Komplimanger för din rumpa
Hej! Hur hade du kvinna/tjej reagerat om en man/kille på stan sagt:
?Förlåt men skulle jag kunna få ge dig en komplimang? Jag måste bara säga att du har en oerhört fin rumpa?
Bara lite nyfiken på vad du tycker.
Hej! Hur hade du kvinna/tjej reagerat om en man/kille på stan sagt:
?Förlåt men skulle jag kunna få ge dig en komplimang? Jag måste bara säga att du har en oerhört fin rumpa?
Bara lite nyfiken på vad du tycker.
Hade spottat honom i ansiktet. Finns ingen anledning för någon man som jag inte dejtar att kommentera min rumpa oavsett om det ska vara en sk komplimang eller inte.
De flesta personer med vanligt socialt folkvett kommenterar inte främmande människors intima kroppsdelar. Det är ett oförskämt beteende.
Tack jag vet
Älskar att få komplimanger av män. Har också fått en spontan komplimang av en främmande man på stan angående min rumpa. Blev jätteglad eftersom jag hade komplex för den hela uppväxten.
Alltså jag brukar få komplimanger för min rumpa men det är ju oftast av personer man känner, eller möjlighet träffar på någon fest och de känner sig manade att efter några öl antingen kommentera den eller klämma på den.
kommentarer säger jag tack åt, de menar iaf väl. Nyp ignorerar jag om de inte är återkommande.
Oavsett säger det betydligt mer om personen i fråga än om min rumpa.
Jag förstår. En gång gav jag en bekant komplimang för hennes rumpa på en fest. Hon blev extremt glad. Nypa utan lov är inte ok på något sätt.
Blir du glad för komplimangerna eller det ger dig inget? Vad brukar de säga?
Ja, ofta när det nog så.
Jag hade tyckt det var roligt för den ser ut som den är fylld av keso och är enorm fast inte på ett snyggt sätt.
Då vet jag vad du tycker.
Måste vara jobbigt när det är överallt, och du inte får vara ifred. Vad är det för typ av jobb?