• Mia04

Har legat med min systers kille

Anonym (Hedda) skrev 2024-06-07 10:15:13 följande:
    Vare sig du blir kåt eller inte på fyllan så betyder ju inte det att man hoppar i säng med första bästa kille som limmar på en..
    Har du så himla svårt att få tag på en egen kille så du måste ta din syrras..
    Du verkar vilja ha allt din syrra har. 

Jaså städar man inte om man bor hemma? Inte ens som en vuxen människa - som du är egentligen..Konstigt resonemang som du nog är ganska ensam om..
    Jag började städa som 7 åring hemma utan att mamma behövde tjata, för jag gillade att hjälpa till hemma, men jag var helt klart mer mogen som litet barn än vad du är som vuxen...

Jag har inte svårt att få  kille. Men jag vill inte ha ett förhållande nu. Jag blev full och blev kär och behövde få ut behoven. Ja, kanske svinigt. Men alla beter sig någongång som svin som unga. 

Jag erkänner jag är nog en latmask hemma och kanske skulle behöva ibland en ?spark i baken?. Men jag är mognare än vad du tror.

• Mia04
    Agda90 skrev 2024-06-07 11:52:15 följande:

Så TS, vilken läxa har du lärt dig?
    Att du har svikit din syster på värsta tänkbara sätt genom att hoppa i säng med hennes kille?
    Att du inte tål alkohol med tanke på att du gör korkade saker som full?
    Att du har förstört relationen till din syster kanske för evigt genom ditt korkade beteende?
    Att du är bortskämd som gör vad du vill utan att bry dig om andra på vägen?
    Att man inte biter den hand som föddr en (=din syster lät dig bo hos henne, du högg henne i ryggen och nu kommer du att bli hemlös)
    Att du är är omogen barnrumpa som inte kan ta ansvar för dina handlingar?

Berätta gärna exakt vad du ha lärt dig genom ditt avskyvärda beteende?!? 

Att jag har svikit min syster på värsta tänkbara sätt genom att knulla hennes kille.

Att jag är bortskämd.

dom andra punkterna håller jag inte helt med om.
  • Mia04
    Agda90 skrev 2024-06-07 11:53:21 följande:
    I hela denna tråden bevisar du att du är allt annat än mogen!!!!

Bara för att man inte vill supa och knulla runt så betyder det inte att man inte vill ha skoj i livet. Det kan man ha med både partner och barn 
    ok, även om det tar emot och svider så är
    jag nog en omogen barnrumpa. Nöjd?
  • Mia04
    Anonym (Mimmi) skrev 2024-06-07 11:59:56 följande:
    Jag gifte mig av kärlek och fick barn med mannen jag älskade. 
    Det tusen gånger mer moget än att knulla med sin systers kille.

Man kan ha roligt utan att supa och knulla. Skulle tro att du håller med om det när du vuxit till dig lite.

Du är inte mogen någonstans skulle jag säga.
    Nej, inte dina ögon är jag l en barnrumpa. Fel att jag knulla syrrans kille men det är skönt att knulla.
  • Mia04
    Anonym (Mimmi) skrev 2024-06-07 12:00:59 följande:
    Jag är inte feg men tycker inte att det är värt att bli avstängd för.
    Inte svårare än så.

Är det parkbänk som gäller eller?
    Nej, flyttat till morsan. jo, du är feg
  • Mia04
    Anonym (Mimmi) skrev 2024-06-07 12:17:06 följande:
    Har du tur så förlåter hon dig i framtiden,  men det lär ta tid.
    Hur gammal är din syster?
    Hon är 22
  • Mia04
    Anonym (Anonym 666) skrev 2024-06-07 12:17:26 följande:
    Sluta knulla andras killar, det är väl ett grundläggande råd för att inte bli utkastad. Om du inte kan bo hos mamma eller vänner så kan du kolla airbnb, vandrarhem mm. Om det är svårt att hitta eget boende i er stad så kan du även titta på andra städer. Sverige är ett stort land!

Du verkar ta detta med en axelryckning, skyller på att du är ung och dum, inbillar dig att din syster ska förlåta bara för att ni är syskon, inbillar dig av någon märklig anledning att hon inte borde slänga ut dig för att du inte har bostad. Jag tycker hon är mer än generös som inte redan gjort det! Hade du varit min syster hade jag släpat dig från sängen där och då, ut genom dörren och låst, med eller utan kläder. Dina saker hade hamnat över balkongräcket. Även killen hade fått samma behandling, ut genom dörren och ut med sakerna.

Kommer aldrig göra det igen. Jag bor hos morsan tyväfr
    nu. 

Jag säger ju att jag har gjort fel. Vad ska jag göra skrika ut att jag är en gris? Ok, hade varit jävligt taskigt att skicka ut mig naken så tur att jag inte är din syster

• Mia04
    olof 45 skrev 2024-06-07 12:24:52 följande:
    Jag tycker hon har all rätt att "straffa" dig. varför skulle hon vilja BO tillsammansn med dig, såsom du betett dig mot henne?

Du låter väldigt enkelspårig och naiv som upprepar att man inte "bara" kan kasta ut någon, men vetdu, det är itne "bara" - hon hastar ut någon som gått långt över gränsemn för vad en människa kan och bör förlåta. 

Du är 19 år, inte 9. Hjärnan är nära fullt utvecklad, så skuta skyll på din ålder. Man är vuxen vid 18, och får självklart bära konsekvenserna av sina handlingar. 

Att ta ansvar här handlar om att du själv borde förstå att du borde ta ditt pick och pack och lämna systern ifred, iallafall för nu,
    Jaha,  jag är redan utslängd
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-06-07 12:55:25 följande:
    Knappast.  Du gör allt för att bevisa hur omogen du egentligen är för din ålder i denna tråden.
    Nej, jag är mig själv så jag går inte in med något
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-06-07 13:07:32 följande:
    Är du helt borttappad?

Nej man är inte feg bara för att man väljer vad man skriver så man inte åker på en avstädning på forumet. Men det är väl för mycket för dig att begripa så långt. Något även en fjortis skulle begripa att det inte handlar om feghet bara för att man inte vill bryta mot reglerna på ett forum och riskera en avstängning.
    Klart det handlar om feghet när man inte vågar säga
Svar på tråden Har legat med min systers kille