Inlägg från: Anonym (Släpp) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Släpp)

Dejt, har jag ännu någon chans?

Det är kört. Och ni låter inte kompatibla. Släpp det direkt istället för att dra ut på det.

• Anonym (Släpp)
    Anonym (Trams) skrev 2024-05-28 07:29:14 följande:

ibland tänker jag att det är ett under att unga människor överhuvudtaget lyckas bilda relationer. Ni är så ångestfyllda och överanalyserande. Hon har blivit bränd och du har dålig relation med dina föräldrar. Att fastna i det historiska och upprepa detta som ursäkt för att ni är i osynk förstärker ju bara svårigheterna och blir självuppfyllande.

Känns det bra kör man på, känns det inte bra för båda får man backa lite eller leta vidare. Det är inte svårare
    än så. Det sista du behöver är mer navelskådande och självhjälpsljudböcker skrivna av någon cynisk person som vill tjäna pengar på människors osäkerhet. Ett rejält träningspass och en rolig kväll på stan med kompisar gör mer för din lycka än alla självhjälpsböcker i världen.

Det är kanske inte konstigt att det föds allt färre barn när majoriteten av alla unga människor inbillar sig att de har så mycket bagage att de inte ens klarar av att dejta. Det har ni inte. Ni måste bara lyfta blicken lite och lita mer på er själva och mindre på psykologiskt trams från nätet.

Men verkligen!!!
Svar på tråden Dejt, har jag ännu någon chans?