• Mia04

Har legat med min systers kille

molly50 skrev 2024-07-30 13:52:56 följande:
    Jodå,det kan hon visst.

Eller så blir det bättre för henne.
    Det är inte dig det är synd om här utan det är henne.

Du kan ju inte vara sann? Jag hoppas verkligen att du trollar för så här korkad kan ingen vara.
    Eller så vet du inte ett skit om vad det innebär att gå igenom en kris.
    För din syster är det här en stor sorg.
    Och den måste hon få bearbeta på sitt sätt.
    Och det tar INTE bara 2 veckor!

Det är synd om oss båda fast på olika sätt.

Bara för jag inte har någon erfarenhet att gå igenom en kris så kallar man mig inte för korkad. Du är verkligen en riktig barnrumpa. 

Men som sagt man vill väl inte vara ledsen mer en 2 veckor i streck? nu har det gått 4 +

Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-30 13:54:14 följande:
    Hahaha! Har du läst alla kommentarer här i tråden?
    Den enda som inte tycker du är ett svin är du själv.
    Och kanske din syrras ex.
    Men jag är inget svin utan mer klantig. Det är det otrogna äcklet som är ett svin? så sluta skratta 
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-30 13:54:46 följande:
    Och det är du nog ensam om.
    Nej
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-30 13:56:02 följande:
    Jo,om man vill så är det faktiskt lätt.
    Men du vile inte för du hade bara dig själv och dina behov i tankarna.
    Nej, men ibland så behöver man förut sina snuskiga sidor . Men va inte tanken att skada någon 
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-30 14:00:33 följande:
    Nej,det måste hon inte.
    Hon har inga skyldigheter gentemot dig bara för att ni råkar vara syskon.
    Du får vara glad om hon kan vara artig mot dig i framtiden.
    Jo, det måste hon. Jag funderar ärligt att kicka henne i röven om hon inte skärper sig 
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-30 14:02:30 följande:
    Och då ska du sannerligen inte heller uttala dig om hur hon ska känna och vad hon ska göra.
    Du ska bara ta ansvar för det du har gjort och sluta skylla ifrån dig och lägga ansvaret på henne.
    Du det är inte så det funkar nu. Jag är trött att känna nästan att man har ?byxorna ner? för att hon ska bestämma. Jag måste kunna få ställa krav också
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-30 14:07:53 följande:
    Om du verkligen älskar din syster så ska du låta henne bearbeta det här på det sätt som passar henne bäst.
    Inte det som passar dig bäst.
    Det här handlar inte om dig utan om henne.
    Jag älskar henne men just nu förstår hon inte sitt egna bästa och så får jag styra henne lite.
    Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-30 15:48:57 följande:
    JA och? Att det var ett misstag det behöver du inte upprepa. Men det hör inte hit om det var ett misstag eller inte. Det är bara som så att du SKALL fatta att hon har ingen skyldighet att förlåta dig även om DU hävdar att det "var ett misstag":
    Mia04 skrev 2024-07-30 00:00:05 följande:

Men snälla jag detta var ett stort misstag, men hon fick ju bort det äcklet. Jo hon måste förlåta mig då detta var ett misstag.

det är verkligen inga orimliga krav

Du du är helt ensam om att tycka att det är "inga orimliga krav".
    Men nu för upprepa att det var ett val? Du är verkligen glömsk. Jo hon måste förlor mig för det är inte kul att gå på ?nålar? och känna att man har ?byxorna nere?.
    Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-30 19:54:25 följande:
    Nope hon är inte långsint alls.
    Jo
    Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-31 01:52:42 följande:
    Nej det är inte synd om dig. 
    Inte det minsta faktiskt.
    Det är din syrra som har blivit bedragen, på två olika sätt, en via otrohet och en via att hennes syrra skulle knulla killen.
    Det är enbart din syrra det är synd om, INTE du. 

Vad är det för kris du går igenom? Den enda som går igenom en kris är din syrra, hon skall bearbeta att hon blev utsatt för otrohet, och hon skall även bearbeta att DU, hennes syrra, knullade hennes kille. 

Vad är det som är så svårt för dig att fatta? Att människor är olika?
    Din syrra går igenom en extrem djup kris nu, och det kan faktiskt ta längre tid än 2 veckor.  Det är direkt empatistört av dig att gnälla om "det har ju gått fyra veckor nu". 

Det som är märkligt är att du aldrig i ett endaste inlägg har visat empati för din syrra.

Jo, det är synd om mig. Hur tror du det känns för mg när man vid varje samtal blir kallad för äckel,svin eller kräk? hon har även gjort så våra gemensamma vänner har kallat mig det också. 

Jag hade fullt förståelse i början då hon kanske var chockad och inte visste vad hon sa till mig. Men nu har det gått en tid och hon borde ha insett att det enda äcklet,svinet/kräket är hennes ex. 

Hon behöver nog en spark i baken för att vakna upp och se hur hon behandlar mig. 

Lite svårt att visa empati till någon som kallar mig för saker som jag definitivt inte är

Tixter
Svar på tråden Har legat med min systers kille