-
Eat itMia04 skrev 2024-07-25 22:50:49 följande:Det var isåfall omedvetet val
-
Det blir inget "igen".Mia04 skrev 2024-07-25 22:56:32 följande:Som sagt kommer ju aldrig kunna göra så igen och Kan lita på igen
Glöm din släkt. -
Du startar ju trådar om din ständiga otrohet och att du faktiskt går igång på att bli sedd som snuskig och äcklig när du hoppar i säng med olämpliga offer?Mia04 skrev 2024-07-25 23:03:06 följande:förrutom det jag gjorde så är jag snäll
-
Ja, det är ju du med lägenhet och hon som är den tafatta hemlösa!Mia04 skrev 2024-07-25 23:05:00 följande:Det är hon visst. jag är absolut ingen barnrumpa jag är den mest vuxna av oss två
-
Det går bra, tycker du? Kommer du undan det här?Mia04 skrev 2024-07-25 23:06:29 följande:Genom att inte stångar allt så kommer man också undan
-
Ge upp det hoppet. Försök därefter inse att det var du som skapade situationen.Mia04 skrev 2024-07-25 23:16:00 följande:Men vi måste få samma relation igen
-
Så du ångrar dig på grund av följderna?Mia04 skrev 2024-07-25 23:21:03 följande:Jag tänkte inte på följderna och som sagt ångrar mig
-
HAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!Mia04 skrev 2024-07-25 23:24:14 följande:Men det finns även en gräns vad man säger och gör.
-
Jag erbjuder härmed dig 20000 kr för att SLUTA tro att folk ÖNSKAR saker om dig. Det är mer än vad du kommer att tjäna på hederligt arbete under din livstid.Mia04 skrev 2024-07-26 10:38:01 följande:Han har ju inte behövt bli kallad för elaka saker inte heller fysiskt misshandel. Så han kom billigt undan.
jag ångrar att vi knullade!
Hon är visst kall och jag har fått mer än vad jag förtjänar. Men hon ska inte hålla på att straffa mig mer. Det var hon som var ihop med ett äckel och det är inte mitt fel.
Och varför önskar och hoppas du att hon ska kalla mig för svin/äckel för en lång tid framåt? Skulle du själv vilja bli kallad för svin/äckel?
Du beter dig verkligen som en barnrumpa
Tar du det? -
Det här kommer att sluta exakt som med kärringen som kommer in här ibland och tjatar om att det är fel på hennes son för att hon total-kvaddade hans barndom genom att ge bort alla hans saker och misshandla honom.
Nu anser hon att det är han som är dum för att de ska "bli en familj igen".
Precis så kommer detta att bli. Syrran vill inte ha med äckelsvinet att göra längre och äckelsvinet kommer att tycka att det är syrrans fel eftersom hon själv har bestämt att exakt så och så sur får man vara på mig, och så kommer det att förbli i åratal.
"Systern bröt kontakten med mig för att jag gjorde ett litet misstag".
Det är liksom inte upp till den som är ett äckelsvin att bestämma sina egna konsekvenser. -
Menar du allvar med det? Att det är bara en enda person som tycker att man är ett svin om man gör det?Mia04 skrev 2024-07-29 22:32:14 följande:Bara du som tycker det
Hade man inte kunnat tänka sig att t ex din syster också tycker det, tror du? -
Anonym (-) skrev 2024-07-31 02:30:20 följande:
Tråden är påhittad ditt spån
Du tror att det finns någon som inte vet det?
-
Du tror att det finns någon som inte vet det?Anonym (-) skrev 2024-07-31 02:40:39 följande:Så varför fortsätta detta meningslösa käbbel? Finns ju ingen som bonkat sin systers man här ändå.
-
Och du tror stt det finns någon som inte vet det?Anonym (-) skrev 2024-07-31 02:48:20 följande:Igen då eftersom du upprepar dig - varför fortsätta tjata och förmana en person som ändå bara hittar på allt? Onödigt.
-
Ok, du tror ?uppenbarligen inte? att det finns någon som inte vet det?Anonym (-) skrev 2024-07-31 02:50:09 följande:Uppenbarligen inte eftersom folk fortsätter svara.
-
Svara då Ja på frågan om vad du tror om det saken.Anonym (-) skrev 2024-07-31 02:56:09 följande:Uppenbarligen så finns det folk som inte fattat ännu.
Den (frågan) och trådens existensberättigande trots TS upprepade lögn-trådar avgjordes ju tidigt i denna tråd, följt av konstaterandet att den kunde fortsätta, sanningshalten till trots. Det vet du ju eftersom du skriver i den. -
Anonym (-) skrev 2024-07-31 03:03:58 följande:Svarar vad jag känner för.
Undrar bara varför en del svarar om de nu redan fattar att det hela är en bluff.
Och sen förstår jag inte hur vissa inte kan inse vid det här laget att tråden är fejk.Tydligen inte. Du svarade ju inte alls.
Det undrar du inte eftersom det avhandlats och du självklart inte är så värdelös att du dundrar in i tråden utan att ha läst den. -
Jo och det tidigt.Anonym (-) skrev 2024-07-31 03:11:25 följande:Jag har läst tråden, dock inte varenda sida då den är lång som gatan.
Nej, det har inte avhandlats.
Har dock hört att dessa inlägg blir osynliga för vissa som har större inslag av gös i sina gener. En olycklig följd av detta kan då bli just att de dundrar in i tråden och betraktas som mindre pålästa och värdelösa. -
Nej, det kan ju inte ha gjorts eftersom du menar att tråden inte ens finns utan är påhittad? Vad är det du har läst då?Anonym (-) skrev 2024-07-31 03:18:21 följande:Nej, inget har avhandlats.
Faktumet att ts ständigt ljuger men att denna lögn-träd ändå kan pågå ha avhandlats i tråden som tydligen inte finns utan är påhittad.
Din släktskap med gösen är uppenbart. -
NejAnonym (Emy) skrev 2024-08-30 18:13:36 följande:Det var ironi 🙂