• Mia04

Har legat med min systers kille

EnAnonumius skrev 2024-07-17 05:59:07 följande:
    Ja du är feg..
    Du hart ju själv sagt att du inte vill ta konsekvenserna av ditt handlande FLERA gånger i tråden.
    Du har ju sjunkit så lågt att du har även sagt att du vill slippa ta ansvar för vad du har gjort.
    Ditt bottenskrap i låghet är när du anser att det är "smart" att försöka komma så lindrigt undan som möjligt också.
    Skall jag lista fler exempel på din feghet?

Det försöker du jämföra med att hålla sig borta från den som har sårat en. Så som din syster håller sig bort från dig då du har sårat henne.

En vuxen mogen människa skulle ha fattat att det inte är "samma sak" och det är knappast fegt att hålla sig borta från personer som sårar en, även om det är familjemedlemmar.

Du gör inte bara äpple päron jämförelser, du riktigt trycker upp i ansiktet på folk upprepat att du är en väldigt omogen för att vara en 19åring.
    Jag står för vad jag har sagt och skrivit här men anser inte att jag är feg för de. Eller rätta sagt jag är Liam fega som ni är som går på en ensam person.

Syrran vräker ut elaka saker till mig sen vågar hon ju inte  bli konfronterad av mig. Det är FEGT

Jag har aldrig tryckt upp något i ansiktet att jag är omogen. Jag är mognare än du någonsin kommer bli
    Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-17 06:21:58 följande:
    Skitsnack. Det "blir inte bara så". Det hade du vetat om du varit "vuxen och mogen", som du vill försökas inbilla oss andra att du är.

Men nu gör du inte det, du tar den icke vuxna utvägen, den omogna vägen, och skyller på "alkohol" och "att de bara blev så"...

Om du nu "behövde ett knull", så kunde du gott ringt din KK och fråga om han var tillgänglig så han kunde knulla dig då.

Men nu gjorde du inte det utan du valde att vresa upp din fitta för din syrras kille. Du hade FLERA chanser innan, att gå där ifrån och du hade flera chanser att säga åt honom att gå. Men nej, ditt behov av att tänka med fittan och få dig ett knull var viktigare.

Sedan så undra du varför du blir sedd som en barnrumpa?🙄😈

Det är inget skitsnack, vad är det du inte förstår?

Men det var bl.a alkoholen åter igen du vill bara få det att låta som om jag vore en barnrumpa. Sluta med det  för just nu låter du som en kärring.

Jag hade tänkt ringa min kk efter det att syrrans kille ?ex? hade gott. Men nu blev det som det blev. 

Men ursäkta? Jag har ingen sådan snuskig fantasi så jag tänkte på syrran när jag var kåt. vad är det du inte fattar med det? Du äcklar mig, man avbryter inte heller när man känner kulen pressas mot mig när man själv var sugen. Men att det var han var ett stort fel.

Nej, jag vill inte bli sedd som en barnrumpa. 

Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-17 09:58:09 följande:
    Du har ingen anledning att konfrontera din syrra.
    Det är DU som har knullat din syrras kille, så är det någon som skall bli konfronterad är du.

Nej du kommer aldrig att bli lika mogen som mig. Men vill du inbilla dig själv det så varsågod. Men kom ihåg det är något du inbillar dig själv och speglar knappast verkligheten.
    Men det har jag näst intill blivit men tycker det är jobbigt och orkar inte. Men det är väldigt konstigt att det tydligen är speciella regler för mig vad jag får och inte får göra.

det där var ju verkligen moget av digv Att ens uttrycka dig så visar ju att det är du som är en barnrumpa och inte jag. Jag är nog inte den enda som tycker det. 
    Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-17 14:29:56 följande:
    Vill du påstå att alkoholen mirakulöst hoppade ned för din strupe in i din mage så att du sedan blev full? Och att sedan alkoholen, i sig, fick dig att knulla syrrans kille? 🙄

Du valde frivilligt att dricka alkoholen. Så nej det är knappast "b.la alkoholen".  Du ansvar för dina handlingar du gör under alkoholpåverkan också.
    Det hade du vetat om du varit vuxen och mogen, som du vill hävda att du är.
    Nej, men man märker att det var längesen du var ung eller så är du bara glömsk som inte kommer ihåg att man lätt dricker och olyckor då kan hända

Som sagt nu vill du vara få mig att framstå som en barnrumpa men i ditt tidigare inlägg visar att du verkligen är en?
    Tixter
  • Mia04
    Xenia skrev 2024-07-17 17:11:57 följande:
    Klart ni var två som gjorde fel. Men det fråntar inte dig ansvaret. DU valde att svika din syster.
    Nej, jag valde inte. råkade bara bli så.
    Tixter
  • Mia04
    Xenia skrev 2024-07-17 17:32:05 följande:
    Nej, jag har aldrig legat med min systers eller kompis kille. Jag har aldrig varit otrogen heller. Så då kan jag inte haft kul. Din definition av "kul" är lite speciell.

Och varför startade du öht denna tråd? Bara för att provocera? Det kan då inte ha varit för att få goda råd, eftersom du hela tiden attackerar de som vågar kritisera den lilla bortskämda prinsessan. Men vet du, ingen av oss bryr sig. Det är DU som gjort fel, inte vi. Det är DU som borde ändra på ditt beteende, inte vi.
    Nej, du är ju verkligen en ordentlig och skötsam flicka/kärring.

Nej, det var för att få goda råd men när jag blev påhoppad för mycket så var jag ju tvungen att sätta ner foten. Ni behövde inte fe mig kritik det har jag fått tillräckligt. Du är verkligen avis för att jag är lite bortskämd, jag kan inte hjälpa att jag är de.

Eh? ni borde också ändra erat beteende för ni beter er som ett gäng barnrumpor?
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-17 19:47:23 följande:
    Du får bara det du förtjänar.
    Det är vad du tycker
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-17 19:49:29 följande:
    Ja,du fortsätter ju att bete dig illa.
    Du tar intre ansvar för dina handlingar utan lägger ansvaret på din syster.

Ja,men nu är det ju inte hon som har betett sig som en rövhatt utan det är du.
    Och därför ligger också ansvaret på dig att försöka bygga upp relationen igen.
    Om den någonsin går att reparera igen efter vad du har gjort.

Nej, men varför ta ansvar för dom när det bara är obehagligt? 

Ja, men just nu beter hon sig inte så bra heller och för morsans skull så får hon ge med sig lite 

Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-17 19:50:02 följande:
    Hon är inte elakare än vad du var mot henne.
    När hon berättar förhalls vad som har hänt så är det elakt
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-17 19:53:54 följande:
    Det gör hon inte alls. Hon gör det enda rätta.

Du däremot tar inget som helst ansvar.
    Du låg med hennes kille och tar inte ansvaret för det.
    Du hjälper inte till hemma fast du,enligt dig själv,är vuxen utan förväntar dig att din mamma ska ta hand om dig som en bebis.
    Du beter dig visserligen som en trotsig 6-åring som inte fattar att du har betett dig illa. Men det finns gränser för vad din familj ska behöva acceptera också.
    Allt handlar inte om dig. Har du tänkt på det?
    Det gör hon visst?.

varför tar ansvar för det efteråt det känns obehagligt? 

Bara för jag inte hjälper till hemma
    så behandlar dom mig inte som en bebis. Jag är vuxen och mogen så du kan vara snäll och sluta låta som om man vore en barnrumpa.

Du känner som sagt inte mig och du vet inte vad jag gör och har gjort för andra.
    Tixter
Svar på tråden Har legat med min systers kille