• Mia04

Har legat med min systers kille

EnAnonumius skrev 2024-07-11 08:50:19 följande:
    Tja tycker du kan plågas tills du fattar att ansvaret att bygga upp er relation igen är enbart ditt.. Aldrig din systers.

Det är du som har knullat hennes kille och det är DU som har sabbat eran relation ni hade innan du knullade hennes kille. Det är enbart DITT ansvar att se till att bygga upp en relation och även begripa att din syrra har rätten att ta den tiden hon behöver för att kunna KANSKE förlåta dig. Det är inte dina villkor som gäller här. Det är något du bara ska begripa.

Du kan också fortsätta att plågas tills du fattar att din syster aldrig har skyldighet att förlåta dig bara för att ni är syskon som du har ansett  tidigare i din tråd.

Noter att jag skrev plågas, jag skriver INTE om det skall vara fysiskt eller psykiskt. Men en sak skall du bara jävligt klart fr dig, man kan misshandla folk psykiskt också. Oavsett vad du tycker om fakta  så finns begreppet psykisk misshandel.

Det är på tiden att du växer upp och mognar så du blir mogen på en 19årings nivå i din skalle också och inte bara på ditt leg.
    Du har ju också äckligt beteende som tycker att jag kan plågas oavsett vad

Jag måste oavsett kunna få säga till syrran när hon gör för långt, men där krockar vi. Det är inte meningen att jag ska typ komma krypandes till henne utan hon får ju också skärpa till sig
    Tixter
  • Mia04
    Anonym skrev 2024-07-11 08:57:04 följande:
    Du önskade ju dig själv det när du valde det.
    Det gjorde jag absolut inte. Ljug inte
    Tixter
  • Mia04
    Anonym skrev 2024-07-11 09:41:23 följande:
    Uppenbarligen eftersom du valde det. Ljug inte.
    Jag valde inte som sagt utan jag tänkte inte alls. Det är skillnaden. De flesta i min tråd har har vart kvinnliga löner och förstående att andra kvinnor önskar att någon annan kvinna blir misshandlad 
    Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-11 10:04:18 följande:
    Hon har ingen anledning att "skärpa sig". Hon har INTE knullat din pojkvän och bedragit dig.

Jo det är du som skall "komma krypandes" till din syster, då det är ju du som har sabbat eran relation. Du enbart som sabbade den.
    Man bedrar inte sina familjemedlemmar och sina vänner... Det du har gjort är ett smutsigt emotionellt bedrägeri som sätter djupa spår i själen..

Men du har ju överbevisat i denna tråden att du saknar empati för din syster i flera av dina inlägg.

Nej det enda äcklet är faktiskt du, inte vi andra som anser att du skall plågas på motsvarande sätt som du har bedragit din syster.
    Hon kan inte säga elaka hur länge som helst man känner sig som man vore en skitstövel till slut. Men det finns en gräns och då har jag med all rätt till att sätta henne på plats.

Ni är lika mycket äckel som jag är isådan fall 
    Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-11 10:06:53 följande:
    Nej det är inte "skillnaden".  Valet finns där. Du hade flera möjligheter att be killen att gå. Du hade ju flera möjligheter innan att dra dig ur när han gjorde närmanden.

Det är bara rena imbecilla personer som anser att det inte valde.
    Nej, det hängde i luften och jag behövde bli knullad den kvällen 
    Tixter
  • Mia04
    Anonym skrev 2024-07-11 10:36:49 följande:
    Men då förstår vi, då var det ju tur att han fanns där! Fan, vi som trodde att du hade gjort fel!

Så då valde du ju det. Och då valde du stryk och förnedring. Det är bara nu efterår som du ångrar det.

Du är alltså inte bara en värdelös belastning för omgivningen utan även enbart en fitta?
    Det var som sagt inte planerat oavsett vad du tror. Det var inte alls planerat att såra min syster och ja, jag var ett svin den kvällen. Jag valde inte att få stryk och förnedring utan det är tydligen vad min syster och omgivning tycker att jag förtjänar
    Tixter
  • Mia04
    Anonym (Varför?) skrev 2024-07-11 10:39:37 följande:
    Varför "behövde du bli knullad den kvällen"? Varför av just syrrans pojkvän? Har du någon sorts mindervärdeskomplex gentemot syrran? Avundsjuk på det hon har så du måste förstöra för henne och sen skylla på att du är ung (och dum i huvudet)? Och sen tycka synd om dig själv när syrran blir (rättmätigt) helvetiskt förbannad över det enorma svek du gjort? 

Jag hade nog enorm lust den kvällen sen så vsr det jävligt  korkat att det var just honom och det var som sagt inte planerat. Jag menar när jag säger att jag ångrar att det var just honom. 

Det enda positiva var att syrran fick reda på att hon var ihop med ett stort äckel/svin. Men som sagt ångrar verkligen detta.

Tixter
  • Mia04
    Anonym skrev 2024-07-11 10:41:27 följande:
    Som jag skrev innan: Att bli brädad av någon som man känner sig underlägsen är inte roligt. Att bli det av en unge som skryter om att hon är komplett kass på allt och inget att ha måste vara det mest förnedrande man kan råka ut för.
    Jag är ingen unge och som sagt resten vad jag ha gjort är jag inte stolt över
    Tixter
  • Mia04
    Anonym (Mimmi) skrev 2024-07-11 10:46:11 följande:
    Det gör ont ja, det var liksom det som var meningen med det hela.
    Stålhätta vore lämpligt vid tillfället.
    Ej, det är dessutom farligt att få spark där. Ja, du tycker att jag förtjänar en jäkla smärta men du har er äckligt beteende som önskar något sådant
    Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-11 12:56:06 följande:
    Och då VALDE du syrrans kille..

Om du nu "behövde" bli knullad den kvällen så kunde du ju valt någon annan kille än din syrras.
    Det var inte meningen att ta honom och det är verkligen det jag ångrar. Just den kvällen var vi väl svin båda två, men vi båda ångrar det ju grovt
    Tixter
Svar på tråden Har legat med min systers kille