• Sussi79

    Tips på nytt i sexakten

    Jag ska bjuda min man på en helg på hotell och mycke sex, hoppas jag.
    Han har pratat om att han skulle vilja ha prova på lite hårdare och något nytt istället för vår traditionella in och ut och klart. Har inte varit så intresserad, men vill ge min älskling något spännande som jag vet att han skulle uppskatta, det kan jag bjuda på. Vilket har gjort att jag har tänt till på att bjuda min man på något extra i sängen. 
    Men skulle vilja få lite tips på vad man kan hitta på. Min plan är att ska få en bur om snoppen först, sen typ binda fast han i sängen. Därefter tänker jag byta om till nya sexiga outfit. En klänning i typ blankt läder, och ett par stövlar som går upp på halva låren. Vilket han, och jag också för den delen aldrig har haft på mig. 
    Tänker mig att nu borde han få lite känning i den inlåsta buren. Sen vill jag raka bort hans könshår och mellan benen. Tror att han aldrig har varit renrakad förut. Tänker att han ska få prova min dildo i skärten också. Vad mer kan man hitta på?
    Annan fundering, hur är det att ha på sig lår höga stövlar, är det obekvämt och varmt? Har inte fått hem dom ännu så har ej provat ännu.
  • Svar på tråden Tips på nytt i sexakten
  • Sussi79
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-06-02 09:11:57 följande:
    Är det han som tycker att den outfiten är sexig? Objektifierar han dig som tycker att du ser sexig ut? Klär du dig för hans skull, eller har du på dig det som du tycker du är fin i?
    Det är framförallt att få vara sexig för min man, och inte gå på stan direkt. Samt att jag tycker det är lite spännande på prova klänningen men förallt stövlarna. Dom kommer jag kunna använda även utanför sovrummet. Är väldigt höga i skaften. Men inte i stil med Pretty Women. Vet att han tycker det är läckert. 
  • Sussi79
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-06-02 11:13:07 följande:
    Så du känner dig själv sexig? Men känns det inte nedvärderande, som att du blir en sexsymbol? Det är ju ingen nyhet att män gillar att glo. Om du skulle gå ut på stan klädd så, då skulle du säkert få blickar från män.
    Jag är inte ute efter att få visa upp mig för någon annan än för min man som jag är gift med. Att vara sexsymbol bara för han gör jag mer än gärna. Kommer inte lämna rummet med denna stayl så du behöver inte vara orolig..
  • Sussi79
    Anonym (Black Widow) skrev 2024-06-02 12:15:24 följande:

    Kukbur är inget för nybörjare och om du aldrig rakat en annan person så ska du INTE INTE INTE göra detta på hans underliv!! Och analpenetrering, vet du att det är något han verkligen vill prova? Har du någon som helst aning om hur man gör det på ett bra sätt?

    Du måste verkligen läsa på innan du sätter igång, du kan skada honom och förstöra hela situationen öht om du inte har fingertoppskänsla här!



    Anonym (Black Widow) skrev 2024-06-02 12:15:24 följande:

    Kukbur är inget för nybörjare och om du aldrig rakat en annan person så ska du INTE INTE INTE göra detta på hans underliv!! Och analpenetrering, vet du att det är något han verkligen vill prova? Har du någon som helst aning om hur man gör det på ett bra sätt?

    Du måste verkligen läsa på innan du sätter igång, du kan skada honom och förstöra hela situationen öht om du inte har fingertoppskänsla här!


    Självklart kommet jag ta det lungt och lyssna på vad han vill och inte. Skulle aldrig göt något som varken han eller jag skulle vilja. Däremot har jag 20 år av intimrakning på mig själv så det ska inte vara något problem. Har de rätta verktygen för att han kommer bli fin, utan skavanker.
  • Sussi79
    Anonym (Man 53 år) skrev 2024-06-02 10:15:33 följande:

    Att binda fast brukar uppskattas av många. Är det första steget inom det och ni är oerfarna så kan ett råd vara att använda mjuka nylonstrumpor att knyta fast med som första steg. Ofarligt men ändå med känslan av att sitta fast. Om det blir uppskattat kan du gå vidare med bojor, rep, kedjor osv senare. Ha inte bråttom och naturligtvis stäm av med honom så han njuter av leken.

    Hoppas det blir en lyckad helg.
    Berätta gärna i tråden hur det går för er.

    Lycka till!

    / Man och make


    Bra tips på nylonstrumpor, det tar jag med mig. Något annat tips på vad vi kan göra tillsammans?
    Ja vet att han är öppen att prova mycket, så vi tar det lungt. Kan man tex ta på man något sexiga klädesplagg? Vet att min vänina som är tokig i skor köpte ett par pumps till sin man vilket dom gick igång på.
  • Sussi79
    Anonym (Hårt) skrev 2024-06-02 09:18:02 följande:

    Sätta dig på hans mun och näsa så han måste slicka dig bra innan han får andas. Ta honom analt. Använd dildon i hans min. Gag ball eller tryck in dina trosor. Smiska. Men det är tex inte smärtan i smisken som är det viktigaste utan att han inte vet om nästa slag blir hårt eller en mjuk smekning. 


    kukbur är väl lite olika vad man gillar. Det förtar en del av njutningen. 


    hursomhelst är det viktigare att du är trovärdig i ditt maktövertag än exakt vad du gör. 


    Låter härligt att bli skickad på det viset, men självklart ska han få andas.

    Tänkte med buren bara var en kul sak att retas med från början. Tänkte han skulle släppas ut rätt slappt. Vilj ha lite tillbaka också.
  • Sussi79
    Anonym (Miss Wet) skrev 2024-06-02 16:29:31 följande:
    Har ni testat att kissa på varandra?
    Nej, och kommer nog inte bli aktuellt heller. Där går gränsen.
  • Sussi79
    Anonym (Man 53 år) skrev 2024-06-02 16:23:24 följande:
    Ni verkar väldigt trygga med varandra och att ni båda vill utmana lite och testa lite utanför komfortzonen låter lovande för er.

    Om ni beställer er för att testa att binda så låt det växa fram vad som blir bäst, vem som ska binda och med vad. Går ni vidare och upptäcker att ni har hittat er grej med att ena parten sitter fast så rekommenderar jag att satsa på bra grejor med bojor, koppel etc. Finns mycket billigare skräp som ni snart märker är mer leksaker än gjort för hårda tag. Av egen erfarenhet vet jag det, min partner har dragit sönder kedjor...

    Pumps går nästan alltid hem hos alla är min erfarenhet. Pumps i herrstorlek är inga problem att få tag på, tex Zala**o... Och självklart tror jag även han kommer uppskatta det på dig med. 

    Det ryktas att det säljs fler lårhöga lackstövlar i herrstorlek än i damstorlek... Säkert inte sant men säger ändå en del. Att män bär feminina plagg är mycket vanligt men oftast inte tillsammans med partner om man inte är väldigt trygg i relationen.

    Annars är ju generellt spets, lack och latex klassiska outfits som många män går igång på. På dig enbart eller på er båda? Prova dig fram.

    Om han har erfarenhet eller om du märkt att han visat intresse av att använda leksaker i sin rumpa eller att ni använder det i din rumpa så kan ju det vara ett område att utforska. Kan dock vara en vattendelare och signalerar han ointresse är det då självklart att lämna just det området.

    Några korta saker till att börja med. 
    Jag har många fler förslag men brådska inte fram. Viktigt att du som sagt är lyhörd mot honom.

    / Man och make
    Spännande med att bli bunden på något sätt, något jag skulle nog också vilja prova. Och bli lite utlämnad och inte hs full kontroll. 
    Spännande med damskor på män. Kolla på sidan du nämner och finns verkligen många modeller i större storlekar. Nu ska jag komplitera min inköpslista. Hur höga klackar kan man testa? Har man platå framtill blir inte klacken så hög. Men 5-6 cm borde män klara?
    Fenemina kläder på män är så klart läckert. Han har en bra kropp för att testa. Men han säger nog mer stopp där än att prov något i rumpan. Det har vi pratat om att vi tillsammans skulle prova. När vi berättade om våra fantasier för varandra så skulle han vilja att jag hade en strap on på mig. Men det känns som lite längre fram om vi vill fortsätta att utveckla våra fantasier till verklighet. 
    Något mer förslag får du allt bjuda på. Har du nämnt A så kommer ....
  • Sussi79
    Anonym (Man 53 år) skrev 2024-06-03 12:15:47 följande:
    Om du planerar binda honom men också längtar efter att testa att bli bunden själv så har ni mycket att utforska och testa. Du är alltså switch, återstår att se om också han är det. Och ofta kompletteras ju att vara bunden med taktil stimulans på väldigt många olika sätt...

    Och ja, det är väldigt utlämnande att bli bunden, det innebär att du överlämnar förtroendet till den som binder och hjälplösheten i att vara bunden upplever som det verkar de flersa väldigt upphetsande och intensivt. Försiktighetsregler och god kommunikation (jag tjatar om det jag vet) är viktigt.

    En variant på att bli bunden är att använda sig av många lager folie, tänk vanlig plastfolie från Coop/ ICA. Virad många lager runt exempelvis överkropp och ben blir du och/ eller han mer eller mindre helt fixerad och omsluten. Intensiv känsla upplever många. Stimulering i det läget med hjälp av det du känner för, tex leksaker genom att du klipper upp en liten öppning kan ge omtumlande upplevelser. Säkerhet med utrustning för att snabbt kunna avlägsna folielagren viktigt, panik kan i värsta fall infinna sig så säkerhet och kommunikation, ja du vet...

    Klackar på utan bekymmer uppåt 10 cm ska du tycker jag utmana honom med. Som du själv vet så är en liten platå och framförallt formen på klacken samt passformen mer avgörande än klackhöjden i sig. Och i sammanhanget, även skor kan låsas fast... Inte helt ovanligt inslag. Och han ska ju inte använda dem publikt initialt heller så där är det ju annorlunda jämfört med dig som säkerligen i era lekar framgent kanske kommer få utmaningar av honom att vara publik i valda delar av dina nya outfits, som en del av förspel osv.

    Och bär han pumps hör ju stayupstrumpor till. Och då behöver han också få sina ben rakade. En pyssla du som har vana av hårborttagning kanske kan utföra på honom när han sitter fastspänd. Den vaxningen kommer han minnas...

    Om han inte är van strapon men signalerar intresse och du vill utforska detta är ju förberedelser med användning av butplugg på honom kanske ett första steg. Också en utmärkt sak att utmana honom med, och här kan han ju också publik användning vara väl fungerande för honom också. Nästa gång ni äter ute till exempel.... Du utmanar honom, ju högre klackar han vill att du du har på dina pumps under middagen, desto större butplugg blir hans utmaning eller nåt sånt...

    Några grejer att fundera på.
    Jag stannar där så länge så det inte blir en roman detta. 

    Lycka till! 

    / Man och make
    Blir varm i kroppen när jag tänker på detta. Spännande att använda folie, men får nog bli längre fram.
    Älskar tanken med ett par 10 cm klackar i st43 på mannen. Är ju betydligt högre vad jag själv har. Samt att få raka hans ben.
    Butplagg känns både spännande och utmanande. Tanken att ha en på offentlig lätt vibrerande får mig att bli våt redan nu.
    Tack för alla tips. Hoppas att vi får upptäck lite nya äventyr nu.
  • Sussi79
    Murresnurre skrev 2024-06-09 00:40:48 följande:

    Nyfiken fråga, hur har det gått med er Hotelhelg?
    Skulle vara kul och höra om allt gick som du tänkt dig.
    Berätta allt!


    Blev en härlig helg, med många överraskningar för min man. Blev som jag tänkt mig. Jag kände mig sexig för min man, och han blev rejält "sugen". Han var väldigt nöjd både med att ha blivit rakad, påsatt och fick prova sina nya skor.
  • Sussi79
    Anonym (Man 53 år) skrev 2024-06-10 15:14:40 följande:
    Trevligt för er att det blev lyckat och uppskattat hos din partner. Det låter lite som du gläntar på en dörr nu till en lite grann ny värld som säkerligen kommer berika er och er relation mycket framgent.

    Känner du inte till Darkside kan det kanske vara värt att nämna. Jag tror att du kan hitta inspiration och kunskap där som ligger inom ramen för vad ni håller på att utveckla nu, det låter så när du beskriver det. Darkside nåt du enkelt med en googling.

    Jag hoppas du inte tar illa vid om jag också vågar mig på att vara lite nyfiken - hur gick det med skorna till maken. Gick du all in på riktigt höga pumps direkt eller tror du han behöver välja sig vid den ädla konsten att njuta av skor i sängen, speciellt när det handlade om penetration av honom från dig.
    Blev ett liknande par! Han gillade dom och gick faktiskt riktigt bra i dom efter lite träning.
    När det blir penetration på han, från mig vill jag nog se han i ett par läckra stövlar.
  • Sussi79
    Sussi79 skrev 2024-06-10 23:12:37 följande:
    Blev ett liknande par! Han gillade dom och gick faktiskt riktigt bra i dom efter lite träning.
    När det blir penetration på han, från mig vill jag nog se han i ett par läckra stövlar.
    Glömde bilden!
  • Sussi79
    Anonym (Man 53 år) skrev 2024-06-11 17:49:27 följande:
    Kul att det blev lyckat och uppskattat hos din partner och att det blev en lek som båda ni njöt av. De breda och därmed stadiga klackarna i kombination med en liten platå och dessutom med trevlig vristrem som du valde åt honom gjorde nog att det underlättade om han var ovan.
    Har han tagit steget och villigt bar de skorna kommer han nog inte tveka på att satsa på stövlar också om du vill det. Blev han avundsjuk på dig?

    Hur gick det förresten för dig själv? Du skrev ju i trådstarten att du längtade efter att få de lårhöga stövlar som du inte hade nån erfarenhet av men ville ha och beställt fast då inte fått leverans av.
    Du skrev att du var fundersam över om det skulle bli obekvämt att bära dem första gången vid er hotellhelg när du överraskande honom. Gick det bra för dig? 

    Lårhöga stövlar är ju ett klassiskt knep för att markera din roll i ert rollspel som den feminina dominan där du styr honom - och han överlämnar sig till dig att förlusta dig på honom...
    Sent svar, men tiden går fort.
    Ja han är väldigt sugen på ett par stövlar. Men tvekar på om han ska ha som går strax under knät eller typ pretty women modell. Jag sa att han får överraska mig.

    Själv så gick det toppen med mina stövlar. Är har inte varit någon stövel tjej precis. Men gick från 0 till 100. Dessa som jag fick har man ett skärm och typ strumpebandshållare till stövlarna. Som gick typ strax u det höfterna. Det är klart att det är lite mer styft och osmidigt i sängen än att vara utan. Men känslan var som sagt härlig. 

    Ja nu ska det definitivt bli lite mer läder framöver och kanske lite lack. Och vi båda njuter mer i sängen nu. Vi turas om att vara lite mer hård och tuff mot varandra.
  • Sussi79
    Murresnurre skrev 2024-06-23 23:22:51 följande:
    Om man önskar lite hårdare tag i sängen, vad kan man förvänta sig då? 
    Jag och min fru kör bara traditionellt. Skulle vara spännande att prova något nytt.
    Jag är bara nybörjare med detta, men måste ha legat latent inom.
    Jag gillar att binda eller bindas fast i sängen med ögonbindel. Spänningen och förväntan för mig eller min partner blir väldigt hög. Vad ska man få...
    Smek, nyp eller påsatt. Kul också med sexiga kläder och skor, det gillar jag.
  • Sussi79
    Anonym (Man 53 år) skrev 2024-06-28 14:20:13 följande:
    Jag har haft förmånen att leva tillsammans med samma partner i 30+ år. 

    Naturligtvis har vår relation förändrats under åren och det har gått ner och upp som för alla andra.

    De senaste åren, ganska överraskande för såväl min partner som för mig, har det visade det sig att hon tyckte om att bli bunden och även känna smärta. 
    Under alla åren innan har vi haft ett helt okej sexliv men den dimension som vår relation nu fått sen vi förutom det vanliga vaniljsexlivet också ibland ägnar oss åt BDSM ibland har blivit ett fantastiskt lyft för oss.

    Vi kommer numer närmare varandra, är mer mån om varandra och relationen är djupare. Vi är mer fysiska mot varandra i form av bekräftelse mot varandra, är känslomässigt närvarande på ett annat sätt och även vaniljsexlivet är mer passionerat.

    Tidigare var min partner noga med att sex skulle vara mjukt och inkännande, hennes stil är väldigt feminin och mjuk. 
    Fortfarande utstrålar hon den inställningen men ibland emellanåt kommer den andra sidan fram, den lekfulla personen som gillar att utmana, bära utmanande outfits och överlämna ansvaret till mig att styra vad som ska ske runt henne. 
    Bli bunden, ögonbindel, kedjad osv. Allt det som hon förr såg ned på njuter hon av idag. Och som du beskriver det, känslan att inte riktigt veta vad som ska komma ske. 
    Hon vill också vid dessa tillfällen att sexet ska vara hårt och bestämt kraftfullt. 

    Jag trivs mycket bra med min partner och att ha dessa tillfällen när vi leker i våra rollspel blir som vår hemlighet att se fram emot. Vi planerar in weekends där vi går in i rollspelet och det berikar som sagt livet i övrigt.

    Jag tror du känner igen en del av det jag försöker beskriva. 
    Hos oss känns det också som att det fanns "latent" och kom fram när trygghet och säkerhet blivit starkare hos oss. Det tog många år för oss men det var det värt.
    Jag tror många par känner igen er och vår resa inom det här.
    Kul att ni upptäckt detta och att ni vågar leva ut och njuta av det. Skulle vara trevligt om du vill fortsätta delge oss dina/ era erfarenheter. 

    Lycka till framåt! 

    Trist det inte finns möjlighet att kommunicera direkt med er. Jag tror det skulle vara intressant för oss alla!

    / Man 53 år
    En fundering, känns som du har svaren.

    Både jag och min man vill gärna prova att sätta fast en bur runt hans snopp. Problemet är att när ringen som ska hålla allt på plats är på rätt ställe, är snopp styv eller på väg att bli. Så vi får inte in den snabbt nog i buren. Något bra tips, eller ska man försöka vara snabbare. Undrar också om det gör ont när den ska växa och det inte finns utrymme. Eller blir den inte hård i sin bur.
  • Sussi79
    Anonym (Klart det går) skrev 2024-08-14 23:01:54 följande:

    Hur har det gått med era kukburar.? Lite nyfiken på detta


    Det är något som får framåt. Vi började med en I plast. Uppfyller sitt syfte. Men lite av att stoppa in snoppen i ett rör. Nu har vi provat en i metall. Blir mer känsla med den. När snoppen vill svälla så finns det mer utrymme för den att tränga fram. Fler områden som man kan reta den på eftersom den är gles runt om. Samt att det gör lite ont nu också om den börjar svälla. När den trycker mot öppningarna. 
    Sen känner vi oss fortfarande som nybörjare när det gäller att vara lite mera hård mot varandra. Vilket vi turas om att vara. 
Svar på tråden Tips på nytt i sexakten