• molly50

Har legat med min systers kille

Mia04 skrev 2024-07-08 10:06:27 följande:
    Men jag vill ju komma undan. Just nu känns som att alla vill se mig straffas och lida. Jag hagsr konsekvenser
    Då borde du kanske tänka efter innan du gör något så korkat som att ligga med din systers pojkvän.
  • molly50
    Mia04 skrev 2024-07-08 10:08:37 följande:
     Nej jag är inte feg. Omogen, ja som alla behandlar mig här så känner jag mig som en barnrumpa
    Kanske för att du beter dig som en?
    Vill du bli behandlad som en vuxen så är det dags att du börjar bet dig som en.
    Börja med att ta ansvar för dina handlingar och sluta skylla ifrån dig.
  • molly50
    Mia04 skrev 2024-07-08 10:15:52 följande:

Ska jag köpa saker till någon som kallar mig för äckel och som har sparkat mig i rumpan? Då är du dum som tror det. 

Jag ångrar mig?

För att visa att du verkligen ångrar dig.
    Du försöker bara komma undan för att slippa konsekvenser och du är dum om du tror att din syster inte märker det.
  • molly50
    Mia04 skrev 2024-07-08 10:15:52 följande:

Ska jag köpa saker till någon som kallar mig för äckel och som har sparkat mig i rumpan? Då är du dum som tror det. 

Jag ångrar mig?

Och jag tycker du ska ställa dig själv frågan om du ångrar att du sårade din syster eller om du ångrar att du blev påkommen.
    Din syster tror förmodligen att det är det sistnämnda,och det tror jag med.
  • molly50
    Mia04 skrev 2024-07-08 10:18:19 följande:
    Eh, du fattar någon inte hur ont det gjorde + förnedrande
    Och det har du förtjänat.
  • molly50
    Mia04 skrev 2024-07-08 10:25:26 följande:
    Men jag har ju också fått mitt straff. spark i rumpan + blivit kallad för äckel hur många ggr som helst
    Och det är för lindrigt.
  • molly50
    Mia04 skrev 2024-07-08 10:26:32 följande:
    Klart jag gör. Jag skäms
    Tror du på det där själv? För det gör inte jag.
    Du har i alla fall inte visat det.
  • molly50
    Mia04 skrev 2024-07-08 10:29:26 följande:
    Jag har också bara min mamma kvar + styvpappa

Men jag orkar inte med hennes tjsa t och känns som hon jagar mig med en piska. så jag skiter i det att hjälpa till då
    För att hon anser dig vara stor nog att kunna hjälpa till hemma.
    Och har du bara din mamma kvar i livet så tycker jag du borde skämmas om du behandlar henne så respektlöst.'
    Hon vill dig bara väl och vill att du ska klara dig i livet.
    Och det kommer du inte att göra om du fortsätter så här.

Jag är själv tonårsförälder och min yngsta är snart 13 år.
    Och de hjälper till hemma.
    Jag behöver inte tjata på dem.
    Den äldsta jobbar dessutom nu under sommaren och går annars i gymnasiet och får en bra utbildning.
    Hade de betett sig som du så hade de aldrig fått några pengar.
    Inte förrän de hade visat att de kan ta ansvar.
    Så jag hoppas din mamma vaknar snart och börjar ställa mer krav på dig alt kastar ut dig om du beter dig så här.
  • molly50
    Mia04 skrev 2024-07-08 10:31:44 följande:
    Men jag kanske är bättre på att dölja en din kompis. Jag kanske kan vara lite feg men det är inget fel på att vara feg
    Jo,det är både fegt och korkat.
    Och du är uppenbarligen inte bra på det med tanke på att du inte ens hann börja ljuga innan hon kom på er.
    Och du är uppenbarligen inte heller bra på att ljuga nu med tanke på att din syster ser igenom dina patetiska försök att slippa undan konsekvenser.

Lär dig ta ansvar för dina handlingar och lär dig ta ansvar hemma så ska du se att du slipper både tjat och mer konsekvenser.
    Även om du förtjänar det.
  • molly50
    Mia04 skrev 2024-07-08 10:33:16 följande:
    Jag gjorde inget val. Jag knullade bara
    Du menar alltså att det inte var ett val att sära på benen och knulla din systers pojkvän?
    Var du bara en knulldocka som bara låg där och lät honom göra vad han ville?
    Dina ursäkter blir bara mer och mer patetiska.
Svar på tråden Har legat med min systers kille