• Mia04

Har legat med min systers kille

molly50 skrev 2024-07-24 22:50:44 följande:
    Jasså,och hur vet du det?  Är du synsk? 

Ja,alla som är 5-10 år äldre än dig är väl gamla,i ditt tycke.

Nej.

Nej, jag är inte synsk.

fast det är ingen som har sagt att dom bara är 5 - 10 år äldre utan snarare dubbelt så gammal och det är skillnad.

jo

Tixter
  • Mia04
    Anonym (T) skrev 2024-07-24 22:55:15 följande:
    Och nu har hon raderat två svin ur sitt liv. Du är inte någon Batman eller Sherlock Holmes i alla andras liv just nu. 
    Ett, jag är egentligen inget svin utan mer en som råkar strula till det bara
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-24 22:55:32 följande:
    Det var väl det enda vettiga du har sagt i den här tråden,att det var tur att de inte fick barn.
    Du tycker säkert att hon kan lita på dig,men det är säkerligen inte vad hon tycker.
    Det kanske du kan förstå.

I hennes ögon så är du nog ungefär lika viktig som honom just nu.
    Jag är vettig, för det mesta. Ja, att hon tvekar på mig men hon kan lita på mig
    Tixter
  • Mia04
    Anonym (Anonym 666) skrev 2024-07-24 23:15:42 följande:
    Det finns inget "för övrigt". Du har knullat hennes kille, det finns inget som väger upp för det, inte ens minsta lilla.

Det är som att säga att en kille som misshandlat sin tjej så hon ligger i gipsvagga med koma några månader är en så himla bra partner, förutom just bara den där liiiiiilla detaljen då....
    Du kan inte jämföra på det visset. 
    Tixter
  • Mia04
    Anonym (T) skrev 2024-07-24 23:16:22 följande:
    Visade du ju nyss. Du bryr dig ej ett skit om henne, du tänker mer på ditt..
    Nej,det vadet största misstaget i mitt liv
    Tixter
  • Mia04
    Anonym (Inte så bra) skrev 2024-07-24 23:16:54 följande:

Det var kanske inte ditt livs bästa beslut mia04

Nej,tyvärr
    Tixter
  • Mia04
    Anonym (T) skrev 2024-07-24 23:18:15 följande:
    Ja gud ja, det är dina känslor vi måste tänka på i det här... Du har ju bara legat lite.. 
    skulle du själv vilje bli kallad för äckel,svin,feg, kräk mm. Detta nästintill dagligen av din syster? Nej, det tror jag inte du vill och det vill inte jag heller
    Tixter
  • Mia04
    Anonym (Anonym 666) skrev 2024-07-24 23:19:36 följande:
    Du kan inte vara på riktigt.... HON ska ta sig i kragen och prata vuxet?! How about väx upp själv lite grann!
    ja, hon kallar mig bara massa saker och går ej att ha en vettig samtal med henne. Jag är mogen
    Tixter
  • Mia04
    Anonym (Varför?) skrev 2024-07-24 23:21:08 följande:
    Nej, mina barn är inte perfekta men till skillnad från dig så får de lära sig att ta ansvar för sina handlingar. Detta har dina föräldrar misslyckats kapitalt med att lära dig vilket gör livet jobbigt för dig nu när du måste ta ansvar för vad du gjort. Men istället fortsätter du att försöka komma undan ansvar och skyller på att syrran är långsint, att hon borde vara tacksam istället för att du minsann visade att han var ett svin etc. 

Det är dags att växa upp nu, lilla Mia04. Det är dags att börja ta ansvar för dina handlingar oavsett hur mycket du ångrar dem i efterhand när de kommer och biter dig i arslet. 

Men på typiskt Mia04-vis så kommer det att komma något fånigt försvar om att misstag inte är val, att du borde kanske ha medalj för att ha visat vilket svin han var och att allt egentligen är syrrans fel som lämnade er två ensamma när ni hade druckit. Alla vet ju vad som kan hända när alkohol är inblandat så egentligen borde ju skulden ligga på syrran *ironisk i sista meningen*. 
    Men vad duktig du och dina barn är. Ja, det är jobbigt för sina handlingar och är som sagt bättre att slippa.

Du kallar inte mig för lilla och jag är dessutom mogen. inget som biter mig i arslet.

Nu beter du dig som en barnrumpa.
    Tixter
  • Mia04
    Anonym (Varför?) skrev 2024-07-24 23:23:47 följande:
    Varför har du inte anmält misshandeln din syster utsatt dig för om den nu var så illa? 
    För Att jag inte vill att hon åker fast och fåren prick
    Tixter
Svar på tråden Har legat med min systers kille