inför EU-valet
Tycker att svenska politiker har dåligt moral, vid frågeställningar till
kandidater för EU-val.
Sverige är ett litet land i skilnad med UK, där chefslöner som Royal Mail
kandidater för EU-val.
Det är väl ett sundhetstecken att välja att inte rösta på Trump och för den delen även Putin
kandidater för EU-val.
Det är väl ett sundhetstecken att välja att inte rösta på Trump och för den delen även Putin
kandidater för EU-val.
Trump har ju såklart sina fördelar med att han inte startade några krav som det var längesedan en amerikansk president inte gjorde. Och att han vågar prata om det viktiga som att bygga en mur.
Problemet är att han är galen och inte statsmannamässig överhuvudtaget. Skyller sin valförlust på valfusk istället för att acceptera resultatet. Där tappade han allt förtroende för mig.
Trump har dåliga relationer till de flesta länders regeringar i Europa förutom Ungern.
Jag orkar inte, skrev "chefer för statliga företag"
Jag orkar inte, skrev "chefer för statliga företag"
Herregud. Har ni sett / lyssnat på detta klipp? Hur kan SD låta denna person representera Sverige i EU parlamentet. Han gör både SD och Sverige till åtlöje. Om detta var det bästa som SD kunde skaka fram kommer nog partiet tappa ännu mer i nästa EU val.
x.com/FilipHejazi/status/1801198856194998492
Herregud. Har ni sett / lyssnat på detta klipp? Hur kan SD låta denna person representera Sverige i EU parlamentet. Han gör både SD och Sverige till åtlöje. Om detta var det bästa som SD kunde skaka fram kommer nog partiet tappa ännu mer i nästa EU val.
x.com/FilipHejazi/status/1801198856194998492