• Fagerlund

Är längd på killar viktigt?

Hej tjejer. 

Är det inte isåfall lika viktigt vilken vikt tjejer har? 

• Svar på tråden Är längd på killar viktigt?
  • Smecker
    Fagerlund skrev 2024-06-07 19:41:56 följande:

Hej tjejer. 

Klart både mannens längd och kvinnans vikt är viktiga (höhö). Det mest korkade jag lagt märke till är kvinnor som ratar män under en viss längd, men sedan blir förolämpade när män ratar dem för att de är över en viss vikt.
    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (Anna)

Hur fick du ihop den liknelsen?

Lika vanligt som killar inte vill ha  korta/längre kvinnor är det för kvinnor , alltså individuellt.

Lika med vikt, en del vill ha smala och en del överviktiga .
    Har du komplex så jobba med dem utan att klanka ner på andra människors olikheter

• Anonym (Fialisa)

Det är väl isåfall viktigt med killars vikt oxå. Jag vill inte ha en tjockis? men det ser man ju på bilder om man är på tinder. Därför brukar inte de skrivas ut som ett krav. Längden ser man inte på samma vis. 

för mig är det viktigt att killen Är längre än mig och inte fet. Antagligen tänker killar lite lika. Gärna tjejer som är kortare än dom o inte feta.
    oavsett vad folk tycker så ÄR de bara så. inget du kan ändra på i en tråd på fl ?.

man gillar de man gillar 

Så klart finns de undantag oxå. Att man gillar feta personer. Undantag är även om man lär känna en person som inte egentligen passar inom ramarna men personligheten gör att man blir kär oavsett.

• En glad tjej

Hej tjejer. 

Nej, längd, eller vikt för den delen hos män spelar ingen roll för mig. Jag har varit tillsammans med långa, korta, tjocka och smala killar. Mitt ex och pappa till mina barn är kortare än jag, inget jag någonsin brytt mig om. Nu är jag tillsammans med en man som är längre än medel, han hade varit lika intressant även om han varit kortare.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Anna) skrev 2024-06-07 23:51:38 följande:

Hur fick du ihop den liknelsen?

Lika vanligt som killar inte vill ha  korta/längre kvinnor är det för kvinnor , alltså individuellt.

Lika med vikt, en del vill ha smala och en del överviktiga .
    Har du komplex så jobba med dem utan att klanka ner på andra människors olikheter

Nej, vissa män vill inte ha överviktiga. Men man köper läget mer eller mindre bra. Om man själv är överviktig så kan man inte begära att ens tjej är normalviktig.

Det är som utseende för män. Egentligen vill man ha den absolut snyggaste(hon ska såklart vara en fin människa också), men eftersom man inte själv är en superhunk med tjock plånbok mm så kan man inte begära att sin partner ska vara filmstjärnesnygg. 

Samma med pengar, man kanske vill ha ett finare hus, längre resor, bättre mat, finare bil, men man får även i detta fall rätta sig efter vad man har i plånboken.

• Anonym
    Anonym (Man) skrev 2024-06-08 07:24:46 följande:

Nej, vissa män vill inte ha överviktiga. Men man köper läget mer eller mindre bra. Om man själv är överviktig så kan man inte begära att ens tjej är normalviktig.

Det är som utseende för män. Egentligen vill man ha den absolut snyggaste(hon ska såklart vara en fin människa också), men eftersom man inte själv är en superhunk med tjock plånbok mm så kan man inte begära att sin partner ska vara filmstjärnesnygg. 

Samma med pengar, man kanske vill ha ett finare hus, längre resor, bättre mat, finare bil, men man får även i detta fall rätta sig efter vad man har i plånboken.

Här har du faktiskt fel.
    Min väninnas man är en sk feeder, han blev näst intill deprimerad när hon gjorde en GBP-operation.

Till mig har han sagt att jag är ju förvisso snygg, men alldeles för smal. Då är jag helt normalviktig.

Så nog finns de, även om de inte är i någon form av majoritet.
  • Anonym

Hej tjejer. 

För mig är längden viktig, han måste vara minst 5 cm längre och gärna mer. Min man är en dm längre, vi är förhållandevis långa båda två. (175/185)
    Han gillar långa kvinnor, det var ju tur för mig.

Svarar bara på tjejfrågan då jag inte är man. Tungan ute
  • Anonym (Adam)

Ja längd är viktigt på män. Därför jag är noga med att aldrig skaffa barn för att inte sprida vidare mina kortisgener.

Vikt på kvinnor är väl mer viktigt på det sätt att jag föredrar en kvinna som gillar att träna och sporta då jag själv har de intressena. Vill ha en kvinna som jag exempelvis kan löpträna med.

• Anonym (Short and sweet)

Jag tycker det är taskigare att dissa någon p.g.a. längd än vikt, för vikten kan i alla fall de flesta göra något åt med en mer rimlig ansträngning.

Men jag är inte så lång så jag vill inte ha en man över max ca 1.77, för jag tycker inte det ser så snyggt ut ihop och vill inte ha nackspärr vid stående lyssar.

Hade jag varit 1.80 själv hade jag nog velat att han var ett par cm längre.

Svar på tråden Är längd på killar viktigt?