Inlägg från: Anonym (Flax) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Flax)

Mäns behov av porr

Anonym (Fru) skrev 2024-06-09 13:22:03 följande:

Förstår inte heller riktigt. Jag och min man har ett väldigt aktivt sexliv. Provar ofta nya saker, använder leksaker (på hans initiativ), skickar bilder och filmer till varandra och har sex typ varannan dag. Trots det har jag upptäckt att han tittar på andra kvinnor, bilder och filmer när de leker med sig själva... 
    Kan ju inte ha med enbart sexdrift att göra, han borde få tillräckligt. Klart han kan behöva runka ibland ändå men känns jobbigt att han måste kolla på andra när han gör det... Själv så tänker jag bara på min man när jag onanerar för det är ju han som tänder mig. Tänker på allt vi gjort tillsammans och blir kåt av det... 

Har såklart pratat med honom om detta och han förstår inte vad problemet är, han tycker det är helt normalt att kolla på andra, det är "bara porr".

Folk är så olika. En del är nöjda med en, andra vill ha mer. Finns t o m de som inte bara kollar på andra, de ligger med dom också.
  • Anonym (Flax)
    Anonym (Man) skrev 2024-06-09 13:29:34 följande:
    Fast det handlar inte bara om hur mycket sex man vill, det handlar om experimentlustan, lekfullheten, öppenheten till erotiken. Att få göra saker tillsammans, att utvecklas tillsammans. Många kvinnor verkar bli så nöjda bara de får barn och ett hem att pyssla i.  
    Vanligt också att kvinnor blir uttråkade och vill ha lite nya äventyr. Träffa andra.
  • Anonym (Flax)
    Anonym (Jessica) skrev 2024-06-11 07:03:23 följande:
    Det ger ingen rätt att bete sig hur som helst. Jag har hört en del vänner som har killar som kollar på porr helt öppet inför den andre. Meme säger tex ÅÅÅÅÅH VILKEN SEXIG TJEJ 

haha liksom hur tänker sådana?

jag tror sådana killar inte hade blivit glada om tjejen hade gjort så. Lägg av med ett snack om att ni har drifter osv. Det har tjejer med.
    Många killar gillar inte att tjejen pratar om hur snygga andra killar är. Men det gör en del tjejer.

Ja, köpa skor t ex.
Svar på tråden Mäns behov av porr