vad offret hade på sig för kläder. 
    Exakt! OCH att förövaren är helt sjuk i huvudet!
Svar på tråden Pojkvän hade sex med mig när jag hade tagit sömnpiller