• Mia04

Har legat med min systers kille

Anonym (Kim) skrev 2024-06-07 13:35:16 följande:

Ett litet uns av insikt om vad du gjort börjar titta fram. Noll ånger och tycker att du ska ha strafflindring. Sagt det förr - du ska bara ha det! All skit. Du säger du blir lat hos morsan. Du kan ända dig på den punkten. Också. Du ska vara jävligt tacksam om du får bo hos henne. Syrran ska du låta vara för hon behöver läka efter ditt svek. 

Du är dags att man up. Sluta skylla på ålder och alkohol samt att det är skönt att knulla. Så du njöt också?? Sätt det i paritet med att du säger att syrran njuter av att straffa dig. Ta och styr upp dig nu. Se till att skaffa egen bostad och jobb. Dina handläggare och kontaktpersoner försöker säkert ordna något. Ta emot den hjälpen. Försök lära dig om vanligt hyfs och hur man beter sig. 

Klart jag har ånger men du litar inte på mig.
    men strafflindring kan jag få även om jag har ånger. Att man önskar en människa all skit bara för du tex tycker jag förtjänar det är omogen och taskigt. 

Jag är lat hos morsan och vet att hon till slut tröttnar på att tjata och gör sakerna själv.

Ja, klart jag njöt av stunden. själva knullet var ju skönt och kom.

• Mia04
    Anonym (Mimmi) skrev 2024-06-07 15:47:22 följande:
    Är man feg om man inte begår brott också tycker du?
    Förvånar mig iofs inte, med din "moral".

Du kommer inte kunna provocera mig  att bryta mot forumets regler. Så du vet.
    Ej? Begår man brott så ska man ta sitt straff. Olagligheter är verkligen inte ok.

min tanke är inte ens att provocera dig men jag måste gå säga vad jag tycker
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-06-07 17:37:50 följande:
    Ja och du verkar ju inte fatta att det finns REGLER på forumet.

Och skulle nu Anonym(Mimmi) skriva vad hon tycker så är risken mycket hög att hon blir avstängd från forumet.

Men du verkar ju vara fört trögfattad att förstå detta när du upprepat säger att hon är feg.
    ja, hon blir avstängd men det är en annan sak. Hon blir ju inte polisanmäld. Så hon får en annan form av straff som hon förtjänar
  • Mia04
    Anonym (Anonym 666) skrev 2024-06-07 15:25:49 följande:
    Ja du ska vara mer än tacksam att din syster inte gjorde mer kan jag säga. Jävligt taskigt att knulla sin systers kille, kanske?? Du visar inte mycket till insikt i tråden.
    Jo, det var taskigt men kan inte ändra vad jag har gjort 
  • Mia04
    Anonym (Mimmi) skrev 2024-06-07 18:54:45 följande:
    Jag får inget straff eftersom jag väljer bort att bryta mot reglerna.
    Smart va?
    Ja, men vad duktig och skötsam.du är då. Du måste verkligen vara helt felfri.😉
  • Mia04
    Anonym (Anonym 666) skrev 2024-06-07 19:00:17 följande:
    Nej, men du verkar inte ångra dig så mycket som du borde. Säger bara en sak - karma kommer att ta hand om dig. Det du upplever nu är bara den första delen.
    Jasså? Vad är den andra delen då? Menar jag börjar känna äckel känslor.
  • Mia04
    Lånehajen skrev 2024-06-07 19:29:15 följande:

Jag tänker inte säga något om det omoraliska i att knulla med systrars pojkvänner. Men du får ju inse att hon inte vill ha dig boendes hos sig och ta konsekvenserna av dina handlingar. Sök jobb, gå en utbildning och flytta hemifrån. Dags att starta ditt eget liv då du är vuxen nu.

Jag är utslängd och bor hos morsan. Jag letar efter lägenhet. men får ej någon stöttning
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-06-07 19:50:04 följande:
    Ja och hon är ju inte intresserad av att bryta mot reglerna. För hon vill inte bli avstängd. Är det verklig så svårt att begripa för dig?
    Kan vara en tolkningsfråga om hon inte vill bli avstängd eller om hon inte vågar.
  • Mia04
    Xenia skrev 2024-06-07 14:09:47 följande:
    Skillnaden är att killen inte bor hos henne. Så länge du bor kvar så blir hon ju bara påmind om vad du har gjort. Som jag skrev du ångrar bara att du blev påkommen.

Vad har du för moral egenligen? Knulla är skönt, supa sig full är skönt, och då är allt tillåtet? Din mor och din syster ska älska och hjälpa dig, men du bryr dig inte om dem. Du struntar i deras känslor.

Eftersom din syster är så arg och sårad så behöver hon förklara varför för sin mor. Är det någon man ska kunna anförtro sig åt så är det sin mor. Varför ska hon ljuga? Du ljuger säkert utan problem men alla är inte som du.

Du verkar leva som en parasit hos sin mamma. Du betalar inte för dig, då borde du åtminstone hjälpa till i hushållet. Du är ju myndig, dags att bete dig som en vuxen då. Din inställning är tydligen att dina föräldrar ska passa upp på dig som oavlönade tjänare trots att du är ung och frisk. Man baxnar!

Du är inte mogen, varför tror du det? Inget av det du skrivit visar på att du är ens lika mogen som en 14-åring. Antingen så trollar du eller så kan du få priset som "årets sämsta syster och dotter".

Men han slipper bli kallad massa saker. Även om syrran tycker likadant om honom som mig så får han inte höra det. Tro mig dom orden svider. Du får det att låta som om jag vore ett stort äckel men det är jag inte. Jag har ånger som fan.

Morsan har inte med detta att göra därav kunde syrran ha ljugit istället. 

Nej, jag behöver inte betala och som att jag orkar inte hjälpa till. ja, jag är lite lat & slarvig så det behöver du inte säga. 

Tycker du det är kul att trycka ner mig som omogen så man känner sig nästan som en barnrumpa? 

• Mia04
    Anonym (:D) skrev 2024-06-07 14:15:22 följande:
    Länge sedan jag skrattade så mycket. Jo ts, du är en barnrumpa! Inte någon av dom 19-åringar jag känner har den mentala åldern som du verkar ha...
    Jasså, för vad? Nej, jag är verkligen ingen barnrumpa..
Svar på tråden Har legat med min systers kille