Inlägg från: Anonym (Rob) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Rob)

Drömmannen med mardrömskroppen

Du snackade med en kille i 8 månader utan att ha sett en helkroppsbild.  Haha, jag hade inte ägnat mer än 5 minuter åt en kvinna utan helkroppsbild... 99 % av gångerna har de något att dölja. Vilket brukar vara en tjock/mullig kropp.

• Anonym (Rob)
    Anonym (Mini) skrev 2024-05-31 12:38:24 följande:
    Jag hade tagit lite längre tid på mig än 5 min :) Men ja, vet man att man inte passar med en överviktig så ja, jag har kollat sånt.
    Ja, hade hon ett väldigt sött ansikte hade jag ägnat 5 minuter åt att försöka leta reda henne på sociala medier och se om det finns någon helkroppsbild.  Att fråga om helkroppsbild tidigt i konversationen brukar inte fungera..
  • Anonym (Rob)
    enfunderandeman skrev 2024-05-31 19:48:59 följande:

Varför ligger du ens med en man du säger att du inte inte känner någon attraktion för? Att dessutom inte be om helkroppsbilder  om det är dejting/eventuell partner. Du verkar inte speciellt smart.

För övrigt vill jag kräkas på denna tråd. Fy fan vilka ytliga människor överlag. Man förstår att skilsmässor står som spön i backen. Hur fan gör ni om er partner blir sjuk, eller annat? Man förändras ju med åldern med. Läs på om hormoner och annat. Allt har inte med lathet göra.

Hellre ett benrangel som spyr upp maten. Det är lite det vårat sjuka samhälle uttrycker. Med tanke på att anorexia ökar dessutom. 

Ni söker enbart en kropp, inte en helhet. Vad har det ens med äktenskap och förhållanden att göra. Ni lurar ingen LOL!

Generationen idag tar priset. 

Det är ju precis därför man inte vill ha en tjockis.  För att kroppen blir inte direkt vackrare med åren...

Sen behövde man inte vara lika ytlig förr då övervikt inte var lika utbrett.
Svar på tråden Drömmannen med mardrömskroppen