Inlägg från: Anonym (Mimmi) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mimmi)

Har legat med min systers kille

Mia04 skrev 2024-06-05 23:56:08 följande:
    Jag kanske är ung och dum. Men med det sagt så enligt min syster är jag en lika gris som honom. Blir knasigt då jag inte var otrogen.

Hon borde inte straffa mig så hårt om hon älskar mig då vi faktiskt är syskon. Ja, för ha hoppet uppe annars får väljas flytta till morsan
    Det du skriver är en grov förolämpning mot grisar.
    Det finns bättre ord för folk som dig och mannen i fråga.

I din systers kläder så hade du åkt ut omedelbart, du skulle fått ett par timmar på dig att packa. 
    Du får väl bete dig som en vuxen människa (om du nu är det) och hjälpa till hemma hos "morsan" eller köpa ett tält.

Synd om dig är iaf inte.
  • Anonym (Mimmi)
    Mia04 skrev 2024-06-06 19:42:05 följande:

Det svider rejält då hon svek och kastade ut mig redan idag. blev förbannad då syrran har berättat för morsan vad som har hänt och då sa jag vad jag tyckte 

Könns som syrran njuter att straffa mig. 

nej jag vill inte vara ihop med en gris

Skulle ranga grisar betydligt högre än både dig och killen.
    Du har fått det du förtjänar.
  • Anonym (Mimmi)
    Mia04 skrev 2024-06-06 19:45:51 följande:
    Ja, syrran kallar mig för gris mm och säger att jag äcklar henne. Jag har inte sagt något som är äckligt men trots det är hon taskig. Jag vet att jag har gjort fel men förtnsr inte detta lidande
    Vi får hoppas att svinhugg går igen.
    Nästa gång är det förhoppningsvis du som bli sviken.
  • Anonym (Mimmi)
    Mia04 skrev 2024-06-06 23:04:50 följande:
    Jag har ju fått ta mitt straff nu så då förtnar jag en andra chans. När man är 19 så tänker man inte på hur mycket man dricker
    När jag var 19 var jag både gift och hade barn.
    Drack inte en droppe mellan 18 och ca 25.

Du visar bara på hur extremt sent utvecklad du är. Men du blir nog vuxen en dag du med.
  • Anonym (Mimmi)
    Mia04 skrev 2024-06-07 00:03:52 följande:
    Men om man tycker att det jag som harr gjort är så fel så hoppas man väl inte att någon gör likadant?
    Man kanske tycker att du förtjänar att känna hur det känns?
  • Anonym (Mimmi)
    Mia04 skrev 2024-06-06 23:34:12 följande:
    Men det är syrran som kallar oss för grisar. Men ok vad är det för ord?

Hon har skickat ut mig och morsan är
    bara jobbig
    Vissa ord skriver man inte ut i forumet, det handlar om ett sånt ord.

Har du köpt tält än?
  • Anonym (Mimmi)
    Mia04 skrev 2024-06-07 11:42:53 följande:

Att du var gift och hade barn visar ju bara att du inte vill ha skoj som ung. 

Jag är relativt mogen för min ålder du nner mig inte 

Jag gifte mig av kärlek och fick barn med mannen jag älskade. 
    Det tusen gånger mer moget än att knulla med sin systers kille.

Man kan ha roligt utan att supa och knulla. Skulle tro att du håller med om det när du vuxit till dig lite.

Du är inte mogen någonstans skulle jag säga.
  • Anonym (Mimmi)
    Mia04 skrev 2024-06-07 11:48:21 följande:

Säger man A  kan man säg B. men du visar att du är en riktig fegis. 

Nej, jag har inte köp tält och kommer inte göra det heller.

Jag är inte feg men tycker inte att det är värt att bli avstängd för.
    Inte svårare än så.

Är det parkbänk som gäller eller?
  • Anonym (Mimmi)
    Mia04 skrev 2024-06-07 12:13:54 följande:
    Nej, jag kanske också har vart lite svinig. Men vi är syskon och ska förlåta
    Har du tur så förlåter hon dig i framtiden,  men det lär ta tid.
    Hur gammal är din syster?
  • Anonym (Mimmi)
    Mia04 skrev 2024-06-07 12:30:11 följande:
    Nej, flyttat till morsan. jo, du är feg
    Är man feg om man inte begår brott också tycker du?
    Förvånar mig iofs inte, med din "moral".

Du kommer inte kunna provocera mig  att bryta mot forumets regler. Så du vet.
  • Anonym (Mimmi)
    Mia04 skrev 2024-06-07 18:51:23 följande:
    ja, hon blir avstängd men det är en annan sak. Hon blir ju inte polisanmäld. Så hon får en annan form av straff som hon förtjänar
    Jag får inget straff eftersom jag väljer bort att bryta mot reglerna.
    Smart va?
  • Anonym (Mimmi)
    Mia04 skrev 2024-06-08 03:17:09 följande:
    Ja, men vad duktig och skötsam.du är då. Du måste verkligen vara helt felfri.😉
    Duktig för att jag vet att bete mig och följa regler?
    Mia04 skrev 2024-06-08 03:29:33 följande:
    Kan vara en tolkningsfråga om hon inte vill bli avstängd eller om hon inte vågar.

Hur kan du få det till en tolkningsfråga när jag tydligt och klart har förklarat för dig att jag aktivt väljer att följa forumets regler för att inte bli avstängd?

Ansikte mot ansikte hade jag inte tvekat en sekund att säga vad jag verkligen tycker, med ord som inte passar sig i skrift i ett allmänt forum.
  • Anonym (Mimmi)
    Anonym (ta hand om dig!) skrev 2024-06-13 06:35:00 följande:
    sånt (knulla med olämplig partner) förekommer, tyvärr. Du är inte den första och säkert inte den sista att råka göra så.

Var kom annars killen? i fittan, i rumpan, på magen? Hade ni använt skydd? Iaf låt tiden gå, om några månaden kommer syrran mjuka upp och sluta kalla dig fula ord när hon ser dig, sådana svek tar tid att läka
    Bara för att du "råkar" knulla med fel person så gäller det inte gemene man.
  • Anonym (Mimmi)
    Mia04 skrev 2024-07-04 23:45:45 följande:
    Men vad vill du jag ska säga och göra då? Jag har blivit behandlad som en skit i 1 månad nu dessutom misshandlad. Omg att du står bakom misshandel hur som helst.  Du verkar inte vara en schysst person
    En månad är ingenting i detta sammanhang.

Du har inte ens insett vilket gigantiskt fel du begått och att din syster mer eller mindre bara ser dig som ett hål numera.

Och vet du vad, jag tar då mycket hellre en spark i arslet än att någon nära anhörig knullar med min man. 
    Sånt kommer du förhoppningsvis att förstå när du blivit vuxen, för det är du iaf långt ifrån. Det har du bevisat här i tråden.
  • Anonym (Mimmi)
    Mia04 skrev 2024-07-05 10:28:15 följande:
    Lätt för dig att tycka då det inte är du som blir plågad.

oavsett, vad hon ser mig som sängar hon inte rätt att misshandla. Jag har hur ju sagt att jag gjorde fel men för det har hon som sagt ingen rätt att misshandla. Hade jag haft mycket fett på rumpan så hade det nog inte gjort så ont, nu har jag inte det och hade värk som satt typ i 2 dagar efteråt och kunde typ inte sitta. Man misshandlar inte något medvetet oavsett.  tar hellre det hon kallar mig för just nu har hon ett omg beetende. 
    Stackars, stackars liten. Hoppas att du lär dig något från detta.
  • Anonym (Mimmi)
    Mia04 skrev 2024-07-11 03:49:08 följande:
    Jag det är en spark som ni vet om ja. Med
    det har 5 ggr till vid olika tillfällen.
    Vet du vad jag tror?
    Jag tror att hon ännu hellre hade sparkat där hennes killes kuk varit på besök. Och vet du en sak till?
    Det hade du förtjänat.
  • Anonym (Mimmi)
    Mia04 skrev 2024-07-11 03:51:15 följande:

Jo, och förnedrande att bli påkommen också. 

klart jag förstår att det är förnedrande för henne men nu förnedrar hon mig så lika

Tycker du verkligen att en spark i röven är lika förnedrande som att du knullar med hennes kille?

Hade du velat byta, att hon knullat din kille istället och att du fått kicka henne i arslet?
  • Anonym (Mimmi)
    Mia04 skrev 2024-07-11 06:24:07 följande:
    Eh, du som är kvinna/tant borde veta att det gör jävligt ont ont att bli sparkad där också. Det inte bara killar/män utan även för oss. Har nämligen fått det själv när jag var yngre. Men du börjar inte veta hur den smärtan känns eftersom du säger att jag förtjänar de. 
    Det gör ont ja, det var liksom det som var meningen med det hela.
    Stålhätta vore lämpligt vid tillfället.
Svar på tråden Har legat med min systers kille