Inlägg från: EnAnonumius |Visa alla inlägg
  • EnAnonumius

Har legat med min systers kille

Mia04 skrev 2024-07-17 09:12:57 följande:
    Syrran vräker ut elaka saker till mig sen vågar hon ju inte  bli konfronterad av mig. Det är FEGT

Jag har aldrig tryckt upp något i ansiktet att jag är omogen. Jag är mognare än du någonsin kommer bli
    Du har ingen anledning att konfrontera din syrra.
    Det är DU som har knullat din syrras kille, så är det någon som skall bli konfronterad är du.

Nej du kommer aldrig att bli lika mogen som mig. Men vill du inbilla dig själv det så varsågod. Men kom ihåg det är något du inbillar dig själv och speglar knappast verkligheten.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-17 09:20:39 följande:

Men det var bl.a alkoholen åter igen du vill bara få det att låta som om jag vore en barnrumpa. Sluta med det  för just nu låter du som en kärring.

Vill du påstå att alkoholen mirakulöst hoppade ned för din strupe in i din mage så att du sedan blev full? Och att sedan alkoholen, i sig, fick dig att knulla syrrans kille? 🙄

Du valde frivilligt att dricka alkoholen. Så nej det är knappast "b.la alkoholen".  Du ansvar för dina handlingar du gör under alkoholpåverkan också.
    Det hade du vetat om du varit vuxen och mogen, som du vill hävda att du är.

• EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-17 19:22:57 följande:
    Nej, men man märker att det var längesen du var ung eller så är du bara glömsk som inte kommer ihåg att man lätt dricker och olyckor då kan hända

Som sagt nu vill du vara få mig att framstå som en barnrumpa men i ditt tidigare inlägg visar att du verkligen är en?

Så du tror att alla som vart "unga och dumma" beter sig så illa som fulla att de knullar sina syskons pojk-/flickvänner, för att sedan "det bara hände"?🙄
    Jag minns tydligt hur det var att när jag var ung.
    Och du även om jag var full så var mina vänners pojkvänner och syskons pojk-/flickvänner något man inte knullade helt enkelt. De spärrarna slutade aldrig funka hos mig, inte ens i fyllan.

Nej jag har fan inte visat något alls.  Finns inget i det inlägget som du kan använda dig av för att säga att jag skulle bete mig som en barnrumpa.

• EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-17 19:19:56 följande:
    Men det har jag näst intill blivit men tycker det är jobbigt och orkar inte. Men det är väldigt konstigt att det tydligen är speciella regler för mig vad jag får och inte får göra.
    "Näst intill"...
    Då är det på tiden att din syrra konfronterar dig då ordentligt.

Att du tycker det är jobbigt att "NÄST intill" bli konfronterad är jobbigt,  så varför skall då sin syrra acceptera att bli konfronterad?* Det är ju knappast hon som hart gjort fel. Det är du som gjort fel och förstört för henne.
    Mia04 skrev 2024-07-17 19:19:56 följande:
    det där var ju verkligen moget av digv Att ens uttrycka dig så visar ju att det är du som är en barnrumpa och inte jag. Jag är nog inte den enda som tycker det.

Ja om, du vill så kan du ju fråga alla andra i tråden om de tycker jag är en barnrumpa...
    Det är bara att sätta igång.
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-17 23:19:51 följande:
    Det är nog inte så ovanligt iallafall. Men du var väl fröken duktigt även när du var ung så du gjorde väl aldrig något dumt.

Det har du visst och du är en barnrumpa
    Ha ha nej, knappast "fröken duktig" när jag var ung..  Man behöver knappast vara fröken duktig se du, bara för att man inte begår dumheter som att knulla syrrans kille och skylla på "men detvar ju alkoholen". 🙄

Som sagt du är helt fri att fråga vem som helst i denna tråden om de anser att jag är en barnrumpa.
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-17 23:30:05 följande:
    Som sagt tänker inte på syrran när jag knullar.

Mamma mår ju inte bra när jag och syrran ör sådana ovänner.
    Som sagt du hade flera tillfällen INNAN att låta bli att komma till läget att vresa upp fittan för din syrras kille.  Men du var inte ens intresserad att försöka avstyra det, utan du var mer intresserad av att få kuk i dig, och då var ju tydligen din syrras kille bra att ta för han var ju ändå i samma rum som dig.

Nej och att du och syrran är "ovänner" är ju bara ditt egna fel.  Så vill du att mamma skall må bra igen så ta ditt ansvar för vad du gjorde emot din syrra.
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-18 00:02:01 följande:
    Eh, du kanske gjorde likadant som mig fast du är för feg för att erkänna?

Hur gammal är du? Som sagt du är en barnrumpa i ditt sett. Och det kommer du se snart att fler tycker. 
    Nej jag gjorde verkligen inte som dig..D.vs knullade syskons (vänners)  pojk-flickvänner..
    Dessutom när jag var 19år så hade jag, till skillnad från dig, vett på att ta ansvar om jag gjorde fel.
    Du vill ju inte ta ansvar för din handlingar.

Ja du säger det.  
    Får se hur din lilla omröstning går.
    Du har ju bara din egna "tummen upp" du lagt själv, och du har två tumme ned.
    Dessutom så är jag knappast ensam i tråden att kalla dig för barnrumpa heller.

Apropå få in i skallen...
    När skall du få in i din skalle att din syster inte har något ansvar för att relation skall bli bra mellan er, utan att ansvaret är enbart ditt.

• EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-18 00:09:12 följande:
    Som sagt lätt att vara efterklok. nu blev det fel
    Ja och när skall du få in i din skalle att du skall ta ansvar för dina handlingar. Du har ju själv skrivit att du inte vill ta ansvar för vad du har gjort.

Du sjunker ju så lågt till och med och anser att din syrra skall ta (hela) ansvaret för att er relation skall bli bra mellan er igen.
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-18 10:40:33 följande:
    Nej, det är bekvämare att slippa undan. Men du kanske inte förstår de?

Inte hela men hon har stor del till de
    Ja så, vuxet och moget att göra allt för att slippa ta ansvar för att man beter sig som ett svin mot sin syrra..🙄

Ja men självklart är det så-.. Att den som blir bedragen dubbelt, ska ju självklart ta det största ansvaret. Du skall ju inte behöva ta något ansvar alls. Eller bara en pytte liten del.. Riktigt vuxet och moget resonerat av dig där...🙄

• EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-20 01:08:31 följande:
    Vi har olika åsikter så varför ska du låta som du driver? Tycker du att det är moget? Hur gammal är du? För just nu låter du som en riktig barnrumpa.
    Nå hur går det med din "lilla undersökning" som du lade upp? Hur många "tummen upp" har du fått på den?
    Ah jag ser att du har fått EN styck tummen upp, och 7 stycken tummen ned.

Nope inte många som delar din åsikt där heller.

Så uppenbarligen är jag knappast en barnrumpa.😁😈

Fast jag antar att du kommer väl att komma med diverse försök att förklara bort det  där, med att du inte får något medhåll, mer än din egna tummen upp som du lagt.

Så som du försöker förklara bort ditt jävla ansvar du har med att får tillbaka din relation till din syrra. Då du lägger ju hela ansvaret på henne. Och du vill göra allt för att slippa ansvar.

Oavsett om man driver med dig, eller inte, så kommer du knappast att ses som vuxen och mogen, när du resonera så otroligt korkat som att du vill slippa undan ansvaret och anser att din syrra har en "stor del"  av ansvaret fört att "få tillbaka er relation". Framgår ju tydligt när man läser andras inlägg att ingen tycker du resonera "vuxet och moget"..
Svar på tråden Har legat med min systers kille