Inlägg från: Anonym (Liknande) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Liknande)

Drömmannen med mardrömskroppen

När jag träffade min man så var han rejält överviktig. Kände attraktion för honom ändå , det var aldrig något problem. Men hans penis upplevde jag som liten.. 

Ca 10 år och flera barn in i vårt förhållande där han konstant ökade vikt så kände jag tillslut ingen attraktion för honom längre. Var ärlig med honom över hur jag kände, samt att hans vikt gjorde mig orolig för att han skulle dö tidigt. Även att det begränsade hur han kunde leka och vara med barnen. Han blev såklart ledsen, men tog det på rätt sätt. Vi gick tillsammans ned i vikt. Jag 35 kg och han nästan 100 kg. Helt på egen hand, ingen gastic bypass. 
    Idag 5 år senare så håller han fortfarande vikten, är sinnessjukt imponerad. 

Kontentan, han har idag en del lös hud ja. Men det stör mig inte alls, jag är inte heller perfekt. Hans penis, mycket större. Han hade inte alls liten penis, utan det var allt fett som gjorde att den upplevdes som liten. 
    Tänker att om du känner så pass mycket för den här mannen, så kanske du kanske kan ta upp aspekten av att dö för tidigt och att han kanske kommer vara begränsad i att leka med eventuella framtida barn. 

• Anonym (Liknande)
    sextontassar skrev 2024-06-01 19:35:45 följande:

Till "Anonym , Liknande"

Tack för att du skrev detta. Jag blev faktiskt glad och varm i själen när jag läste om ett par som kämpar och tar sig an livets stora problem.

Skickar många, många virtuella kramar och tack för den fina berättelsen!

Tack snälla du! Är väldigt övertygad om att vi kommer att bli gamla tillsammans.
    Idag ser han väldigt bra ut och en hel del kvinnor brukar kolla in honom. Brukar säga att jag hade tur som fick honom på fall när han var tjock.Skrattande
Svar på tråden Drömmannen med mardrömskroppen