Anonym (Hedda) skrev 2024-06-06 00:55:59 följande:
Du måste driva med oss TS!? Man kan inte ens förstå så lite som du verkar förstå och ff andas som en levande människa!? Är du en zombie kanske?
Du låter med andra ord som om du bara hittar på allting, eller så är det något allvarligt fel med din hjärna.
Om du verkligen tyckte att blod var tjockare än vatten så skulle du ju inte ha legat med din syrras kille alls..
Då skulle du veta att man låter bli sin syrrans kille, sin mammas kille, sin kusins kille och även sin pappas kille.haha.
Men eftersom att du verkar tycka det är helt ok att ligga med någon av din familjs partner så kan du ju inte veta vad "blod är tjockare än vatten" ens betyder.
Det beror iaf inte på din ålder att du betett dig illa! Men du fortsätter och skylla på din ålder fast det inte har med ditt vidriga beteende att göra alls..Är du verkligen 19 år? Njeeee...För mig så låter det mer som om du är 11 år..
Jag ångrar vad jag har gjort och har fått mitt straff. Blod är tjockare ön vatten men jag gjorde ett misstag. Jag är 19 så påstå gansna omg kommentar av dig