Inlägg från: Anonym (Hedda) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hedda)

Har legat med min systers kille

Mia04 skrev 2024-06-08 03:44:25 följande:

Men han slipper bli kallad massa saker. Även om syrran tycker likadant om honom som mig så får han inte höra det. Tro mig dom orden svider. Du får det att låta som om jag vore ett stort äckel men det är jag inte. Jag har ånger som fan.

Morsan har inte med detta att göra därav kunde syrran ha ljugit istället. 

Nej, jag behöver inte betala och som att jag orkar inte hjälpa till. ja, jag är lite lat & slarvig så det behöver du inte säga. 

Tycker du det är kul att trycka ner mig som omogen så man känner sig nästan som en barnrumpa? 

Vad du säger emot dig själv hela tiden!? 

Du skriver själv att du är "ung och dum" och att det bara var därför du inte kunde hitta en egen kille att ligga med och tog första bästa du hade tillgång till, dvs.din syrras kille bara för att du var kåt..Nej det var ju enligt dig för att du var ung, dum och kåt..

Sen vill du inte bli kallad omogen? Fast du hela tiden skyller på att det var därför du inte kunde hejda dig från att hoppa på den stackars killen...
    Han vet nog inte riktigt vad som träffat honom än och  du behöver nog inte vara orolig för att han inte mår dåligt av att ha legat med dig...
    Han måste ju ångra sig något fruktansvärt att han ens petade på dig eftersom du är lite "egen" av dig.

Är det så du vill att killar ska se dig? Som en sån där tjej som öppnar upp benen för vem som helst..Ja men då är du på rätt väg...Fortsätt ligg med vem som helst  så har du snart ett fint rykte också...
  • Anonym (Hedda)

Ja precis nu är det ju sommarlov för dom som gått i skolan..Vad jag vet så var det utspring den 5e juni..Men det kanske kan skilja sig lite beroende på var man bor..

Men som 19 åring så kan man väl ha gått färdigt skolan redan..
    Jag jobbade när jag var 19 år.
    Så TS kanske inte ens går i skolan..även om man kan tro det..

Inte för att det gör någon större skillnad kanske 😂 men men..

• Anonym (Hedda)
    Anonym (Vj) skrev 2024-06-12 19:47:43 följande:

Jag hejar på dig, hoppas att du kullar han fortfarande 😁
    Då jag själv har varit i samma sits men inte på kommen 

GO GO GO GO GO GO GO GO GO GO GO GO GO GO

Men kom vi inte överrens om att det där bara hade hänt i din fantasi?

Jag vet att du vill ligga någon gång i ditt liv, men det finns flera att välja på förutom dina syskons killar. Närmare flera miljarder att välja mellan.
    Så det är inte svårt att låta bli sina syskons killar när det finns så många andra som är villiga..
  • Anonym (Hedda)
    Mia04 skrev 2024-06-12 18:12:52 följande:
    Det där var bara ett knull
    Så vad har din syster gjort mot dig som är värre än ett knull med hennes kille då?

Har hon försökt mörda dig, eller? För det kanske, kanske är lite värre.

Ja jag kan inte komma på något annat som hon kan ha gjort mot dig som är värre än det du gjorde mot henne..annat än ett riktigt mordförsök..
  • Anonym (Hedda)
    Mia04 skrev 2024-06-12 23:44:22 följande:

Är du seriös? så du menar bara för jag knullade med hennes kille så finns det bara en sak som är värre? och det är att mörda/försöka mörda? 

Nej, men ni äckliga syster har berättat för killen jag jag dejtar vad jag gjorde mot henne. Så nu har killen ifrågasatt mig och backat för att träffa mig.

Svinet ( syrran( har straffat mig tillräckligt. Men det hon gör nu är riktigt äckligt beteende 

Du skrev ju att du inte dejtade någon kille just nu..Om du nu gjorde det så är det ju ännu värre..Då var du ju otrogen..Eller iaf nästan otrogen och en sån tjej vill inte en juste kille ha.

Så varför skulle hon inte berätta för din dejt/kille/kk vad du är för typ av människa.
    Hon tänkte väl på honom också så att han slapp gå igenom samma sak som henne...samtidigt som hon säkert gjorde det för att hon mådde bra av det och ville straffa dig..

Ja hade du varit min syrra så hade jag funderat på mord -direkt- och du hade inte fått stanna en minut hemma hos mig ens.
    Sen skulle jag skulle ha "mördat dig" i min fantasi och aldrig mer ha ägnat dig en enda tanke..

Så din syster har varit snäll..
  • Anonym (Hedda)
    Mia04 skrev 2024-06-13 00:33:16 följande:

Ursäkta? Du känner inte mig och har inte rätten att kalla mig för svin heller. 

Jag har ej vart otrogen, men visst gjorde jag fel. Men det har jag redan erkänt?.

Du har erkänt att du har gjort fel här och kanske för din syster också.Fast du menar det ju inte!.
    För samtidigt säger du ju emot dig själv under hela tråden, tex när du skriver att "det var ju BARA ett knull" och kanske du har sagt det till din syrra också.

Hur ska din syster tro på att du ångrar dig när du inte tar hennes känslor på allvar?  Och du har inte bara sagt att du ångrar dig o bett om förlåtelse.
    Utan du har också sagt att han var ett bra knull-till din SYSTER!? .
    Du verkar inte förstå att mycket -av vad din syster har gjort "mot dig" beror nog mycket på hur du svarade henne efteråt när hon bråkade på dig och din fruktansvärda nonchalans du visade henne o hennes känslor då..

Hade du fattat på riktigt att du hade gjort fel så hade du inte käftat emot och sagt elaka saker efter hon kom på er.. Det säger sig självt att man blir förbannad på en sån sak som du gjorde..Och om personen bara visar uppkäftighet och nonchalans så finns det ju inget kvar att förlåta ens..

Så problemet är ju att du inte MENAR det..Du ångrar dig inte. Du har inte visat någon GENUIN ånger för din syster..

Du är väl ändå tillräckligt gammal för att förstå skillnaden på att bete sig genuint ångerfull och nonchalant..Om inte så kan du ju fråga chatgpt om det.
  • Anonym (Hedda)
    Mia04 skrev 2024-06-13 01:17:14 följande:

Jag har erkänt att jag har gjort fel och är ångerfull över grejen. men hon kan inte älta och bete sig hur som helst heller. 

Jag har gjort fel men det betyder inte att hon kan vräka ut sig att jag är ett äckel/ svin mm och mycket annat. Detta upprepar hon flera ggr. Hon sårar mig där Och hon njuter av det. 

till slut tröttnar man på set och uttrycker saker också.

Detta betyder inte att jag inte är ångerfull men jag ska inte behöva ta vad som helst

Älta? Det har knappt gått 2 veckor och du tycker att din syster ältar? 
    När du käftade emot henne så hade det bara gått NGR DAGAR och om du inte tyckte att hon hade all rätt i världen att skälla på dig så länge du var kvar i hennes lägenhet utan att käfta tillbaka så NEJ då förstår du ju inte alls att du har gjort fel..

Vet du hur man visar ånger!? Nej, men det är antagligen en av ALLA saker som din stackars syster och familj vill lära dig. Förutom alla andra uppenbara saker som t.om hundar o småbarn förstår bättre....Som- att man inte rör andras killar, att man ska vara tacksam, att man inte Biter den hand som göder en, att man inte ska vara nonchalant, att man inte kan vara lat och bortskämd hela livet.
    .
    Ångrar man något som man VET var ett fruktansvärt misstag och dessutom sårande så svarar man iaf inte personen med att själv vräka ur sig nonchalanta saker..Men du verkar bortom all räddning för att någonsin bli vuxen på riktigt.
  • Anonym (Hedda)
    Mia04 skrev 2024-06-13 19:37:06 följande:

Nej, är inget jag är stolt över. Stämmer jag är inte ensam.

Både i fittan och i rumpan. Vi hade inget skydd men tog mitt piller.  

Så du tror det räcker att jag har tålamod och vänta ut henne? Hade vart skönt om det kungar ner sig snart. 

Så du låg inte "bara" med din systers kille en gång utan flera ggr!?

Då kan du ju ännu mindre skylla på att det "bara" var ett misstag...
    som du har sagt nu 1000 ggr.."Det var BARA ett misstag och jag vet att jag gjorde fel, men jag är ung och dum och dessutom full.

Visst det skulle ju vara skönt om man kunde skylla allt på alkoholen, men det funkar inte riktigt så..Det var ju inte som om att du blev tvingad att dricka eller blev drogad..DÅ skulle jag inte tyckt att du hade gjort något fel.

Men nej då var det ju absolut inte "bara" ett misstag..utan du valde MEDVETET att fortsätta knulla honom en andra, en tredje och vem vet kanske en tionde gång när du ändå hade chansen för en gångs skull.

Så om du inte gjorde det för att du inte bryr dig om din syster..så måste du helt enkelt ha varit utsvulten på kärlek o sex efter inte ha fått något sånt under hela ditt liv..Då förstår jag mer varför du passade på..Du har aldrig fått någon uppmärksamhet eller inte fått tillräckligt med uppmärksamhet förut i ditt liv.

Berätta det för din syster. Att du var så himla utsvulten på kärlek och närhet så du tappade det helt när du äntligen efter 19 år fick lite uppmärksamhet av en kille..Då kanske hon bara tycker synd om dig istället..
  • Anonym (Hedda)
    Mia04 skrev 2024-06-13 22:03:12 följande:

Det är beror hur man räknar. Men det handlar om samma
    eftermiddag/kväll och natt så det var ju inte fler dagar. Vi var lite slarviga och hade inte koll på hur mycket vi drack. Det var ett misstag att vi knullade och ångrar det.

Jag bryr mig om min syster och utsvultet av kärlek är jag inte heller. Jag har lättare att få killar en vad
    min syster kan. Detta var enbart ett misstag. 

Om du skulle ha haft lätt att få kärlek så hade du inte ens bott hos din syster vid din ålder..Du är ju gammal nu! 

Skulle du ha lättare att få en kille än din syster så beror det BARA på att du låter vilken kille som helst komma innanför dina trosor.
    Och inte ens det förstår du är orsaken till att du byter killar som andra byter trosor.

Din syster kan säkert få fler killar än dig, men hon är väl som dom flesta av oss kvinnor här som inte ligger med vemsomhelst som du uppenbarligen gör..

Nu vill jag inte vara taskig mot djuren då många djur är mycket klokare och har mer empati än dig. Men du börjar låta som om du vore något slags Odjur som inte kan behärska dina lustar..

Nu är det ju så att normala människor kan behärska sina lustar hur jäkla fulla eller kåta dom än är..Det kanske kommer som en överrasskning för dig, men inte fan hoppar folk på andra folk så fort dom blir kåta eller/och fulla till höger och vänster.(förutom i din fantasi)

Vad kommer du göra nästa gång du blir full och kåt..Ligga med pappa är det ditt nästa mål!?

Eller är det pga utebliven pappa och utebliven kärlek från en pappa som du beter dig som du gör..
    Du kanske ska söka en sån här sugardaddy för att kunna må bra.
  • Anonym (Hedda)
    Mia04 skrev 2024-06-13 23:59:07 följande:
    Eh, du har tydligen ingen aning vad du snackar om. Min syrra hade en men dom bodde inte ihop och hon är dessutom 23. Jag tog studenten och det är ingen som har flyttat ihop med sin kill/flickvän som jag känner. Dem flesta bor fortfarande hemma eller som jag gjorde borde hos siB syster/bror. Men det där fattar inte du för du verkar vara för gammal. Jac särar inte benen för alla men trots det så har jag lättare att få förhållande om jag vill ha det. Men du verkar vara ensam din stackare 

Märker att du inte kan ha använt din hjärna och lär dig att detta är din läxa. Pappa är död sedan 3 år tillbaka men oavsett så spelar han inte in i detta... Tänk till innan du yttrar dig nästa gång. 
    Jag ber om ursäkt..Det var faktiskt okänsligt av mig att dra upp din pappa..Det har du helt rätt i! 

Då kanske du kan sätta dig in i hur din syster känner..Hon kanske mest är ledsen över det som hänt..Även om hon visar det genom ilska..Ibland kan människor visa ilska fast dom egentligen mest är ledsna..
    Du blir känslig om någon drar upp din pappa..Vilket är helt ok och normalt.

Och trots att jag är äldre än dig  (eller gammal, haha - helt ok att kalla mig gammal eftersom jag ÄR en gammal 50 årig kärring)  Men trots att jag är det så förstår jag mer än du tror när det kommer till karlar och syskon.

Jag har också varit ung en gång i tiden-tro det eller ej!  och knappt varit singel sen jag var 17 år..Emellan förhållandena så hade jag också "one night stand" 😂 Kallades det då..Fast jag valde bara singelkillar.
    Som 19-åring så flyttade jag ihop med min fd sambo. och var tillsammans med honom tills jag träffade min nuvarande man..

Så jag har väl iaf lite erfarenhet av pojkvänner och förhållanden.och även av systrar..Och så mycket har ju inte människor eller ungdomar förändrats på 30 år.
  • Anonym (Hedda)
    Mia04 skrev 2024-06-14 02:45:54 följande:

Ja, det vad de verkligen. Men godtar ursäkten!

Klart att jag förstår att hon är ledsen men också arg. Långt där inne i mig så förstår jag hennes behandling och att jag även förstår att hon kallar mig massa elakt som tex svin och äckel samt kastade ut mig. Jag hade behandlat henne exakt likadant och äcklas av vad hon isåfall hade gjort mot mig. Så det finns långt där inne i mig men samtidigt har jag så svårt att ta emot allt hon säger och jag käftar emot. Helt ärligt vet jag inte varför jag gör det för jag förtjänar det ju förmodligen. Men att se henne hur hon ser mig nu som ett stort äckel kan jag inte hantera av någon anledning. Jag vill ju inte heller känna mig som ett äckel fast jag kanske förtjänar att göra de. Ibland börjar jag känna mig som ett och då börjar jag med mitt ?försvar? Och vet inte varför jag gör det. 

Alla har ju ett stopp för hur mycket skit dom kan ta emot på en och samma gång, även du...Och blir det för mycket så är det kanske inte så konstigt om man reagerar tillbaka..Som du gjorde mot din syster.

Sen kan jag ju tänka mig (men jag vet ju inte såklart) att din syster också är arg på sin fd kille och att den ilskan hon känner emot honom kanske hon låter gå ut över dig istället..Jag menar inte att hon gör det medvetet utan att det kan vara därför hon går xtra hårt åt dig.

Men försök kanske att tänka dig in i hennes ställe och hur du skulle velat bli bemött om det hade varit ombytta roller..Hon kanske bara behöver lite tid för att smälta allt..
  • Anonym (Hedda)
    19mark82 skrev 2024-06-14 11:31:31 följande:
    Det är det viktigaste, skål på det Skål
    Sen är det alltid någon,-karl eller som den ovan som blir överlycklig över såna här trådar..Som dom verkar se som runktrådar..
    Speciellt om du TS skriver om hur sexet var i detalj.

Om du inte vill locka till dig äckel killar så kanske du ska undvika att säga/skriva i detalj om var, hur, när o varför du låg med en kille.

Just saying.. Akta dig för vilka karlar du släpper in i ditt liv..jag menar inte bara att du ska akta dig för vilka killar du släpper in mellan benen, utan vilka du umgås/pratar/skriver med också..Du verkar vara väldigt lätt för killar att få omkull så jag skulle ju akta mig om jag hade varit så lättlurad..
  • Anonym (Hedda)
    Mia04 skrev 2024-06-15 18:50:03 följande:
    Eh, nej! Varför är du så äcklig för? Jag bor hos min kusin
    Om din kusin är en kille så kanske du ska akta dig för att dricka i hans sällskap..
    så du inte gör misstaget och ligger med honom..

Iofs det är väl lagligt tror jag att t.o.m gifta sig med sin kusin. men det kan nog bli lite jobbigt efteråt om man "råkat" ligga med sin kusin om man inte har ngr riktiga känslor för varandra ;)
  • Anonym (Hedda)
    Mia04 skrev 2024-06-15 22:38:55 följande:

Ingen risk! Min kusin är en tjej. 

Asså, för att vara 50 år så är du väldigt omogen

Ja, men trots det så skulle jag aldrig ligga med min syrras kille..

Inte ens när jag var 10 år så skulle jag ha kunnat gjort något sånt mot mina systrar.
    Så då måste jag ju ha varit mognare än dig som 10 åring än vad du är som 19 åring.

.
  • Anonym (Hedda)
    Anonym (Vaffödårå) skrev 2024-06-16 16:03:36 följande:

Gå re inte å säga att du supit och råkade göka lite?? Det glöms väl bort snart eller??

Råkade göka lite? 😂 

Bara för att man har druckit så blir man ju inte helt jäkla hjärndöd och man brukar ju iaf ha någon sorts självbevarelsedrift och ändå alltid veta vad som är rätt eller fel och inte fan RÅKAR man bara dra ner brallorna och sära på benen. 

Men OM det nu skulle vara så att just TS "råkar" göra sånt när hon har druckit-för att hennes hjärna helt slås ut då..hur ska hennes syrra någonsin kunna lita på henne igen speciellt när hon druckit?

Tror knappast att det glöms bort i första taget..Och tror ju knappast att hon vill bjuda hem sin syrra någon mer gång speciellt om hon inte slutar supa.

Vissa fulla människor är ett jäkla aber..Som tror dom kan bete sig hur dom vill bara för att dom är fulla..och sen ska det förlåtas direkt, för dom visste ju inte vad dom gjorde.. Vet man inte vad man gör om man dricker så bör man ju inte dricka..
    Dricker personen ändå..så får dom räkna med att inte bli förlåtna.

Medans vissa människor faktiskt klarar av att bli fulla utan att någonsin göra ngr som helst misstag och förstår skillnaden mellan rätt och fel.

Tänk vilken skillnad det kan vara mellan olika människor..Undra vad det beror på..För det beror iaf inte på åldern som TS skyller på!
  • Anonym (Hedda)
    Mia04 skrev 2024-07-04 21:01:29 följande:
    Ok, så jag kan inte försvar mig och skylla på min ålder? Men om jag tex hade sagt att jag är ett svin  och därför hände det, då skulle det vara mer accepterat?
    Problemet är inte vad du kallat dig..eller vad andra har kallat dig.
    Problemet är inte ens vad du skyller på. Om att du gjorde det du gjorde pga att du är ung och var full.

Det folk i tråden mest vänder sig mot tror jag är ditt nonchalanta beteende du visade mot din syster efteråt och dina svar i tråden som tyder på att du inte tycker att du har gjort något fel..

Om du hade fattat vad du har gjort mot din syster på riktigt så hade vi märkt det..
    Framförallt så hade din syster märkt om du hade ångrat dig på riktigt.
    Då hade hon nog förlåtit dig, men så länge du går omkring och inte tycker att hon har rätt att Skälla på dig lång tid framöver utan att du ska säga tillbaka så kommer det nog dröja 100 år innan ni kan umgås igen.

Vill du ha tillbaka din syster..låt henne ha rätt..För hon har ju rätt.
  • Anonym (Hedda)
    Mia04 skrev 2024-07-06 19:08:03 följande:
    Eh, man tänker inte på syrran vid ett förspel och Innan dess blev det som det blev.

ja, du verkar behöva det!  Ok, fegis vart är det någonstans? Men lilla du, tror du kan skrämma mig med din hobbylokal? Du behöver ju inte ordna en kudde åt mig, det var ju jag som skulle ge och du bara ska ta emot. Ok, då är du en kvinna om du inte är helt sjuk i huvudet. Vad är det för ålder på denna kaxiga?
    Larv!  Sluta skyll ifrån din elakhet och dumhet mot din syster på att du skulle vara ung.
    Menar du att din hjärna slutar fungera ibland eller?
    Då borde du gå och kolla upp hjärnan. För det låter illa att kunna bete sig som en apa när man är en människa.

Jag vet iaf alltid vad jag gör..Och jag kommer ihåg allt som hänt i mitt liv och därmed så kommer jag ihåg mina syskon och deras partners också..Även om så karln skulle göra allt för att få mig att glömma, så skulle jag aldrig kunnat glömma bort min syster.
    Så du glömde ju inte bort din syster alls, du valde att knulla honom PGA att du inte är mänsklig.

För att bete sig som ett jäkla brunstigt vilt djur så fort någon petar på en, är det inte alls alla som gör bara för det.
    Det är du ensam om..
    Du har 0 klass..om du inte redan fattat det..Du är en sån här som vilken kille som helst doppar i när dom inte hittat någon annan bättre.
    Du är bottenskrapet för alla karlar.och syskon.
Svar på tråden Har legat med min systers kille