• Anonym

Har legat med min systers kille

Mia04 skrev 2024-07-09 09:51:44 följande:
    Men hon är så hård. Jag ljuger inte jag är vuxen 
    Nu, helt plötsligt?
    Alla dina argument har ju hela tiden gått ut på att du är ung och dum och rent allmänt kass?
  • Anonym
    Mia04 skrev 2024-07-09 14:08:54 följande:
    Jag vill bara mer vuxen men det tar tid
    Varför argumenterar du olika varannan gång hela tiden?

Först är du feg, sen inte. Sen är du vuxen, sen ung och dum och vill bli vuxen, sen vuxen igen. Det gäller ju allt du skriver? Allt ändras varannan gång.

Det kan väl aldrig vara så att du ÄR ung, dum, feg, helt värdelös, slarvig och inte tillför någon ett skit, men att det är lite jobbigt att säga- eller inse det?

Kom igen nu! Första steget i behandlingen är insikt och erkännande! Du klarar det! Säg det!
  • Anonym
    Mia04 skrev 2024-07-10 16:13:38 följande:
    Vissa punkter kandke du har rätt i
    Jag frågade varför du argumenterar olika varannan gång hela tiden.
  • Anonym
    Mia04 skrev 2024-07-06 20:04:06 följande:
    Ursäkta, du går lite förlängt nu r du önskar att någon ska dö.
    Detta missuppfattar du ju för övrigt lika grovt som allt annat.

Du får definitivt inte gratisplats för några önskningar i mitt huvud. Jag skiter väl helt i dig. Om jag såg dig på ditt livs lyckligaste dag eller om jag såg dig drunkna vore mig helt likgiltigt och jag hade glömt synen efter några sekunder.

Jag förklarade vad du förtjänar.
  • Anonym
    Mia04 skrev 2024-07-10 22:56:35 följande:
    Jag vet inte
    Att bli brädad / få sitt förhållande förstört av någon som man faktiskt känner sig underlägsen är förnedrande nog.

Att bli utsatt för detsamma av någon som ideligen skryter om att hon är en försupen och dum unge som inte är något att ha, ens för en otrogen pojkvän, är självklart bland det mest förnedrande som kan hända någon.
  • Anonym
    Mia04 skrev 2024-07-10 22:58:28 följande:
    Jag som sagt kanske har jobbigt att inse att jag är vissa saker
    Hälften av gångerna.
  • Anonym
    Mia04 skrev 2024-07-10 23:01:41 följande:
    Samtidigt så lever vi en värld r det räcker att man på fel plats på fel tillfälle. så man behöver inte utrycka dig hur som helst
    Du har gjort dig förtjänt av det men fattar inte det, så vi fick försöka förklara.
  • Anonym
    Mia04 skrev 2024-07-10 23:03:25 följande:
    Vad snackar du om?
    Det är verkligen inte mycket du hänger med på.
  • Anonym
    Mia04 skrev 2024-07-10 23:03:25 följande:
    Vad snackar du om?
    Att du utsatte din syrra för den ultimata förnedringen. En benig röv med blåmärke är ingenting mot det.
  • Anonym
    Mia04 skrev 2024-07-10 23:05:01 följande:
    Som sagt jag vet egentligen vad jag är men har jobbigt att höra det från andra därför kan jag käfta emot
    Hälften av gångerna.
Svar på tråden Har legat med min systers kille