Trams, Naturen här i Sverige är garanterat jätteviktig. Problemet med kommunister är att de förstör med islamism.
Kommunister har alltid avrättats och förföljts i de flesta islamska republiker. Av det enkla skälet att kommunism och islamism är oförenligt. Religion och kommunism överhuvudtaget går inte ihop. Kommunism innebär att alla gemensamt äger alla produktionsmedel. Knappast förenligt med islam, eller hur?
Haha, kommunister och islamister hjälpte till att ta över Iran under vad var det? 1970... Och nu vill de göra samma sak i Sverige.
Haha, du blandar ihop kommunism med vänstern i allmänhet. Vad som är vänster / höger har glidit en hel de senaste decennierna men definition av kommunism har aldrig ändrats. Sedan stämmer det att både islamister och kommunister hade shahen som gemensam fiende. Dock slaktades kommunister av Ayatollorna på samma sätt som på shahens tid.
Svårt det här att veta vad man ska rösta, när man står inför sådanna nytänkare som du ;)
Verkar snarare som att du får det svårt när du varken kan din historia eller förstår innebörden av vanliga begrepp. Då ökar snarare risken att du blir nyttig idiot istället.
Lol, behöver varken dina moralkakor, eller era veka tips.
Moralkakor? Använd inte ord som du inte förstår , jag har nämligen inte varit inne på moral alls. Och vilka era syftar du på? Kommunister? Tror du jag är kommunist bara för att jag förklarar termens innebörd och lite historia? LOL!! Du gjorde min dag!! 🤣🤣🤣