EnAnonumius skrev 2024-07-12 13:11:56 följande:
Ja vad konstigt att hon säger elaka saker till dig..
Vad hade du förväntat dig att hon skulle säga till dig efter att DU knullat hennes pojkvän (numera ex då? Att du skulle få beröm och kramar?
Som sagt, jag har sagt det förut och säger det igen. Du får acceptera att hon säger elaka saker till dig. Det är ditt egna jävla fel att det ledde till det då du knullade hennes kille.
Det kommer aldrig att bli synd om dig för att du får höra elak saker då du har knullat hennes kille.
Det hade du fattat om du varit vuxen och mogen, som du försöker hävda att du är.
Det enda du gör upprepat i denna tråd, är att du överbevisar flera gånger att du är både; empatistörd, egocentrisk och imbecill.
Som sagt jag hade full förståelse även om jag inte ville erkänna det för mig själv i början. Men absolut i blrjan sångare hon rätt att kalla mig för äckel/svin, skitstövel mm. Men nu har det gått en tid och det accepterad inte längre innerst inne vet hon att jag inte är något äckel.
Jag får motstå så mycket jag så ja, lite synd är det om mig.
Spelae ingen roll hur vuxet jag svarar jag beter mig tydligen som en barneumpa i eranögon endå