Mäns behov av porr
Enilsson skrev 2024-06-09 12:00:39 följande:
Varför finns ens ett behov av att onanera om man har ett bra och aktivt sexliv? Förstår inte behovet av porr, mest tjejer som blir förnedrade känns det som.
Det är ju ett hån mot den man lever med att sitta och bli tänd på andra på det sättet. Hur tror du det känns för tjejen? Man känner sig otillräcklig, man duger inte.
Ofta har jag kollat på porr medans jag tänker på doften av min flickvän. Porren är enbart så man ska ha något framför ögonen för att du inte är där, eller för att du inte råkar vara naken.
Man blir kåt av att vara runt tjejen. Men det är inte alltid hon har tid, ork, tankarna på det eller själv vill.
Då blir det lätt att man drar igång porr (vilket fyller behovet som vi har att ha något naket framför ögonen.) och låter tankarna försvinna bort där man tänker på er mjuka sköna kropp istället.
Så att han kollar porr behöver inte betyda att han inte sitter där och fantiserar om just dig. Du tror att han sitter och fantiserar mer om just kvinnorna i filmen? Pröva då att fråga vad som sker i killens huvud. Misstänker att 99% av tiden sitter han och fantiserar att han gör något med dig.