Inlägg från: Anonym (fan noll kvalite här) |Visa alla inlägg
  • Anonym (fan noll kvalite här)

Har legat med min systers kille

Nej, du har inte legat med någon. Det är själva problemet.

Hur lyckas uppenbara trådar överleva så länge på just FL?

Anonym (sniffer) skrev 2024-06-06 18:59:18 följande:
    Du tror på alla trådar som startas och ligger kvar på flash alltså?

HAHAHAHAH!
    Varför skulle jag läsa på Flashback?
    Goneril skrev 2024-06-07 16:22:16 följande:

Alla som engagerat sig i tråden, och vi är många, får nog se slaget förlorat. Allt som har sagts rinner av TS som vatten på en gås. Det beror helt enkelt på att hon inte förstår, hissen går inte ända upp. De verkliga förlorarna är systern och mamman, TS glider vidare mot nya mål.

De verkliga förlorarna är de som behandlar tråden som annat än den tydligt var redan från början.
    Goneril skrev 2024-06-07 21:23:26 följande:

Vi behöver nog inte fundera så mycket på TS framtida liv; det kommer inte att bli någon succé med den människosyn hon har. Alla kommer att genomskåda henne för särskilt smart är hon inte Trist, släkten kommer att vända sig från henne och kompisarna också, högst sannolikt. Hon hade kunnat dra lite lärdom av inläggen I tråden, men så är nog inte fallet. Var och en sin egen lyckas smed.

Varför skulle "hon" dra lärdom av detta? Att det är lätt att engagera FLs användare är givet, inte första tråden.
    Anonym (Hedda) skrev 2024-06-07 23:41:19 följande:
    Ja det engagerade ju dig också tydligen av någon konstig anledning.. För annars så skriver man ju inte ens i en tråd.

Men du menar att det engagerade oss andra mer än dig haha

Snarare att du inte har ngr egna erfarenheter av att varken ha ett förhållande eller av att ligga..och då är det ju svårt att engagera sig antar jag.

Incel kanske?

Tyder mina inlägg på någon som helst engagemang mer än att jag tittat in i tråden ett fåtal ggr och skrivit någon enstaka mening? Skriver jag x antal inlägg, läser inläggen mer än senaste tre och dedikerat min tid att få "Ts" att förstå?

Men läskunnighet verkar inte vara en stark sida hos dig om du tycker dig utläsa incel av några få rader. Svårt att se tråden för vad den är, måste vara jobbigt.

Mia04 skrev 2024-07-14 19:25:54 följande:
    Du är jäklig kall mönniska
    sa den mest mönskliga här

Vad gör ni ens, varför driver ni detta? Vad driver folk som drivs av något så uppenbart?

Anonym (Hej) skrev 2024-07-31 16:55:52 följande:

Förstår ni inte att Mia har IF?

nej....................................................................................................................

jättekonstig slutsats

men varför fortsätter folk tråden............
    Anonym (Lisa) skrev 2024-08-27 23:33:32 följande:

Undra varför hon inte skriver? Har hon insett att hon är ett äckel nu?🙄

Undrar varför du drar upp tråden? Så onödigt.
    Anonym (Lisa) skrev 2024-08-27 23:40:09 följande:
    Ursäkta? Som andra här har väl jag också rätt till en åsikt?
    Haha ok så du ser inga som helst problem med att dra upp en tråd som FL var glad över att slippa då innehavaren... ja. Inte svårt.
    Anonym (Lisa) skrev 2024-08-27 23:57:24 följande:
    Problem med vad? det verkar som du bara vill läxa upp mig? Men om det var så fel att jag skrev min åsikt, varför kommenterar du då?
    Nej, jag är bara väldigt less på folk som med flit drar upp dessa nolltrådar. En tråd med flera tusen eller hundra inlägg av en solklar "person" behöver inte en person som uttrycker sina åsikter till om själva knullandet. Buhu.
Svar på tråden Har legat med min systers kille