Mia04 skrev 2024-07-31 15:56:17 följande:
Det gör jag med i början men nu tar jag det inte längre. Men då förstår du att det inte är kul att bli kallad för svin också?.
Ja, och hon har redan sårat mig också och spritt ut det till andra så hon får medhåll. Klart att jag egentligen inte vill kicka henne i baken men det är sista utväg om hon ska vakna till. Tydligen ingen som tyckte synd om eller sa att hon inte borde kicka mig i baken. Där var det tydligen tvärtom att folk verkar tycka att hon skulle göra det hur många ggr som helst. dubbelmoral
Som sagt jag tänkte inte.
Det är klart att det inte skulle vara roligt. Det tycker väl ingen?
Men har man betett sig som ett svin så får man ta att andra tycker det också.
Hon behöver väl prata med någon. Det är inte att sprida skit om dig.
Nej,det är inte synd om dig för att du har betett dig som ett svin.
Så det är ingen dubbelmoral.
Nej,vi vet att du inte tänkte. Åtminstone inte med hjärnan.
Mia04 skrev 2024-07-31 16:03:27 följande:
Nej, men du har ingen förståelse för mig.
Ja, det var klantigt av mig och det skäms jag över. Jag är som sagt ung och gillar att festa mm. Jag kommer aldrig göra om det.
Är du feg, för du kan ju inte vara synsk. Så antkngen tar du reda på det eftersom du inte litar på mig eller så håller man tyst och just litar på att det är sant
Nej,varför skulle jag ha det?
Ge mig en bra anledning till att jag skulle ha förståelse för att du särar på dina ben för din systers kille och sen vägrar ta ansvar för det,utan tvärtom lägger hela ansvaret på din syster.
Ja,men kan du inte hålla ihop benen så får du kanske sluta med festandet.
Är det svårt att förstå?
Nej,jag är inte feg. Men jag har sett alltför många trådar med liknande ämnen och samma skrivsätt från TS för att jag ska kunna ta det här helt på allvar.