Inlägg från: Anonym (SamPant) |Visa alla inlägg
  • Anonym (SamPant)

Mitt andra jobb som jag förlorar p.g.a min inkompetens och intelligens

Samhall kanske? Annars får du väl fortsätta panta.

• Anonym (SamPant)
    Anonym (Vad är fel på mig och vart skall jag ta mig till?) skrev 2024-05-30 17:28:46 följande:
    Anonym (SamPant) skrev 2024-05-30 17:18:52 följande:

Samhall kanske? Annars får du väl fortsätta panta.

Men tack, vad snälla ni är.
    Ja! Eller? Är du för fin för Samhall eller?
  • Anonym (SamPant)
    Anonym (Vad är fel på mig och vart skall jag ta mig till?) skrev 2024-05-30 17:44:58 följande:
    Det sa jag inte. Nu gör du dig till och låtsas som du inte förstår. Du vet exakt vad jag syftar på. Sluta och lägg ner med larvet.
    Nej, förklara.
  • Anonym (SamPant)
    Anonym (Vad är fel på mig och vart skall jag ta mig till?) skrev 2024-05-30 17:48:23 följande:
    Du och den andre anonymen som givit sig själva med nicket om ''pant''. Det var inte den delen som Samhall som jag syftade på. Utan du hånar om ''panta burkar'' delen.

Lägg  bara av.

Du kan i och för sig inte vara äldre än 18, men du får sluta. Du får tänka på att jag är en riktig människa, som precis fått ett jobb avslutat och blivit uppsagd.
    Du har skrivit många gånger om hur mycket pengar du tjänat på pant, så varför är det ett så hemskt förslag? Om du inte arbetar hinner du lägga mer tid på pant. Men jag menar det, om du har svårigheter, testa Samhall. Tror det är bästa lösningen. Tror att du behöver stöd.
Svar på tråden Mitt andra jobb som jag förlorar p.g.a min inkompetens och intelligens