Inlägg från: Anonym (A) |Visa alla inlägg
  • Anonym (A)

Gift man intresserad av mig?

Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som håller på med gifta män... Varför leka med elden?

• Anonym (A)
    Anonym (B) skrev 2024-05-29 19:52:10 följande:
    Och dessutom med sin väns man. Fattar inte hur man inte känner sig äcklad av sig själv. 
    Ja hos en del personer saknar den moraliska kompassen hela jävla nålen.
  • Anonym (A)
    Anonym (Är det nåt?) skrev 2024-05-30 16:59:19 följande:
    Helst 2 men 1 skulle också vara ok. 
    Ironiskt att du inte fattar att han skulle göra samma sak mot dig också efter ett tag :)
  • Anonym (A)
    Anonym (Är det nåt?) skrev 2024-05-30 17:15:54 följande:
    Jag har försökt väldigt tydligt flera gånger men det har inte hänt nåt egentligen trots att han egentligen vill. Så han är inte den otrogna typen. Det är uppenbart. Så jag skulle inte oroa mig för det, dessutom hade jag till skillnad från hans fru behandlat honom bra.
    Hahaha så det ni håller på med är helt oskyldigt? :D Har du checkat med hans fru om den saken? Eller om jag säger så här, skulle du vara ok om ni två blev ett par och han höll på så här med en annan tjej? Hur hans fru beter sig spelar ingen roll, det är hans beteende som visar vilken moral(brist) han har.
  • Anonym (A)
    Anonym (Är det nåt?) skrev 2024-05-30 22:12:32 följande:
    Jag har aldrig försökt nykter. Nu har jag inte vart så full som han trott, jag kommer ihåg allt. Blir kanske en annan sak helt nykter?

Nej han berättar inte för frun då hade hon nog strypt mig eller nåt.
    Anonym (A) skrev 2024-05-30 17:40:17 följande:
    Hahaha så det ni håller på med är helt oskyldigt? :D Har du checkat med hans fru om den saken? Eller om jag säger så här, skulle du vara ok om ni två blev ett par och han höll på så här med en annan tjej? Hur hans fru beter sig spelar ingen roll, det är hans beteende som visar vilken moral(brist) han har.

Nej inte oskyldigt alls men det skulle nog kunna beskrivas så. Men du känner inte honom han har hög moral. En väldigt fin man. 
    Hög moral.....? x) Inte som han håller på. Det motsäger precis allt vad moral heter.
Svar på tråden Gift man intresserad av mig?