• Tixer

Har legat med min systers kille

Mia04 skrev 2024-06-07 01:49:23 följande:

Ja, hon har inte sagt direkt till honom att han är ett svin & äckel mm. Det har hon sagt flera ggr till mig att jag är. 

Hon straffar mig rejält hade önskat att hon inte kom på oss.

Hon kunde ha ljugit eller bara sagt till morsan att det är bara mellan oss. Som sagt full = kåt = knulla. Jag är inte den ända som gör det i fyllan tyvärr var knullet ett misstag.

Men det beror väl på vad man blir kallad för? Jag kallar dom inte för svin, äckel, kräk mm. Det kallar min surra mig just nu och det är väldigt ohyfsat av henne. Om hon bara kalla mig för skitstövel eller liknade så skulle jag tagit det, men nu är hon bara hård.

Jag är inte jobbig men orkar inte hennes tjat att plocka iordning . Bor man hemma så är det föräldrarna som plockar iordning oavsett hur gamla deras barn är.

Nädu lilla tjej du varken mogen eller vuxen, du resonerar som en bortskämd liten s***, din morsa har all rätt och tjatat på dig, och din syster har all rätt och inte vilja prata eller relation till dig. Och sluta skylla på alkoholen för det har ingenting med detta att göra man blir inte kåt av alkohol. Du själv erkände tidigare i tråden att kanske gjorde ända om ni inte ha druckit något. Tro att du var sugen på han ett bra tag faktiskt nu såg du dom chans och du tänkte att du inte skulle få några konsekvenser av detta, och hade hon inte kommit på er så hade inte sagt något eller hur?. Tyvärr du är sjuk i huvudet och hem till morsan ta tag i livet
  • Tixer
    Mia04 skrev 2024-06-07 12:09:43 följande:

Jag har vart bortskämd och så är det väl med yngsta i familjen. 

Jag är ju inte synsk kanske även utan alkohol men inte medvetet. Jag är inget svin som funderar på att knulla med min syrras kille.

Bara erkänna det var din plan hela tiden
  • Tixer
    Mia04 skrev 2024-06-08 04:39:48 följande:

Jag har ju verkligen inte fått någon strafflindring heller. Syrran har kastat ut mig tilltalar mig inte med namn utan mer med tilltal som äckel/svin hon har dessutom tjallat till morsan. 

Förutan att syrran har kastat ut mig så har hon gjort så jag börjar känna mig äcklig & svinig. Det är verkligen ingen rolig känsla.

Jag förstår att syrran är arg men att hon behandlar mig så här. Fy fanken. 

Jag har ju erkänt att jag är lite lat & slarvig hos morsan. Men det blir inte bättre när hon försöker ge mig en ?spark i baken? 

och nu kallar du mig för skitunge?

Ja jag skulle säga att det är rätt passande skitunge 😄
  • Tixer
    Mia04 skrev 2024-06-13 01:52:22 följande:

Eh? Nej det tror jag verkligen inte. Men det blir inte bättre när hon gör elaka saker eller kalla mig saker som jag inte är. 

Jag inser vad jag har gjort men jag är inget svin för det. Eller vill du bli kallad för svin av ditt syskon?

Men du förtjänar det fattar du inte det 🤦
  • Tixer
    Mia04 skrev 2024-06-13 05:39:03 följande:

Jag har inte sagt att hon inte får säga att jag är ett svin. Jag kanske är ett svin men det behöver hon inte säga varje dag flera gånger om dagen. Det skulle räcka om hon bara sa det en gång. jag har fattat att hon tycker att jag är svin men det kan jag ju inte ändra på nu. 

Jag är mognare en vad du någonsin kommer att bli. 

Nej det är du inte det är du när du inser stort j**** övertramp du har gjort, och sluta tycka synd om dig själv här
  • Tixer
    Mia04 skrev 2024-06-13 05:01:52 följande:
    Att det var dumt är en sak men obotad korkad.

Men som tidigare så var det ett misstag. Jag har aldrig sagt att syrran inte får vara förbannad/upprörd, jag förstår det. Men hon kan ha ett annat ordval till mig.

Så jag får inte ha åsikter om andra eller? Om jag tycker att någon är ett svin här eller ett äckel så får jag säga det hur mycket jag vill. Min åsikt som jag står för.
    Exakt samma sak gäller henne hon får tycka Hur mycket svin Du är som helst Det är du som har gjort detta fattade någon j**** gång, sluta hoppas på detta ska gå över på en kvart det här kommer hänga med i flera år till och med i värsta fall resten av era liv. Du försöker få det här tills om att du bara tog henne choklad i kylskåpet för minskar det liksom Du verkar inte fatta att du fysisk gick och låg med hennes kille och tyckte om det och hela biten och Erkänn du hade fortsatt om du om ni inte hade blivit påkomna. Ja Du är ett svin så enkelt är Du kan lägga till dig ditt efternamn svin alltså kan jag hjälpa dig Mja04 svin Johansson
  • Tixer
    Mia04 skrev 2024-06-13 06:43:35 följande:
    Det hade iallafall vart bra om hon bara sa det en gång. Nu när hon säger det såpass ofta så har jag börjat könna
    mig som ett svin och det är en jobbig känsla när någon också tycker att man är ett svin som står mig nära.

Dom jag har sagt det till här inne inser inte att dom är svin därför får jag säga det flera gånger. Jag är bara ärlig.

Jag vet exakt vad det betyder.
    Hallå Du är ett svin och hon har rätt hon får säga det mycket hon vill till dig för det var du som k****** hennes pojkvän. Dags att fattade det och ta av offerkoftan
  • Tixer
    Mia04 skrev 2024-06-13 18:16:18 följande:
    Inte så länge/mycket
    Jo
  • Tixer
    Mia04 skrev 2024-06-13 18:36:14 följande:
    Jag tycker inte synd om mig. Jag vet att det var ett övertramp. Hur många ggr ska jag säga det?
    Tills du inser hur j**** fel var och sluta skylla ifrån dig. Du är problemet här inte din syster och inte ens din mamma
  • Tixer
    Mia04 skrev 2024-06-13 21:55:18 följande:
    Jag har ju sagt att det var ett misstag som jag ångrar. Ung, full och dum tänkte tyvärr inte
    med huvudet. Men tack för ditt stöd
    som jag inte fick.
    Då ska du inte dricka mer alkohol resten av ditt liv för du kan uppenbarligen inte hantera det
  • Tixer
    Mia04 skrev 2024-06-13 19:29:14 följande:
    Som sagt vad  HJÄLPER det henne att kalla mig för svin flera gånger dagligen? Hon mår ju inte bättre av det?

Jag har ingen offerkofta direkt 
    Det hjälper henne definitivt Ja du har på dig ofte koftan för det är dig Du tycker synd om dig själv men det är inte synd om dig för fem j**** öre
  • Tixer
    Mia04 skrev 2024-06-13 19:22:00 följande:

Ja, hon får tycka att jag är ett svin. Men det svider och gör ont när någon så nära tycker att man är ett svin. Skillnaden här är att jag har kallat någon/några här för svin/äckel några ggr. Men det är skillnad när
    hon typ ha det som tilltalsnamn till mig flera ggr dagligen. Inte roligt när andra nära hör heller.

Klart att man vill komma undan det värsta. Jag kan inte svara på  vi hade fortsatt eller inte om vi ej blev påkomna . Men klart att det hade vart fel. 

just nu beter du dig som en barnrumpa genom att tex lägga in svin mellan mina namn. Otroeligt moget eller verkligen otroligt omoget.

Du har inget rätt att kalla mig för svin iallafall för jag har inte gjort dig något

Jo med din dumhet så har du gjort något mot mig när du sitter och tycker synd om dig själv. Det sårar mig personligen okej Det passar att du heter svin i efternamn eller mellannamn. Och det är klart som fan ni hade fortsatt om ni inte hade blivit påkomna. Du hade ju definitivt gravid på köpet senare. Hör av dig till den här killen flytta in hos honom så kan ni jucka på resten av livet
  • Tixer
    Mia04 skrev 2024-06-13 22:45:27 följande:
    Lilla du, jag får oC kan dricka hur mycket jag vill och när jag vill
    Nej din lilla alkoholist Det är dags att sluta Du kan inte hantera vad inse. Fortsätter du dricka så kommer du ligga med någon annan i din släkt kille eller någonting i framtiden för du blir ju tydligen så j**** kåt och dricka vilket är jävligt konstigt Man blir bara trött och somnar
  • Tixer
    Mia04 skrev 2024-06-13 22:47:12 följande:
    På vilket sätt hjälper det henne menar du? Jo, jag får ju för mycket skit just nu
    Det hjälper henne hon får ut sina aggressioner på dig och sen besvikelse och hon visa vad hon tycker. Det hjälper henne Det är hon det synd om inte dig. Du borde ringa Christoffer Berg Jag tror ni skulle passa bra ihop och jag tror inte Linnea skulle ha något emot det heller
  • Tixer
    Mia04 skrev 2024-06-14 09:40:09 följande:
    Klart att det är synd om mig
    Se nu erkänner du till och med till synd om dig själv men det är det fan inte lägg ner. Du är sjuk Stäng in dig göm dig och kom fram när du inser vilket j********* du är och verkligen kan be om ursäkt
Svar på tråden Har legat med min systers kille