Inlägg från: Anonym (xxxx) |Visa alla inlägg
  • Anonym (xxxx)

Mäns behov av porr

Män är sexuella varelser. Män stimuleras av bilder.

• Anonym (xxxx)
    Anonym (Primitiv) skrev 2024-06-10 07:20:49 följande:

Kan det vara så att män inte kan göra två saker samtidigt..?
    Dvs tänka och fantisera samtidigt som man drar i trumpetsnöret som kvinnor kan..Mycket lättare att bara kolla på bilder filmer..inte värre än så 

Män och kvinnor fungerar olika 

Män vill se och objektifiera och kunna tänka sig själv in i sexscenen medan kvinnor vill ha ett sammanhang.

Kill-porr är hård och rakt på sak. Tjejporr är mjuk och sensuell.

www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2739403/

men appear more influenced by the sex of the actors depicted in the stimuli while women?s response may differ with the context presented. 
  • Anonym (xxxx)
    Anonym (.) skrev 2024-06-10 06:52:31 följande:

Män har tyvärr oftast en lägre emotionell förståelse.

Vilket ligger i linje med att män vill ha mer pang-på medan kvinnor vill ha det sensuella.

Men det är inget fel med det - pang-på alltså. Det är bara som det är och något vi får förhålla oss till
  • Anonym (xxxx)
    Anonym (Jessica) skrev 2024-06-10 14:11:50 följande:

Och då menar jag inte enbart kollat in bilderna, utan använt dem till vissa saker .? ja . Ni fattar. 

Jag tror att killar gör så när de inte är nöjda. I vårt fall så sa han att han gjorde så för vi hade det dåligt just då.

Logiken går inte riktigt ihop men, jag tror inte killar tänker så helt enkelt. De tänker väl inte alltid sig för. utan, de bara gör.

Män onanerar oavsett om förhållandet är bra eller dåligt. Män stimuleras av bilder när de onanerar.

Att män stimuleras av porr är ingen generell kritik mot deras flickvänner.
  • Anonym (xxxx)
    Anonym (Jessica) skrev 2024-06-10 14:45:45 följande:

Jag ifrågasätter bara varför man ska ta på dig själv till andra .  

Män "tar på sig själv" till andra för att män stimuleras av bilder.

I ditt fall så gjorde han det till bilder av din kompis för att det adderar en spänning. Det är någon han känner. Det finns, på riktigt, en åtminstone minimal chans att han kan få till det med henne.

Detta i motsats till att "ta på sig själv" till någon amerikansk porrstjärna som han aldrig kommer att komma i närheten av.
Svar på tråden Mäns behov av porr