• Mia04

Har legat med min systers kille

molly50 skrev 2024-07-11 01:50:32 följande:
    Kan du verkligen det? Du verkar ju släppa alla spärrar när du dricker.
    Man lär sig något iallafall
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-11 01:55:07 följande:
    Och det har du förtjänat. Din syster har däremot inte förtjänat den förnedringen du utsatte henne för.
    Nej, jag tycker faktiskt inte det. det går
    förlångt just då.
    Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-11 03:27:37 följande:
    Oj oj oj, offerkoftan är tydligen  viktig för dig att ha på.

Du bara för att man anser att du kör med dumma jämförelser så är det aldrig samma sak som att folk inte fattar att det gör ont att få stryk.

Du fick en spark i röven av din syster i affektion, för att du hade knullat hennes kille..
    Fortfarande så står den ENDA sparken du fick på din räv knappast i proportion med det du gjorde mot din syster. 
    Jag det är en spark som ni vet om ja. Med
    det har 5 ggr till vid olika tillfällen.
    Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-11 03:34:38 följande:
    Ja och det ÄR förnedrande att det du gjorde mot din syrra. Knulla hennes kille.

Fast du har ju bevisat, upprepat, att du är imbecill, så man kan nog inte ha några förväntningar på att du skall begripa detta alls.

Jo, och förnedrande att bli påkommen också. 

klart jag förstår att det är förnedrande för henne men nu förnedrar hon mig så lika

Tixter
  • Mia04
    Anonym (Mimmi) skrev 2024-07-11 05:41:43 följande:
    Vet du vad jag tror?
    Jag tror att hon ännu hellre hade sparkat där hennes killes kuk varit på besök. Och vet du en sak till?
    Det hade du förtjänat.
    Eh, du som är kvinna/tant borde veta att det gör jävligt ont ont att bli sparkad där också. Det inte bara killar/män utan även för oss. Har nämligen fått det själv när jag var yngre. Men du börjar inte veta hur den smärtan känns eftersom du säger att jag förtjänar de. 
    Tixter
  • Mia04
    Anonym (Mimmi) skrev 2024-07-11 05:43:22 följande:
    Tycker du verkligen att en spark i röven är lika förnedrande som att du knullar med hennes kille?

Hade du velat byta, att hon knullat din kille istället och att du fått kicka henne i arslet?

Som sagt har inte bara fått en spark utan ytligare 5 vid olika tillfällen. 

Nej, det hade jag inte velat göra.

Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-11 06:45:11 följande:
    Gör dig inte dummare än vad du redan är.
    Det är bara en ren imbecill person som hävdar att det är förnedrande att bli påkommen.
    Mia04 skrev 2024-07-11 03:51:15 följande:

klart jag förstår att det är förnedrande för henne men nu förnedrar hon mig så lika

Vad bra att du fattar det.
    Då kan du lägga ned ditt skit snacket om om att det är "mer förnedrande" med en spark i röven, än den förnedringen du utsatte din syrra för. 
    Omoget skrivet av dig! Men det är ju förnedrande och jobbigt. Ingen tycker synd om mig utan säger bara att jag förtjänar de.
    Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-11 06:50:09 följande:
    Märkligt att du helt plötsligt lägger på antalet sparkar.
    Hon skulle kunna fota dig 1, 10 eller 100gånger  på din beniga röv.

Jag anser att hon kan fortsätta att sparka din beinga röv till du fattar att du har inga rätt att ställa krav på din syster om att hon skall förlåta dig och låta dig slippa ta ansvar för dina omogna handlingar.
    Vadå lägger till här berättar jag saker vad som har hänt men inte hur många ggr och Det har inte bara med spark i röven utan om jag tex har sagt att hon kallar mig äckel 1
    gång så är det inte en gång utan det gör hon dagligen. det är även andra saker hon kallar mig fast jag nog har skrivit 1 gång fast det händer flera ggr. Därför försvarar jag mig.

Som sagt jag har plågas tillräckligt så hennes sparkar räcker då det till slut blir ryggskador 
    Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-11 06:53:48 följande:
    Nu är du där igen.. Utgår från att folk inte fattar bara för att de anser att du förtjänar det...

När skall du banka in i din tröga skalle att folk fattar olika typer av smärta och det är just därför de anser att du förtjänar det, efter vad du gjort mot din syster?
    Att man önskar någon annan fysiskt sveda och värk är ett äckligt beteende. Det har vart flera styckna här som säger att dom är emot aga men att dom önskar att jag hade fått det. Det är dubbelmoral och grisigt beetende.
    Tixter
  • Mia04
    Anonym skrev 2024-07-11 08:46:39 följande:
    Det är ju för att det är så.
    Vad tror du det beror på när alla utom en är övertygade?
    Arts alla är kalla och elaka människor
    Tixter
Svar på tråden Har legat med min systers kille