Inlägg från: EnAnonumius |Visa alla inlägg
  • EnAnonumius

Har legat med min systers kille

Mia04 skrev 2024-07-11 10:32:42 följande:
    Nej, det hängde i luften och jag behövde bli knullad den kvällen 
    Och då VALDE du syrrans kille..

Om du nu "behövde" bli knullad den kvällen så kunde du ju valt någon annan kille än din syrras.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-11 18:36:08 följande:
    Ja, och lite mig också
    Den offerkoftan är bekväm va?
    Nej, det är inte synd om dig alls. Inte ens "lite".

Den enda, ENDA, det är synd om är din syster.

• EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-11 19:02:47 följande:
    För att jag får utan fysiskt smärta
    Jaha och?
    Fysisk smärta går över, det gör inte själslig smärta.

Din syster får ju leva resten av sitt liv med att du har sårat henne själsligt djupt, och har en syster som man inte kan lita på.

Som sagt otrohet är ett form av bedrägeri. Att bedra sina vänner och/eller någon/några familjemedlemmar är ett av det lägsta man kan göra som människa.

• EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-11 20:44:27 följande:

Det Sätter sina spår att bli misshandlad av en familjemedlem också. 

Man måste kunna glömma och förlåta också. Detta även för mammas skull

Det enda du visar upp i denna tråden är att du är en jävla egocentrisk person. Allting skall bara handla om hur jobbigt och syn det är om dig. Fast det egentligen inte är det alls.
    Du saknar ju även intresse att ta ansvar för dina handlingar.

Det var ju du som inte ville flytta hem till mamma bara för att hon var så jävla tjatigt mot dig, ENLIGT DIG.
    Nej, man måste inte förlåta inte ens för mammas skull. 

• EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-11 21:19:53 följande:
    Jag förstår att hon är ledsen/besviken men jag kan ju inte göra så mycket. Hon behöver inte ta offerkofftan förtycker heller 
    Tycker du skall bara hålla tyst nu. 'Hon har nog fan rätten att ha offerkoftan inte du.
    Du saknar rätten att ha en offerkofta då du har bedragit din syster genom att du valde att knulla hennes kille.
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-12 06:01:07 följande:
    Men hon har den för mycket och säger elaka saker till mig
    Ja vad konstigt att hon säger elaka saker till dig..
    Vad hade du förväntat dig att hon skulle säga till dig efter att DU knullat hennes pojkvän (numera ex då? Att du skulle få beröm och kramar?

Som sagt, jag har sagt det förut och säger det igen. Du får acceptera att hon säger elaka saker till dig. Det är ditt egna jävla fel att det ledde till det då du knullade hennes kille.

Det kommer aldrig att bli synd om dig för att du får höra elak saker då du har knullat hennes kille.

Det hade du fattat om du varit vuxen och mogen, som du försöker hävda att du är.

Det enda du gör upprepat i denna tråd, är att du överbevisar flera gånger att du är både; empatistörd, egocentrisk och imbecill.

• EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-12 17:06:42 följande:
    Som sagt jag hade full förståelse även om jag inte ville erkänna det för mig själv i början. Men absolut i blrjan sångare hon rätt att kalla mig för äckel/svin, skitstövel mm. Men nu har det gått en tid och det accepterad inte längre innerst inne vet hon att jag inte är något äckel.

Det är skillnad mellan sak och person. Hon hänvisar till din handling, din äckliga handling, d.vs du knullade hennes kille.

4 veckor är inte lång tid alls..
    Du kan knappast begära att hon skall släppa det efter en så koret tid som fyra veckor.
    Dessutom så så är det du som sabbat den fins "nära relationen" ni har haft, så du kanske kan vara glad att hon så småningom slutar att kalla dig för äckel.
    Och du kan aldrig kräva och/eller hoppas att hon skall ta tillbaka dig igen så ni kan ha en nära relation igen.
    Mia04 skrev 2024-07-12 17:06:42 följande:
    Spelae ingen roll hur vuxet jag svarar jag beter mig tydligen som en barneumpa i eranögon endå
    Har inte hittat ett enda inlägg, av dig, där du har svarat "vuxet och moget", inte ett enda inlägg finns från dig där man skulle kunna ta dig som ung vuxen heller.

• EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-16 16:37:47 följande:

Men vadå, under hela tråden så har du behandlat mig som om jag vore en barnrumpa så inte konstigt att du uttrycker dig som du gör nu. Men jag är vuxen du vill inte bara se de

Ja du..  Jag behandlar dig som du själv framställer dig som. Redan i din TrådStart så framställde du dig som en barn rumpa. Sedan så fortsatte du i samma spår i dina inlägg i tråden. Så nej du kan lägga ned och skylla på att "jag inte ser det".  Om du vill framstå som att du är vuxen, börja och bet dig som en vuxen då.

Här är också bevis på att du knappast beter dig som vuxen..

Se resten av ditt inlägg nedanför...
    Mia04 skrev 2024-07-16 16:37:47 följande:

Det spelar ingen roll hon kallar mig saker som jag inte är och det vet hon.  Nu har det gått en tid och då borde hon har taggat ner.

Inte kräva men väldigt fegt om hon vill undvika mig hela livet. 

Som sagt, om du hade varit vuxen som du vill påstår så har du förstått skillnaden mellan person och handling. Men nu gör du inte detta.

Sedan är det knappast vuxet och moget att säga att någon är feg bara för att man vill undvika personen som har sårat en själsligt djupt.
    Ett riktigt icke vuxet resonemang av dig.

Så om du vill sedd som en vuxen. Börja och bete dig vuxet, i stället för att fortsätta med ditt omogna resonemang du har om din syrra och bli tjurig och grinig för att du blir bemött på din nivå, d.v.s en barnrumpa.
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-17 01:52:02 följande:

Eh, så jag är omogen när jag säger
    att någon är feg men andra får
    säga att jag är feg men är så otroligt ?vuxna??

Ja du är feg..
    Du hart ju själv sagt att du inte vill ta konsekvenserna av ditt handlande FLERA gånger i tråden.
    Du har ju sjunkit så lågt att du har även sagt att du vill slippa ta ansvar för vad du har gjort.
    Ditt bottenskrap i låghet är när du anser att det är "smart" att försöka komma så lindrigt undan som möjligt också.
    Skall jag lista fler exempel på din feghet?

Det försöker du jämföra med att hålla sig borta från den som har sårat en. Så som din syster håller sig bort från dig då du har sårat henne.

En vuxen mogen människa skulle ha fattat att det inte är "samma sak" och det är knappast fegt att hålla sig borta från personer som sårar en, även om det är familjemedlemmar.

Du gör inte bara äpple päron jämförelser, du riktigt trycker upp i ansiktet på folk upprepat att du är en väldigt omogen för att vara en 19åring.

• EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-17 02:02:17 följande:
    Jag är inget sådant äckel bara för
    bara för att jag är kåt att jag valde honom medvetet. Det bara blev så. Jag särar inte för vem som helst, jag har även kk så även på krogen är jag försiktig
    Skitsnack. Det "blir inte bara så". Det hade du vetat om du varit "vuxen och mogen", som du vill försökas inbilla oss andra att du är.

Men nu gör du inte det, du tar den icke vuxna utvägen, den omogna vägen, och skyller på "alkohol" och "att de bara blev så"...

Om du nu "behövde ett knull", så kunde du gott ringt din KK och fråga om han var tillgänglig så han kunde knulla dig då.

Men nu gjorde du inte det utan du valde att vresa upp din fitta för din syrras kille. Du hade FLERA chanser innan, att gå där ifrån och du hade flera chanser att säga åt honom att gå. Men nej, ditt behov av att tänka med fittan och få dig ett knull var viktigare.

Sedan så undra du varför du blir sedd som en barnrumpa?🙄😈
Svar på tråden Har legat med min systers kille