• molly50

Har legat med min systers kille

Mia04 skrev 2024-07-31 23:56:36 följande:

Andra behöver inte skriva att jag är ett svin då min syster tydligen tycker att jag är det.

Nej, juste du har ingen aning om vad hon pratar om. 

Jag vill visst. Sluta vara taskig.

Det var jag som skrev det jag men mellan raderna är det ju menar. 
    so  sagt ung och vill ut och festa också.

Ok, du vågar inte? Men sluta anklaga  för att jag ljuger då. Eftersom du då inte vill ringa och få höra sanningen om jag har knullat syrras kille (ex) skånska du inte göra antydningar att jag inte har det.

Eh, moderatorerna vet ju knappast o  jag har knullat med syrrans kille. dom känner inte mig irl så det är ju lite korkat

Fast det är ju det man är när man knullar syrans kille,'
    Och du behöver uppenbarligen få höra det.

Hade du velat så hade du inte gjort det du gjorde.

Ja,men klarar du inte av att hålla ihop benen så ska du kanske sluta festa tills du klarar av det.

Jag är inte feg. Jag tycker bara att det är enklare att bevisa genom att anmäla och låta moderatorerna avgöra.
    De kan nämligen se din ip-adress och se om du har skapat fler,liknande trådar tidigare.
    Dessutom har jag sett dig skriva i andra trådar att du har flera kk och älskar att vara otrogen.
    Så vill du trolla så försök åtminstone låta trovärdig.
  • molly50
    Mia04 skrev 2024-07-31 23:57:50 följande:
    Eftersom du anklagar mig för att ljuga så har jag erbjudit mig att ta kontakt irl så du får höra själv
    Det behövs inte. och jag har redan förklarat varför.
  • molly50
    Mia04 skrev 2024-08-01 00:04:21 följande:

ja, men ni behöver ju inte skriva flera ggr att jag tex är ett svin. Det räcker att syrran säger det. 

Jo, det har jag. Men man vill ju att relationen ska bli bra

Du verkar ju,uppenbarligen,behöva höra det.

Om du vill att det ska bli bra så är det sista du ska göra är att lägga över ansvaret på sin syster för att reparera er relation och anklaga henne för att vara långsint.
    Det är bara empatilöst.
  • molly50
    Anonym (Lotta) skrev 2024-08-01 09:35:07 följande:

Molly50. 

Ja du har helt rätt. Trådar öppnas i parti och minut om Sex med väninnans kille, sex med systerns kille eller tänd på och sex med kollega. De påminner om varandra I sättet att skriva och upplägg. Nåt lurt frågar jag mig? Nåns hang up? Trolleri trollera?

Ja,exakt! Och en av dessa TS (om det inte är samma) skrev även pm till mig och skrev på liknande sätt även där.
    Så dt känns lite lurt.
  • molly50
    Mia04 skrev 2024-08-01 19:30:14 följande:
    Tycker du det  är snällt? Så hennes ex behöver inte höra det då?

jag måste ju få säga vad jag tycker? Man ska ju vara ärlig? 
    Du vet väl inte vad han har fått höta om du inte är med din syster 24/7.
    Han har säkert också fått höra några väl valda ord.
    Men det du har gjort mot din syster är trots allt värre.

Ja,det är klart att du får det. Men det betyder inte att andra måste tycka att du har rätt för det.
  • molly50
    Anonym (Stefan) skrev 2024-08-01 20:35:48 följande:

Hur skriver man PM?

Man måste ha ett registrerat konto och man kan inte pm:a någon som skriver anonymt,eller som har sin profil låst.
  • molly50
    Anonym (Stefan) skrev 2024-08-02 08:29:30 följande:
    Har inte alla det som skriver här?
    Jag tror man kan skriva här som gäst också.
  • molly50
    Anonym (Stefan) skrev 2024-08-02 11:19:12 följande:
    Ok tack. Alla verkar ha låsta konton... Jag har ett konto här men kan inte gå in på någon annans profil...
    Det är det nog ingen som kan just nu. Det verkar vara någon bugg här på sidan.
  • molly50
    Mia04 skrev 2024-08-02 12:19:16 följande:

Känns som jag bara ska få ta emot allt utan att få ha min åsikt. som sagt jag tror ingen vill bli kallad för svin oavsett vad och att man får så långa kommentarer visar bara hur fega och elaka människor är mot varandra.

Som sagt jag är ingen snuskhummer som ligger hela tiden, så benen är ihop för det mesta. 

Du är nog den fegaste som finns.

Fast oavsett om dom ser ip-adress mm s har dom junioren aning vad jag gör irl. Folk kan få tro att man trollar jag har erbjudit mig att du får kontakta någon i min närhet eller även mig själv via nr så kan jag bevisa mer

Jag är just singel nu för att jag inte vill såra någon. Jag står för att de är spännande att skissa och smyga för att ligga med en annan. jag har kk:s också men för det menar Dunst man är ett troll? 

som sagt jag ger dig nr så kan personen pratar mer hur jag är och om du vill även träffa personen.
    Men sluta att ljuga

Det du verkar glömma är att även andra har rätt till åsikter. Inte bara du.

Låter konstigt,med tanke på att du har flera kk:s och ändå valde att ligga med din syrras kille.

Det handlar inte om vad du har gjort utan att det har skapats flera olika trådar med samma eller liknande ämne.
    Jag behöver inte träffa eller prata med någon för att inse det.

Med all respekt. Du kallar mig feg. Men det är inte jag som inte vågar ta konsekvenserna för något jag gjort. Utan det är du.
    Så vem är egentligen den fegaste här?
  • molly50
    Mia04 skrev 2024-08-02 12:53:35 följande:

Ja, du kanske har rätt. Han kanske har fått höra det också, men tror inte lika ofta och lika många ggr. 

Eh, varför är det värre vad jag gjorde? Är väl isåfall lika fel som hans?

Klart att andra inte behöver ha samma åsikter som
    mig heller.

Därför att du är hennes syster. Hennes familjemedlem.
    Och man gör inte en sådan sak mot sina familjemedlemmar som du har gjort.
    Därför är det du har gjort värre.
  • molly50
    Anonym (Lotta) skrev 2024-08-02 22:46:45 följande:
    Hoppsan citat knappen funkar på nytt. Mina poster hamnade i spam igår. 

Jo,  jag håller absolut med om att ovanligt många trådar handlar om typ om jag låg med min systers kille, ligger med grannfrun eller våldsamt tänd på kollegan. Nån som obsessar?  Det du säger är aningen lurt oxå när upplägg och språkligt är samma rätt ofta. plus i ditt fall när TS i PM skrev på motsvarande sätt där. 🤔
    Ja,det har hänt mig med.

Ja,precis. Det är för mycket som påminner om de andra trådarna plus de pm jag fick från personen i fråga.
  • molly50
    Anonym (Lotta) skrev 2024-08-06 18:56:13 följande:
    Ja, det vore alltför otroligt om två olika personer skriver så på samma sätt och om samma ämnen. Plus postar PM där hen skriver som i tråden. Tror hen och vi debatterade i samma tråd i en angränsande grej när hen på nått ovanligt sätt lade ut privata krokar. Tja, ett mysterium är det allt. 
    Ja,precis. Hon skrev till mig också att hon hade lagt ut privata krokar till folk som hon visste hade partners.
    Ja,och nicknamnet börjar dessutom på samma bokstav.
  • molly50
    Anonym (Lotta) skrev 2024-08-09 19:55:02 följande:
    Ursäkta sent svar. Ja, jag håller med. Om nick namnet börjar på samma bokstav är det samma person som lägger ut privata krokar till upptagna. Uppfattar oxå hen som en man som tvärvänder i trådar och låtsas vara en kvinna när alla i tråden utgår ifrån hen är en kille. Humor? Tja, verkar lite så!
    Ja,precis. 

Det vet jag inte om jag har tänkt på däremot.
    Men det kanske ligger nå´t i det.
  • molly50
    Anonym (Jag) skrev 2024-08-31 08:39:47 följande:
    Ett ex är väl ett ex och är just därför lovlig 
    Kanske inte om ens vän eller syskon fortfarande har känslor kvar för exet.
  • molly50
    Anonym (Varför?) skrev 2024-08-31 15:08:39 följande:
    Eller om det varit ett dåligt uppbrott. 
    Ja,precis. 
  • molly50
    Anonym (Lotta) skrev 2024-08-31 19:35:30 följande:
    Anonym (Varför?) skrev 2024-08-31 15:08:39 följande:
    Eller om det varit ett dåligt uppbrott. 

Ja, jag håller absolut med om att båda scenarierna du tar upp flaggar för Ett Big No. Som att ge sig ut på fragil is. Uppläggen för syskonet/kompisen är som att strö salt i såren. Det är ju oxå känslan av dubbla svek som TS syster hanterar. Fy så jobbigt.

Exempel. Om TS istället hoppat i säng med en gemensam killkompis kunde smärtan varit obetydlig, mer förenad med tjejfniss och komiska referenser. 

Ändå. Undrar om kusten inte är klar om syskonet/kompisen färdig med relationen till killen, träffat nytt och är lycklig med den nya och bildat familj? 

Ja,precis.

Ja,absolut. Men då kan man ändå ta upp det med syskonet/vännen och fråga om det känns ok.
  • molly50
    Anonym (Lotta) skrev 2024-09-01 19:42:28 följande:

Jamen visst! Är det diplomatiska sättet att hantera huvudbryt. 

Har själv flera ggr hamnat i lägen där syskons/väninnas ex initialt tagit tydliga initiativ mot mig på alla sätt. Men där jag haft något mer intressant för mig och vidarebefordrat killarnas intresse till ett syskon/en väninna. Ett slags första tjing tycks föreligga? Om relationerna landat i uppbrott dyker samma killar upp i min närhet, men om dem alls ska övervägas måste ett väl tilltaget bäst-efter-datum ha passerats samt behövs som du nämner allra helst ett uttryckligt samtycke av syskonet/väninnan komma till. Det senare bör inte glömmas bort. 

Ja,jag skulle nog inte ha samvete nog att göra så mot ett syskon eller en vän oavsett.
    Men har man fått samtycke så är det kanske en annan sak.
Svar på tråden Har legat med min systers kille