Har legat med min systers kille
19 år är du så lite moral har man då.
Hon hjälpte dig fram tills du klantade dig.
Vissa saker gör man bara inte.
Lär digav det och ta av dig offerkoftan.
Jag tyckte det var väldigt schysst av din syster att ge dig en vecka att flytta. De flesta skulle slängt ut inom minuten.
Flytt hem till mamsen, kompisar enstaka nätter eller trappuppgångar. Ditt val.
Att ligga med syrrans kille var korkat, men det är ärligt talat MER korkat att resonera så som du gör och mena att hon inte borde slänga ut dig för att ni är systrar och står varandra nära.
Det för mig skulle varit spiken i kistan om jag var din syster, att du liksom känner dig berättigad att stanna trots rövigt svek och inte ens kan lyssna för din systers krav utan att övertala henne. Vad i helvete ärligt.
Ditt egenansvar i det här. Du kan inte skylla ifrån dig. Du har gjort en vidrig handling och ska stå för det. Du får bara hacka i dig konsekvenserna. Gäller även karlsloken. Förbaskade äckel båda två. Var glad att inte syrran redan nu hivat ut både dig och ditt pick och pack. Det blir flytta hem till morsan oavsett om hon tjatar eller inte.
Alltså dina svar är väldigt konstiga( menar inte att vara elak). Är ni från ett annat land kanske? Iaf har en annan kultur typ? Det som andra svarar är ganska standard. Du framstår som väldigt obrydd relaterat till vad du gjort. Mycket med tanke på att du känner att din syster gör mer fel mot dig som slänger ut dig än vad du gjort mot henne.
Enda rådet som jag har är att aldrig och då menar jag aldrig träffa denna kille igen. Om din syster ser er ens i närheten av varandra kommer hennes tankar på vad du gjorde komma tillbaka.
Om det var min syster hade jag spenderat alla pengar jag har och köpt henne något/allt hon nånsin velat ha. Räkna med att det inte fungerar men om du nu verkligen är seriös med att rädda relationen får man försöka iaf.
Vad är det som är så hemskt hos din mamma?
Vi är svenskar så där har du fel.
Jag kan ju inte köpa hur mycket som helst då jag inte har så mycket själv
Men jag har ju ingen bättre ursäkt så då får det bli så.
vadå tacka henne för att hon skickar ut mig.
jag har tagit mitt straff
Konsekvenserna SKA svida. Vad hade du trott?? Du verkar inte förstå vilket svek du utsatt din syster för. Nog jävligt att knulla en kompis pv men din SYSTERS?? Det där är ett svek som inte förtjänar någon andra chans. Du har gjort slut på dem redan. Du kan inte skylla varken på ålder eller alkohol. Möjligen intellektet. Men karljäveln har också ett ansvar och han förtjänar INTE din syster. Ni kan bli ett par istället då ni är av samma skrot och korn.
Det svider rejält då hon svek och kastade ut mig redan idag. blev förbannad då syrran har berättat för morsan vad som har hänt och då sa jag vad jag tyckte
Könns som syrran njuter att straffa mig.
nej jag vill inte vara ihop med en gris