Har legat med min systers kille
EnAnonumius skrev 2024-07-11 08:50:19 följande:
Tja tycker du kan plågas tills du fattar att ansvaret att bygga upp er relation igen är enbart ditt.. Aldrig din systers. Det är du som har knullat hennes kille och det är DU som har sabbat eran relation ni hade innan du knullade hennes kille. Det är enbart DITT ansvar att se till att bygga upp en relation och även begripa att din syrra har rätten att ta den tiden hon behöver för att kunna KANSKE förlåta dig. Det är inte dina villkor som gäller här. Det är något du bara ska begripa.
Du kan också fortsätta att plågas tills du fattar att din syster aldrig har skyldighet att förlåta dig bara för att ni är syskon som du har ansett tidigare i din tråd.
Noter att jag skrev plågas, jag skriver INTE om det skall vara fysiskt eller psykiskt. Men en sak skall du bara jävligt klart fr dig, man kan misshandla folk psykiskt också. Oavsett vad du tycker om fakta så finns begreppet psykisk misshandel.
Det är på tiden att du växer upp och mognar så du blir mogen på en 19årings nivå i din skalle också och inte bara på ditt leg.
Jag måste oavsett kunna få säga till syrran när hon gör för långt, men där krockar vi. Det är inte meningen att jag ska typ komma krypandes till henne utan hon får ju också skärpa till sig