• Agda90

Har legat med min systers kille

Mia04 skrev 2024-06-07 00:13:15 följande:

Tycker killen kommer lindrigt undan. 

Jag beter mig inte som ett svin nu mot syrran men hon straffar mig fortfarande. att hon är arg och besviken förstår jag, men att skvallra till morsan är både fegt, omoget och taskigt. 

För mig känns det som hon njuter att straffa mig och andra också.

Ja, morsan har skällt ut mig ordentlig och har bråkat med henne. Jävla jobbig kärring.

Måste man kalla mig massa saker?

Det du har gjort är ju vidrigt vad förväntar du dig? En klapp på axeln, en bunt blommor och en tårta?
  • Agda90
    Mia04 skrev 2024-06-04 23:30:54 följande:
    Vad gör det dig rätten att vara elak och kalla mig för avskyvärd? varför blir du glad? Jag var inte ensam i detta och kan inte hjälpa att hennes kille beter sig som ett svin.

Jag är inte stolt över vad jag har gjort men jag är väl ung & dum.
    Hur gammal är du?
    För redan när jag var tonåring så visste jag att man inte gör något medvetet för att skada sina vänner eller familj!
    Du anser att han är ett svin med ditt eget beteende rättfärdigar du med att du är ung och dum? Ja det sistnämnda  stämmer verkligen! Där checkar du i alla boxar med tanke på att du inte ens förstår varför din syster är förbannad på dig och vill att du ska flytta!
  • Agda90

Så TS, vilken läxa har du lärt dig?
    Att du har svikit din syster på värsta tänkbara sätt genom att hoppa i säng med hennes kille?
    Att du inte tål alkohol med tanke på att du gör korkade saker som full?
    Att du har förstört relationen till din syster kanske för evigt genom ditt korkade beteende?
    Att du är bortskämd som gör vad du vill utan att bry dig om andra på vägen?
    Att man inte biter den hand som föddr en (=din syster lät dig bo hos henne, du högg henne i ryggen och nu kommer du att bli hemlös)
    Att du är är omogen barnrumpa som inte kan ta ansvar för dina handlingar?

Berätta gärna exakt vad du ha lärt dig genom ditt avskyvärda beteende?!? 

• Agda90
    Mia04 skrev 2024-06-07 11:42:53 följande:

Att du var gift och hade barn visar ju bara att du inte vill ha skoj som ung. 

Jag är relativt mogen för min ålder du nner mig inte 

I hela denna tråden bevisar du att du är allt annat än mogen!!!!

Bara för att man inte vill supa och knulla runt så betyder det inte att man inte vill ha skoj i livet. Det kan man ha med både partner och barn 
Svar på tråden Har legat med min systers kille