Har legat med min systers kille
Men han slipper bli kallad massa saker. Även om syrran tycker likadant om honom som mig så får han inte höra det. Tro mig dom orden svider. Du får det att låta som om jag vore ett stort äckel men det är jag inte. Jag har ånger som fan.
Morsan har inte med detta att göra därav kunde syrran ha ljugit istället.
Nej, jag behöver inte betala och som att jag orkar inte hjälpa till. ja, jag är lite lat & slarvig så det behöver du inte säga.
Tycker du det är kul att trycka ner mig som omogen så man känner sig nästan som en barnrumpa?
Du skriver själv att du är "ung och dum" och att det bara var därför du inte kunde hitta en egen kille att ligga med och tog första bästa du hade tillgång till, dvs.din syrras kille bara för att du var kåt..Nej det var ju enligt dig för att du var ung, dum och kåt..
Sen vill du inte bli kallad omogen? Fast du hela tiden skyller på att det var därför du inte kunde hejda dig från att hoppa på den stackars killen...
Han vet nog inte riktigt vad som träffat honom än och du behöver nog inte vara orolig för att han inte mår dåligt av att ha legat med dig...
Han måste ju ångra sig något fruktansvärt att han ens petade på dig eftersom du är lite "egen" av dig.
Är det så du vill att killar ska se dig? Som en sån där tjej som öppnar upp benen för vem som helst..Ja men då är du på rätt väg...Fortsätt ligg med vem som helst så har du snart ett fint rykte också...