Inlägg från: Anonym (Hedda) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hedda)

Har legat med min systers kille

Var glad att hon inte gjort något värre!

Hon låter dig bo kvar i ngr dgr så att du kan hitta någon annanstans att bo..Hade det varit jag så hade jag slängt ut dig samtidigt som jag slängde ut killen.

Du har förbrukat hennes tillit..och det finns väl ingenting du kan göra just nu..Om du inte kan göra ditt vidriga beteende ogjort då?

Kanske hon kan förlåta dig om 10 år eller nåt..Det beror ju också mycket på vad ni hade för relation innan ditt svek.
    Hade ni en riktigt bra relation så kanske hon kan förlåta dig någon gång..hade ni mindre bra relation så kommer hon ju aldrig förlåta dig.

Sånt där gör man liksom inte mot sin syster (eller vänner) men mot en syster är ju ännu värre. Hon vill nog inget annat än att du får må riktigt pissdåligt ett bra tag nu...Och om enda sättet för att du ska må dåligt och fatta att det du gjorde var fel är att slänga ut dig på gatan så gör hon väl det.

Hur ska du annars lära dig? Eftersom du inte tycker det du gjorde var fel.

• Anonym (Hedda)
    Mia04 skrev 2024-06-05 00:34:26 följande:
    Jag är 19 år du kan inte begära att jag ska tänka som en tex 40 åring. Enligt mig så har jag lärt mig läxan men har kanske mer att jobba på då det gäller mogenhet. som sagt ung & dum.

Ja, jag kan förstå att min syster tycker att det är grisigt och att vi hr betett oss grisigt. Inget jag är stolt över men jag kan inte ta hela skulden själv heller. Då jag inte var ensam.

Jag har inte vart otrogen det är ju hennes kille som var. Men klart att jag förstår att jag har sabbat en del och att hon inte litar på mig just nu. Men jag kommer ju aldrig göra så igen. jag skäms och känner mig som en skit men det som är gjort är ju gjort. Jag måste kunna vinna tillbaka hennes förtroende igen. 

Jag tror inte på att det är bra att slänga ut mig. Tror inte hon mår bättre över det heller egentligen.

Som sagt jag är ung och mognar fortfarande. Men nära släktingar ska inte ge sådana konsekvenser 
    Jaha när jag var 19 år så bodde jag också hos min syrra en kort period, men nog sjutton var jag så pass vuxen då att jag visste vad som var rätt och vad som var fel att göra även då.
    Och jag skulle aldrig kunna legat med min systers kille.hur full jag än var..
    Så skyll inte på din ålder. För det har inget med grisigt beteende att göra.

Om det verkligen bara var pga alkoholen så bör du ju aldrig mera dricka i hela ditt liv..
    Vad händer nästa gång för gränslöst när du dricker? Ska du ligga med din kompis kille eller din mammas kille nästa gång..
    Om du var så pass full att du har minnesluckor så är det nog dags att sluta dricka.

Din syster kan kanske? förlåta dig o börja lita på dig igen- så småningom- om du lovar att aldrig mer dricka..För hur ska hon kunna lita på dig nästa gång du dricker om du blir som förvandlad bara för att du dricker alkohol..
  • Anonym (Hedda)
    Mia04 skrev 2024-06-05 04:04:49 följande:
    Nu vet inte jag hur gammal du är med känns som äldre generationer var mognare även som unga. Så förmodligen var du mognare än mig när du var 19 än vad jag är nu. Då är det väldigt lätt att tillrättavisa mig Vilket jag förstår att du gör nu.

Jag har verkligen inga alkoholproblem men jag är ung och unga människor dricker och kan dö kanske göra lite fel. Jag är verkligen inget as som skulle ligga med någon annans kille mera. Detta var både första och sista gången och jag ångrar det verkligen.

Om du hade vart i min sist så skulle du nog inte heller vilja förlora kontakten med dun syster. Jag älskar min syster och ska försöka göra så hon kan lita på mig igen.
    Nja jag vet inte om jag var så speciellt mogen som ung faktiskt. 
    Jag tycker inte att ligga med någon annans kille/man som man känner har någonting med mogenhet att göra överhuvudtaget....
    Det finns många i din ålder och yngre t.o.m som aldrig skulle kunna göra en sån sak.
    Sen finns det vissa människor som kan göra sånt hur unga eller hur gamla dom än är.. Så igen ditt beteende har inget med din ålder att göra..

Däremot alkohol..Nej ok du behöver inte ha något större alkoholproblem för den sakens skull, men du skrev ju själv att du hoppade i säng med killen pga att du hade druckit för då slutade hjärnan funka och du lät annat styra..
    Då låter det ju som om du åtm kan få problem när du väl dricker...

Ja visst kan man göra fel det har väl alla gjort, men detta var väl inte bara ett "litet fel" !? Ett litet fel skapar inte stora konsekvenser.

Jag tänkte mest på att om du ville ha tillbaka din syrras förtroende, kanske att sluta dricka i hennes närhet åtm kunde vara ett sätt..
    Sen känner ju inte jag din syrra och det kanske inte spelar henne någon roll om du slutar dricka i hennes närhet eller inte, men det är väl bara att fråga om det har någon betydelse..

Jag skulle aldrig hamna i en sån situation. men rent hypotetiskt så skulle min syrra ha sagt att jag skulle få välja mellan henne och alkoholen.. 
  • Anonym (Hedda)
    Mia04 skrev 2024-06-05 09:08:16 följande:
    Så du menar att jag mer ha ett äckligt beteende? så om jag slutar dricka så förlåter min syster mig?
    Jag menar att det låter som om du gjorde det du gjorde pga att du hade druckit.

Eller skulle du ha legat med hennes kille om du hade varit helt nykter?

Jag vet ju inte om din syrra förlåter dig om du låter bli att dricka hemma hos henne eller i hennes närhet..Men hon kanske lättare skulle förlåta dig då. 
  • Anonym (Hedda)
    Mia04 skrev 2024-06-06 00:04:26 följande:
     Vi har alltid vart nära så att slänga ut mig är inte snällt.
    Men ffår se vad jag tar vägen.

Blod är tjockare än vatten. Hon ska väl visa att hon älskar mig också
    Du måste driva med oss TS!? Man kan inte ens förstå så lite som du verkar förstå och ff andas som en levande människa!? Är du en zombie kanske?
    Du låter med andra ord som om du bara hittar på allting, eller så är det något allvarligt fel med din hjärna. 

Om du verkligen tyckte att blod var tjockare än vatten så skulle du ju inte ha legat med din syrras kille alls.. 

Då skulle du veta att man låter bli sin syrrans kille, sin mammas kille, sin kusins kille och även sin pappas kille.haha.
    Men eftersom att du verkar tycka det är helt ok att ligga med någon av din familjs partner så kan du ju inte veta vad "blod är tjockare än vatten" ens betyder.

Det beror iaf inte på din ålder att du betett dig illa! Men du fortsätter och skylla på din ålder fast det inte har med ditt vidriga beteende att göra alls..Är du verkligen 19 år? Njeeee...För mig så låter det mer som om du är 11 år..
  • Anonym (Hedda)
    EnAnonumius skrev 2024-06-06 05:52:31 följande:
    Du valde att knulla hennes kille.
    Det är både slarvigt och egoistiskt.

Sedan så är du så otrolig egoistisk och anser att din syrra skall låta det vara och förlåta dig och grova svek.
    Jag håller helt med dig, men TS verkar vara på någon annan sorts "planhalva" och inte riktigt förstå vad hon har gjort. 

Kanske hon förstår så småningom....det kan man ju hoppas iaf..;)
  • Anonym (Hedda)
    Anonym (Vj) skrev 2024-06-06 08:04:04 följande:

Du ska självklart följa med henne kille nu ex då.
    och sen skicka massa kärleksbilder till henne på er två 
    när ni skedar i soffan, myser på stranden tex

Kör hårt håller på dig. Då jag har gjort exakt samma sak men då med tjejens syster men var över 10år sen 
    å du vi är gift nu 😉 och nu har de god kontakt med varandra 
    sveket går över

Låg du med din fru´s syster i fantasin eller i en dröm? Eller är den egentliga drömmen att du har en fru? Eller drömmer du om TS? Jag hänger nog inte med riktigt..
    I vilket fall..Vad gulligt av dig att det är något du plockar fram 20 år senare för att stöta på tjejer. För att du har blivit som en incel..

Tror du att TS nappar på ditt erbjudande...Ja kanske..för ni har ju mycket gemensamt iaf haha och passar ihop..

För så är det ju. Lika barn leka bäst...Så om du ska kunna bli lycklig någon gång i ditt miserabla liv så finns ju TS som säkert tar emot dig med öppna armar..så att du får ligga igen åtm 1 gång efter 20 år utan sex.
  • Anonym (Hedda)
    Mia04 skrev 2024-06-07 01:49:23 följande:

Ja, hon har inte sagt direkt till honom att han är ett svin & äckel mm. Det har hon sagt flera ggr till mig att jag är. 

Hon straffar mig rejält hade önskat att hon inte kom på oss.

Hon kunde ha ljugit eller bara sagt till morsan att det är bara mellan oss. Som sagt full = kåt = knulla. Jag är inte den ända som gör det i fyllan tyvärr var knullet ett misstag.

Men det beror väl på vad man blir kallad för? Jag kallar dom inte för svin, äckel, kräk mm. Det kallar min surra mig just nu och det är väldigt ohyfsat av henne. Om hon bara kalla mig för skitstövel eller liknade så skulle jag tagit det, men nu är hon bara hård.

Jag är inte jobbig men orkar inte hennes tjat att plocka iordning . Bor man hemma så är det föräldrarna som plockar iordning oavsett hur gamla deras barn är.

Vare sig du blir kåt eller inte på fyllan så betyder ju inte det att man hoppar i säng med första bästa kille som limmar på en..
    Har du så himla svårt att få tag på en egen kille så du måste ta din syrras..
    Du verkar vilja ha allt din syrra har. 

Jaså städar man inte om man bor hemma? Inte ens som en vuxen människa - som du är egentligen..Konstigt resonemang som du nog är ganska ensam om..
    Jag började städa som 7 åring hemma utan att mamma behövde tjata, för jag gillade att hjälpa till hemma, men jag var helt klart mer mogen som litet barn än vad du är som vuxen...
  • Anonym (Hedda)
    Mia04 skrev 2024-06-07 15:18:41 följande:
    Jaha,  jag är redan utslängd
    Du tycker ff att det är konstigt att du blev utslängd? Du förstår ff inte varför, eller skämtar du!?
    Kanske din syrra hade slängt ut dig hur du än hade betett dig eftersom du låg med HENNES kille det vet ju inte jag. Men du verkar inte kunna skilja på ditt och mitt ens.

Och att du inte visade någon som helst ånger och dessutom tjafsade tillbaka till din syster (som var sårad) och kallade henne olika dåliga "namn" och dessutom sa att hennes kille var ett bra knull som var skön och ligga med-Herrgud människa!  Tror nog att det påverkade en hel del att hon skickade ut dig fortare.

Du låter som en väldigt nonchalant människa..Du tar det du får är lat,slapp och likgiltig och bryr dig inte om andra för fem öre, annat än om dom vill ha bort dig från deras liv..Som din syster vill..Hon är trött på dig och din nonchalans..Då bryr du dig helt plötsligt. 

Varför inte skaffa en egen lägenhet och kille istället? När jag var 19 år så bodde jag med min sambo..
    Eller är du för "ung,dum och nonchalant" för att ens ha en egen kille..För ingen kille vill ha en sån som dig mer än att tömma i.
    Jag antar att eftersom du är så ung och dum som du själv skrivit i varenda inlägg att du är för ung för att ens kunna veta hur man skaffar sig en egen kille.. Så du lever som en vampyr på din syster istället..
  • Anonym (Hedda)
    Anonym (fan noll kvalite här) skrev 2024-06-07 21:44:53 följande:
    Varför skulle "hon" dra lärdom av detta? Att det är lätt att engagera FLs användare är givet, inte första tråden.
    Ja det engagerade ju dig också tydligen av någon konstig anledning.. För annars så skriver man ju inte ens i en tråd.

Men du menar att det engagerade oss andra mer än dig haha

Snarare att du inte har ngr egna erfarenheter av att varken ha ett förhållande eller av att ligga..och då är det ju svårt att engagera sig antar jag.

Incel kanske?
Svar på tråden Har legat med min systers kille