Inlägg från: Anonym (Fru) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fru)

Mäns behov av porr

Förstår inte heller riktigt. Jag och min man har ett väldigt aktivt sexliv. Provar ofta nya saker, använder leksaker (på hans initiativ), skickar bilder och filmer till varandra och har sex typ varannan dag. Trots det har jag upptäckt att han tittar på andra kvinnor, bilder och filmer när de leker med sig själva... 
    Kan ju inte ha med enbart sexdrift att göra, han borde få tillräckligt. Klart han kan behöva runka ibland ändå men känns jobbigt att han måste kolla på andra när han gör det... Själv så tänker jag bara på min man när jag onanerar för det är ju han som tänder mig. Tänker på allt vi gjort tillsammans och blir kåt av det... 

Har såklart pratat med honom om detta och han förstår inte vad problemet är, han tycker det är helt normalt att kolla på andra, det är "bara porr".

• Anonym (Fru)

Blir lite nyfiken att veta också vad alla ni män som tycker det är okej att runka och titta på andra än er partner skulle tycka om er flickvän/fru tittade på en annan man och hans organ och onanerade? Skulle ni tycka det är helt naturligt och vara okej med det? 
    Min man har uttryckt att han inte tycker det skulle vara okej med förklaringen att han tycker att k*kar skiljer sig mer i storlek och form än f*ttor. Det håller jag dock inte med om men har haft svårt att argumentera runt det... 

• Anonym (Fru)
    Anonym (T) skrev 2024-06-09 15:17:36 följande:
    Har haft flickvänner som har kollat porr förut och har inte haft några problem med det? Finner det intressant att snacka om, och att få veta vad hon gillar och vill se.

Det bästa är ju om hon inkluderar en i sitt tittande eller vill att man ska vara med. Men skulle ju inte bli sur om man visste att hon tittar porr ibland på egen hand och onanerat till något av hennes favorit klipp.
    Min man kollar på kvinnor som leker med sig själva så i mitt scenario skulle det alltså vara att jag tittade på en man som gör samma sak. 
    Tror inte min man skulle vilja titta på det tillsammans med mig. 
    Du tycker det bästa är om du blir inkluderad, inkluderar du alltid din partner i ditt porrtittande? Är bara nyfiken :)
  • Anonym (Fru)
    Anonym (Håller med) skrev 2024-06-09 15:24:30 följande:
    Kön som kön, runk som runk. Om han inte är ok med att du ser andra mäns organ så måste han kunna fatta varför du inte är ok med att han ser kvinnors. Det är ju inte utseendet man reagerar på så variationen kvittar.
    Ja man kan tycka att han borde förstå men det gör han inte... Han vill inte att jag ska kolla på andra killar då det "blir så mycket fokus på själva könet", som att porr nästan inte alltid handlar om att fokusera på en kvinnokropp? Som dessutom aldrig är ens i närheten av hur min egen kropp ser ut. 🤣
    Men det är som det är. :)
  • Anonym (Fru)
    Anonym (T) skrev 2024-06-09 15:32:40 följande:
    Hade lätt gjort det om hon hade bett om det. Då hade vi ju kunnat kolla på det tillsammans och fått en väldigt trevlig kväll ;) 

Du menar att du hade velat titta när en man onanerar för dig?
    Ja okej, mysigt :)

Haha nej verkligen inte! Men det är vad min man tycker om att titta på att en kvinna gör så bara för ren jämförelse som jag tog det exemplet. :)
    Men jag tittar gärna på när min man tar på sig själv! Och har fått bilder och filmer på när han gör det vilket jag uppskattar just för att det är han. :)
  • Anonym (Fru)
    Anonym (T) skrev 2024-06-09 16:05:59 följande:
    Eller hur? :) 

Ja, du ser! Du gillar att titta på män som tillfredställer sig själva och förhoppningsvis vill du se även en stor och härlig kuk? Det är väl inget fel med det? 

Tycker det låter rätt så vanligt ;)

Hade varit rätt schysst att kolla på porr, medans kvinnan hjälper till ;) 
    Jag gillar inte att titta på "män" utan på MIN man och hans kuk, något annat vill jag inte se. :)  Och jag önskade ju att det var lika för honom, har skickat bilder och videor på mig själv men han vill gärna titta på andra med verkar det som. Jag får acceptera det bara.

Ja det kan jag förstå att man tycker, jag skulle inte känna mig bekväm med det dock. 
    Men vi har provat filma oss själva och kommer förmodligen prova det igen. Så kan vi titta på det tillsammans. :)
  • Anonym (Fru)
    Anonym (T) skrev 2024-06-09 16:26:16 följande:
    Det blir svårt att hitta honom på en porrsida och det var väl just din resa ut på internet vi diskuterade? ;) 

Så du menar att såna där videos inte intresserar, om du ligger ensam någon kväll och inte har din killes filmer ens till hands? 
    Det var ju bara i teorin, inget jag vill göra på riktigt :) Var nyfiken på vad andra män skulle tycka om deras partner kollade på porr på samma sätt som de själva gör. :)

Nej, det intresserar mig inte. Jag har tillräckligt med fantasier i mitt eget huvud som duger gott och väl för ändamålet. :) 
  • Anonym (Fru)

Ledsamt ändå att många män verkar anse att det är någon form av rättighet att få titta på och fantisera om andra än sin partner, att de inte kan låta bli fast det gör deras partner ledsen... Många män verkar helt sakna respekt för sin partners känslor och sätta sina egna behov före. Och som kvinna ska man vara nöjd med det för alternativet är att han annars behöver ligga med andra för att bli nöjd. Snacka om att man sitter i en rävsax. :( 

Svar på tråden Mäns behov av porr