• Mia04

Har legat med min systers kille

EnAnonumius skrev 2024-07-28 05:46:00 följande:
     Varken du gillar fakta eller inte, så förmedlade du knappast sanningen om mig.
    Det gjorde jag visst lilla gumman. Någon kanske ska lägga dig över knät så du får dig en om gång så du ska förstå det
    Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-28 06:09:32 följande:
    Ja och hon visste ju inte heller vilket jävla skit hon hade till syster heller innan du valde att knulla hennes kille.
    Mia04 skrev 2024-07-28 01:07:35 följande:
    Jo, det har visst det.

Återigen, jag ångrar han knullade mig men jag tänkte inte så långt. Vår relation måste bli bra

Jag har lärt mig att aldrig göra om det
    Nej hon har inte detta, och kommer aldrig att ha det. Det är något du bara skall acceptera att du har hela ansvaret ensamt att fixa er relation.
    Det är ni sviniga, du och hennes ex kille, som har kravet och hela ansvaret enbart,  att fixa med att det blir bra igen.
    Fast killen lär ju aldrig att få komma tillbaka till din syrra vilket är ju förståeligt.

Ni knullade varandra.
    Och vill du att din och din syrras relation skall bli bra, ta då ansvaret att fixa det utan att ställa några krav på din syster.
    Jag är ingen skit. Som sagt hon behöver hjälpa till och skärpa till sig rejält för att man ens ska kunna diskutera med henne.
    Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-28 07:59:58 följande:
    Du kommer aldrig att få någon "tröst" av folk som svarar dig.. Våran tröst går dit där den här hemma till din syrra det är hon som förtjänar att få tröst.

Anledningen är mycket enkel att det kommer att utebli. Du har aldrig visat någon som helst förståelse för din syrra och hennes reaktion.
    Det du har gjort däremot är att du anser att du får ställa orimliga krav på din syrra om vad hon skall göra och sjunker även så lågt och anser att 4+ veckor är "långsint".

Så du kommer inte att komma någon vart med ditt jävla fjäskande efter tröst då du inte har gjort dig förtjänt av det.

Du däremot borde lära dig att det inte skulle skada att du visar förståelse och empati mot din syster och hur hon mår.

Det är inte synd om dig, det är din syster det är synd om, som har råkat ut för ett dubbelt bedrägeri. Nej det kan inte bli ogjort,
    Det är däremot rätt så empatistört av dig, gentemot din syster, att du sitter och anser att främlingar skall ge dig tröst, när du i samma andetag inte visar det minsta empati för din syrra.
    Ja, det är tydligen ingen som förstår hur det känns att få skit och elaka kommentarer + fysiskt våld. Det är tydligen ok att hon får hålla på ich att jag ska bara ta emot utan att kunna få säga ifrån. Vilket är fegt att ni håller med henne. Hon är långsint.
    Tixter
  • Mia04
    Anonym (F) skrev 2024-07-28 12:22:10 följande:
    Så om du inte hade råkat ut för konsekvensen att hon fick reda på det och inte förlät dig så hade du inte ens ångrat dig.

Hon kommer nog aldrig förlåta dig, det spelar ingen roll om du accepterar det eller inte. Det är hennes val. Man behöver inte ha kontakt med toxiska människor, även om man råkar vara släkt.
    Jag ångrar mig oavsett och hon måste förlåta mig 
    Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-28 12:34:30 följande:
    Alltså vem som helst som är normalbegåvad skulle ju fatta att det blir ju följder om man knulla familjemedlemmars pojk-/flickvänner.
    Mia04 skrev 2024-07-28 10:20:51 följande:
    Det var det som hände att jag inte tänkte. Hon måste förlåta mig
    Nej som många av oss redan har skrivit..
    Din syster måste ingenting. Hon måste inte alls förlåta dig. Du valde att sabba mellan  dig och din i samma stund som du knullade hennes kille (nu mer ex)

Rätt så smaklöst och empatistört att hävda att din syrra "måste förlåta" dig. 
    Det fattar jag med men inte såhär länge. Jo, hon måste visst förlåta mig
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-28 14:22:14 följande:
    Hon har ingen anledning att hjälpa till med er relation.
    Vill hon inte så får du bara acceptera det.
    Det är du som har gjort fel här. Inte hon.
    Men hon är feg om hon inte vill förlåta mig
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-28 14:25:23 följande:
    Du skrev ju själv att det bara hade gått 1 månad. Nu kanske lite drygt 1 månad då.
    Men det är fortfarande inte alls lång tid efter ett sådant svek som du har utsatt henne för.

Ja,och det har du förtjänat också. Hon kanske aldrig kommer att kunna förlåta dig och det får du bara vackert acceptera,i så fall.

Det har börjar ta lång tid nu. 

nej iså så mycket som hon håller på

Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-28 14:26:11 följande:
    Det är hon verkligen inte. Det har bara gått några veckor.

Ligger man med sin syrras pojkvän sp är man inte snäll.
    Hon är långsint och om man glömmer snedsteget så är jag snäll
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-28 14:27:40 följande:
    Det är inte upp till dig att bestämma.
    Gör man ett så otroligt korkat val att sära på benen för sin systers kille så får man stå sitt kast och ta konsekvenserna för det.
    Jag gjorde inte direkt någon direkt val det bara hände
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-28 14:29:35 följande:
    Jag är inte taskig för att jag tycker du förtjänar det.
    Hade du varit min syster så hade du inte kommit så här lindrigt undan.
    Du hade inte varit en del av mitt liv längre.
    Jag hade aldrig mer velat se dig.
    Du är visst taskig och jag har inte kommit lindrigt undan
    Tixter
Svar på tråden Har legat med min systers kille