Inlägg från: Pea593 |Visa alla inlägg
  • Pea593

BF Februari 2025

Hej! Jag hoppar in här jag också, är i vecka 10+2 idag. Första barnet. Och har verkligen kämpat för denna graviditet. Gjort 3 IVF omgångar utan någon fullgången graviditet som resultat. Men plussade sedan spontant för första gången i mitt liv den 5e juni. Och börjar så smått hoppas på att detta ska gå vägen 🤞
    Har sett den lill* på tidigt VUL i vecka 8 med ett litet pickande hjärta och i rätt storlek. Så jag börjar tro att detta kan gå vägen. Ska på KUB den 9/8. 

Enligt min app är jag beräknad den 13 februari ❤️

• Pea593
    LinneaWookie skrev 2024-07-22 13:29:43 följande:
    Åh grattis vad härligt!!!!Hjärta
    Tack så mycket ❤️ och detsamma till dig!! Nu kan man snart andas ut en aning när 12 veckor passerat 🤞🤞
  • Pea593
    Lillkroken skrev 2024-07-23 14:05:19 följande:

grattis till era graviditeter 😀

Tack 🤗
  • Pea593
    LinneaWookie skrev 2024-07-24 11:03:07 följande:
    Tack, ja precisHjärtaSkrattande När tänkte du berätta för ev chef/arbetskamrater?
    Jag har redan berättat för några arbetskamrater eftersom jag har ganska mycket tunga lyft på jobbet och ville undvika dom. Men jag tror jag kommer berätta för chefen nästa vecka när jag är tillbaka från semestern. För skulle KUB inte gå bra är det skönt att arbetsplatsen vet varför jag mår dåligt. Dom har varit så stöttande i mina 2 senaste MA så jag känner att det är enklast att dom får veta 🙂
  • Pea593
    Anonym (Matilda) skrev 2024-08-05 10:47:56 följande:

Hej på er! Även jag har hållit mig lite i bakgrunden här, är beräknad 1/2 med mitt första barn. Otroligt spännande och pirrigt! Var inte beredd på den extrema oro som de första månaderna kom med men efter KUB förra veckan som såg bra ut börjar nu den värsta oron släppa och det hela kännas mer verkligt

Hur mår ni alla nu? ❤️

Jag ska göra KUB på Torsdag! Är supernervös att det ens finns ett levande foster därinne. Har mått väldigt bra under graviditeten hittills vilket ökar min oro. Har två MA bakom mig så är väl lite skadad. 

Vill bara att tiden ska gå så man får veta! 
  • Pea593
    Anonym (FrkLund86) skrev 2024-08-08 21:33:53 följande:
    Hur gick KUB idag? 
    Det gick bra😭❤️!! Är så himla lättad över att det ens fanns ett liv därinne ❤️ fick även väldigt låg sannolikhet för kromosomavvikelser. Så nu kan jag börja tro på detta lilla mirakel på riktigt känns det som! 
Svar på tråden BF Februari 2025