• Mia04

Har legat med min systers kille

molly50 skrev 2024-07-06 12:19:01 följande:
    Men du kan be om ursäkt och visa att du verkligen menar allvar.
    Du har kanske inte gett din syster en seriöst menad ursäkt.
    Det har jag, men hon säger att hon inte tar emot någon ursäkt från något svin. Omg
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-06 12:19:45 följande:
    Inte enligt lagen.
    Och du får väl det du förtjänar efter vad du har gjort.
    Jag förtjänar ingen spark i röven iallafall. Riktigt förnedrande.
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-06 12:40:57 följande:
    Men du kan hjälpa att du inte gör något åt att du är bortskämd nu.
    Du är vuxen och det 'r nu ditt ansvar att se till att göra något av ditt liv.
    Fortsätt som nu och du kommer att stå ensam och arbetslös.
    Men orkar inte just, väldigt bekvämt att ha det som jag har det nu. Som sagt jag ska bli läkare och då jobbar jag.
    Tixter
  • Mia04
    Anonym skrev 2024-07-06 14:20:37 följande:
    Ja, och det är ju synd för jag tycker att du egentligen förtjänar mord.
    Det har du ju frivilligt valt.

Alla dina argument går ju dessutom ut på att hela din omgivning skulle glädjas av det, säger du?
    Det är aldrig "jag bör bli förlåten eftersom jag tillför något och är något att ha", utan hela tiden motsatsen - Du ska bli förlåten för att du är korkad, bortskämd, dum, super och inte tillför något.
    Varför ska vi då ha dig kvar ibland oss?
    Ursäkta, du går lite förlängt nu r du önskar att någon ska dö.
    Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-06 16:15:25 följande:
    Nej självklart tänkte du inte på din syrra, det förväntades ju kuk för dig. Det fråntar ändå inte fakta att du har 100% ansvar för du bedrog din syrra genom att knulla hennes kille.

Det är bar riktigt fega kräk som försöker komma lindrigare undan och slingra sig. Idioter som vägra att ta ansvar för sina handlingar gör så som du gör.

Ja, det var ett misstag och tyvärr kom hon på oss. Hade hon inte kommit Justedt så skulle hon ju inte behöva vara ledsen då hon skulle vara ovetandes. 

Vadå bara för att jag försöker komma undan så mycket konsekvenser som möjligt så betyder det inte att jag är feg och kalla mig inte för kräk.

Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-06 19:17:04 följande:
    Men du borde ha tänkt på henne INNAN det blev förspel.
    Du borde t ex inte ens ha varit ensam med honom om du vet att du har så svårt att hålla ihop benen när du dricker.
    Du verkar totalt sakna konsekvenstänk.
    Det är inte bara mitt fel ju. Vi var 2 om det
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-06 19:17:32 följande:
    Tillägg. Du verkar sakna spärrar också.
    Jasså?
    Tixter
  • Mia04
    Xenia skrev 2024-07-06 21:02:12 följande:
    Har du så höga betyg att du kommer in på läkarlinjen? Tillåt mig tvivla, du verkar inte vara typen som ägnar dig åt att plugga stenhårt för att få höga betyg.

Dessutum är det hårt pluggande för att bli läkare, lära sig en massa latinska ord  m m. Om du ägnar dig åt att festa och lata dig i flera år misstänker jag att du inte klarar av att skärpa dig när det behövs utan har blivit helt förslöad.
    Jag har lätt för att lära och mina föräldrar är läkare så har fått lite gratis kunskaper.

Det märks att du inte hade det roligt som ung. 
    Tixter
  • Mia04
    fornminne skrev 2024-07-06 21:04:34 följande:
    Hur försörjer du dig?
    Mina föräldrar ger mig pengar.
    Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-06 21:39:23 följande:
    Ja för det är ju vettigt att påtvinga sin syrra att leva i en lögn för att du var sugen på hennes killes kuk. 🙄

Nej du har rätt det var väl lite fel att kalla dig för fegt kräk, då det ger fel beskrivning av dig.

Konflikträdd imbecill som helt saknar ansvarskänsla, beskriver dig mycket bättre.  😈

vaddå tvinga? Det hade vart mycket bättre för alla om hon inte visste.

Ja, jag är varken feg eller något kräk. Känns mer som du beskriver dig själv. 

eh, jag är verkligen inte konflikträdd. Ska ju ge Kim en omgång om hon törs säga vilken stad och vad hon befinner sig. Lovar hon kommer heller inte kunna sitta på en månad

Tixter
Svar på tråden Har legat med min systers kille