Inlägg från: Anonym (ta hand om dig!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ta hand om dig!)

Har legat med min systers kille

Mia04 skrev 2024-06-13 05:39:03 följande:

Jag har inte sagt att hon inte får säga att jag är ett svin. Jag kanske är ett svin men det behöver hon inte säga varje dag flera gånger om dagen. Det skulle räcka om hon bara sa det en gång. jag har fattat att hon tycker att jag är svin men det kan jag ju inte ändra på nu. 

Jag är mognare en vad du någonsin kommer att bli. 

sånt (knulla med olämplig partner) förekommer, tyvärr. Du är inte den första och säkert inte den sista att råka göra så.

Var kom annars killen? i fittan, i rumpan, på magen? Hade ni använt skydd? Iaf låt tiden gå, om några månaden kommer syrran mjuka upp och sluta kalla dig fula ord när hon ser dig, sådana svek tar tid att läka
    Mia04 skrev 2024-07-09 09:48:46 följande:
    Det förstår jag att det är Men förstår fortfarande inte varför folk vill/ önskar att jagmska få stryk i rumpan? Som sagt räcker slå till mi på armen
    Kan det vara att din syster har tagit detta så hårt för hon är pryd o stel i sängen medans du är mer erfaren o utan tabu?

Jag tänker på det iom att du hade bl a analsex med hennes kille (han har troligen berättat för henne vad ni har gjort) o det utlöste/förvärrade agget mot dig,

Du är helt enkelt bättre i sänghalmen o det sved för henne.

Hur ser du på det?
    Mia04 skrev 2024-07-17 09:20:39 följande:

Det är inget skitsnack, vad är det du inte förstår?

Men det var bl.a alkoholen åter igen du vill bara få det att låta som om jag vore en barnrumpa. Sluta med det  för just nu låter du som en kärring.

Jag hade tänkt ringa min kk efter det att syrrans kille ?ex? hade gott. Men nu blev det som det blev. 

Men ursäkta? Jag har ingen sådan snuskig fantasi så jag tänkte på syrran när jag var kåt. vad är det du inte fattar med det? Du äcklar mig, man avbryter inte heller när man känner kulen pressas mot mig när man själv var sugen. Men att det var han var ett stort fel.

Nej, jag vill inte bli sedd som en barnrumpa. 

har du sedan händelse med din syrras pv haft kontakt o sex med din kk? Har du kunnat släppa ånngesten sexuellt o njutit av lite kuk (i detta fall utan konsekvenser)

Men hade ni gummi när ni hade sex? Eller hade ni sex oskyddat?
    Isf kom han i din rumpa?

Jag tycker annars att du ska ligga lågt ett tag sedan kommer syrran get over it {#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden Har legat med min systers kille